escorrebiberons
escorrebiberons
Hola,
m´agradaria saber on puc comprar un escorrebiberons que estigui bé de preu per Girona, els que he vist pugen cap a 40 euros,Déu n´hi do,no? o tos volten aquest preu? fins ara n´hava improvisat un però aviat ja en necessitaré un altre.
Gràcies per les vostres respostes!!!
m´agradaria saber on puc comprar un escorrebiberons que estigui bé de preu per Girona, els que he vist pugen cap a 40 euros,Déu n´hi do,no? o tos volten aquest preu? fins ara n´hava improvisat un però aviat ja en necessitaré un altre.
- techary
- :: zebra

- Entrades: 1967
- Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
- Ubicació: Vallés oriental
- Contacta:
Re: escorrebiberons
curculla ha escrit:Hola,
jo hem vaig comprar un de skip hop i em va costar 28 pero els beaba surten millor de preu sort!
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Jo tinc el de beaba!!!
Estan molt bé, pero no recordo el preu. Pero segur que era moooooooooolt menys de 40 euros
Estan molt bé, pero no recordo el preu. Pero segur que era moooooooooolt menys de 40 euros
Hola. De la casa Chicco venen un que val uns 11 o 12 euros que va de conya. El pots trobar tant a la Chicco com a les parafarmàcies o llocs on venguin cosetes de la Chicco.

Estava intentant posar-te una imatge pero no trobo la manera de fer-ho. Però si buscas escurre biberones chicco el trobaràs.

Gràcies,
al final he comprat el de Beaba, he vist el chico i potser me'l quedaré més endavant per emportar.
al final he comprat el de Beaba, he vist el chico i potser me'l quedaré més endavant per emportar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |