NO SE SI HO FAIG BÉ, mama cada hora!

Tria el pit o el biberó.

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

NO SE SI HO FAIG BÉ, mama cada hora!

EntradaAutor: crissie » dj. maig 27, 2010 8:25 am

Hola Noies...no sé si estic fent bé això de donar el pit...
Durant el dia el Xavi està enganxat al pit tot el dia mentre està despert...em demana cada dos per tres...
A la nit com a molt aguanta dues hores, però en general cada hora o hora i mitja ja es desperta buscant teta...El que passa és que només mama 5 o 10 minuts!! i clar...penso que potsre no ho faig bé...perquè si mamés més estona potser després no em demanaria tant sovint???però no hi ha manera! quan diu prou, és prou i s'ha acabat..No en vol més!

I ara ja no sé si tot això és normal (engreixa a bon ritme), o és que el deixo curt durant les tomes i per això de seguida torna a tenir gana...
Que consti que no és per mi...jo no tinc cap problema en estar tot el dia pensdent del meu petit...per mi "no és esclau", jo encantada...peròem fa por que no hio estiggui fent bé! :ufs:
M'ajudeu? :love:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: NO SE SI HO FAIG BÉ, mama cada hora!

EntradaAutor: nunus » dj. maig 27, 2010 8:36 am

Hola guapa!

A mi em sembla que és la mar de normal, eh. El Guillem es passava tooot el dia enganxat al pit. Mamava, s'adormia, tornava a mamar, s'adormia, així un munt de cops... El deixava al llitet i tornem-hi.
Suposo que cada nen té el seu ritme. A mi mai em va aguantar les famoses 3-4 hores de rigor, hehe, ell es passava el dia "dale que te pego" :love:
Si el teu petit s'engreixa bé, doncs, seguiu disfrutant! :ok:

Ah! I segur que hi haurà un munt de gent que et diran que no és normal, que potser no tens prou llet, i jo què sé quantes històries més. Tranquil·la, que sí que ho fas bé!! :-)
esquitx
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dj. maig 27, 2010 8:41 am

Primer de tot felicitats per el teu petit Xavi!!!! La clau per saber si la lactància materna funciona és que el nen creixi i que embruti uns 8 o més bolquers amb un dia.

Que demani tant sovint sent tant petitó és normal, n'hi ha que no ho fan però la majoria de nens que fan LM, els primers mesos estan enganxats el pit cada moment. Pots estar contenta que amb lo petit que és mami tant ràpid perquè normalment hi tarden més, el meu es tirava 3/4 o una hora, de manera que les tomes s'enganxaven i a la nit em feia el mateix que durant el dia. La qual cosa va ser durillo perquè no podia ni descansar però val molt la pena perquè això dura poc i ara que té quasi 5 mesos és una "màquina", amb un pim-pam ja està tip però encara demana molt sovint perquè és un tragón, però ja no és cada hora, és cada 3, algunes vegades més i algunes menys.

El meu consell, el principi és difícil, és que no miries el rellotge, quan el nen et plori o el vegis inquiet, cap a la teta. Jo no miro mai hores i, creu-me, que et serà més fàcil perquè el temps t'acaba atabalant. El principi passes aquesta etapa de que no saps si ho fa bé o no però és important que confiis amb tu mateixa, tenim el cos i l'instint preparat per fer-ho i a més fer-ho bé!!!

Ànims!! >.-<:
minerva2
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dj. maig 27, 2010 9:04 am

Crec que no t'has d'amoinar. La meva també estaba tot el dia mamant; o sigui que estava tot el dia amb la teta a fora.

La meva nena també mamava 15 minuts, s'adormia, es despertava quan li treia la teta i tornem!!! Per les nits 2 hores aguantava.

No hem complert mai això de les 3 hores. El que si que veia es que quan sortiem durant el dia; o sigui que no estavem a casa aguanta moltissim.

Ademés el pit es a demanada!!
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dj. maig 27, 2010 9:50 am

Si guanya pes, ho estas fent be!

es molt petit i al principi la lactancia es aixi de "durilla", si superas els primers mesos ja veuras que despres es genial, portes el "menjar posat a tot arreu"!!!!!
D.J.
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dj. maig 27, 2010 10:00 am

Muchisimas felicidades por ese peque,como ya te han comentado es normal si va cogiendo peso es que lo estas haciendo estupendamente,piensa que contra mas tome mas leche produces,llegara un momento que el tiempo ente toma y toma sea mas grande y un dia volvera a pegarse a ti como una lapa,para producir la que necesita.
ImatgeImatge
onavis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dc. març 31, 2010 4:33 pm

EntradaAutor: onavis » dj. maig 27, 2010 11:05 am

Hola!
Estic molt d'acord amb el que t'ha escrit l'esquitx. Està molt ben explicat!
Jo també tenia els meus dubtes al principi sobre aquest tema. Però tu tranquil.la, és normal que et demani tant sovint si és tan petit!
Ja veuràs com poc a poc això canvia, i aleshores ho enyoraràs i tot!!

Moltes felicitats i ànims!
Onavis
http://aprenentasermare.blogspot.com/
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. maig 27, 2010 11:48 am

Moltissimes gracies a totes! em quedo molt més tranquila!!!...però tinc un altre dubte:
A les classes prepart ens van dir, i tb ho he llegit a bastants llibres, que a vegades el petit no té gana, sino que té el reflexe de succió, i el que vol és succionar...com ho sé??perquè si el que vol és succionar, si me'l poso al pit, sortirà llet..i clar , a les hores menjarà de més...Aix...com veieu...vaig ben perduda eh!!!! :love: :love: :love:
Imatge

Imatge

Imatge

Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dj. maig 27, 2010 11:51 am

doncs el que t'han dit, ho fas perfecte!, i com diu l'esquix, no et miris el rellotge, ja veuràs com mica a mica anirà espaiant les tomes, però sempre dona-li a demanda, ho estas fent genial! :ok:
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dj. maig 27, 2010 12:28 pm

si el teu nen s'esta engreixant bé, és el que necessita, encara és molt petit per pensar en horaris o temps de les tomes, ja veuràs com a poc a poc ell mateix anirà regulant els seu ritme.
Disfruta-ho tant com puguis!!!!
Imatge
Imatge
perla
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dj. maig 27, 2010 12:38 pm

crissienoa ha escrit:Moltissimes gracies a totes! em quedo molt més tranquila!!!...però tinc un altre dubte:
A les classes prepart ens van dir, i tb ho he llegit a bastants llibres, que a vegades el petit no té gana, sino que té el reflexe de succió, i el que vol és succionar...com ho sé??perquè si el que vol és succionar, si me'l poso al pit, sortirà llet..i clar , a les hores menjarà de més...Aix...com veieu...vaig ben perduda eh!!!! :love: :love: :love:

Mira, a mi també em passava que no savia què tenia, si ganes de mamar o només ganes de mama, però la sol·lució sempre és la mateixa: al pit! tingui el que tingui, segur que posar-lo al pit li anirà bé, no pateixis que ho estàs fent molt bé. És veritat que a vegades estan nerviosos i volen el contacte amb la mare, llavors el fet de succionar els calma. Ara m'has fet pensar en mi fa gairebé dos anys i m'ha fet molta tendresa :love: :love: ànim i endanvat, que ho estàs fent de primera!!!
Imatge
Imatge
island
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: island » dj. maig 27, 2010 1:19 pm

tranquila, és impossible fer menjar de més a un nen que no vol menjar més. per això no et preocupis.
ho estàs fent molt bé. és normal que sigui així. de fet, ha de ser així. caòtic i sense horaris al principi. és així com adequaras la teva producció de a llet a les seves necessitats. després ja veuràs com les preses es van espaiant i ell mama cada vegada més ràpid. també has de tenir en compte que passaras segurament per les anOmenades "crisis de lactància", cap al mes i mig i cap als 3 mesos. et tornarà a semblar que fas un pas enrera perquè el nen està neguitós, es baralla amb el pit i vol estar tot el dia enganxat. també és normal. ho fan per adaptar la producció de llet quan en van necessitant més. tranquila, que si ho fas a demanda, tot rutllarà.

imprescindible, sobretot: llegeix-te el llibre "un regalo para toda la vida" del carlos gonzalez. no sé què hauria fet jo (i moltes mares que fem lm) sense ell! et quedaràs molt tranquila i coneixeras el funcionament de la lactància materna de la mà d'un dels màxims experts a nivell mundial.

molts sorti ànims, que ho fas molt bé!! i gaudeix d'aquestes estones amb el teu petit, que això passa taaaaan ràpid!!!! de veritatm que si superes les primeres setmanes, després tot és molt fàcil, pràctic i enriquidor. :love: :love: :love: :love: :love:
island l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 27, 2010 8:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
esquitx
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

EntradaAutor: esquitx » dj. maig 27, 2010 2:35 pm

Et diré una mica el que t'han dit la resta de companyes, el pit per un nadó és més que menjar, és consol, tranquil.litat, està amb la mare... aprofita aquestes estones per mimar molt el teu petit, són moments especials que només els pots gaudir tu i la criatura, això és un tresor.
I també dir-te que son prou vius, i quan no tingui gana xumarà però no menjarà, farà servir el pit de xumet, no passa res, gaudeix del moment, ja ho van perdent, tot i que el pit sempre li servirà de consol, quan estigui malaltó, quan s'hagi donat un cop, quan estigui nervios... etc. I tu d'aquí quatre dies seràs una mami experta i sabràs distingir quan el nen menja i quan fa servir el pit de xumet.

Endavant, reina!!
piruleta
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

EntradaAutor: piruleta » dj. maig 27, 2010 3:17 pm

Noia, la natura és sabia, la lactància és una mica durilla al principi ja que mamen constantment i si només volen consol doncs també pit. Ells mateixos es regulen i si es va engreixant com toca tu tranquila si hi hagués alguna cosa el pediatra ja t'ho diria.
refiat del teu instint i tot anirà fantàstic. :ok:
Felicitats pel peque!!!
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. maig 27, 2010 6:29 pm

1000000 gracies a totes; De tot cor; M'heu ajudat molt! :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::