Estic preocupada...

Tria el pit o el biberó.

Anabel
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 10:18 am

Estic preocupada...

EntradaAutor: Anabel » dj. juny 17, 2010 10:58 am

resulta q no ho sabia i ho vaig veure dp... em van sortir unes feridetes de les sabares als peus i em vaig posar betadine i vom estic alletant ara veig q estar contraindicat.
He estat mirant i diu q es desaconsella ús continuat pero a 'enllaç sobre medicaments i lactància determina q es poc segur i pot provocaralteracions tiroides bebe... us heu trobat? no tenia ni idea de lo del betadine
Shimmy
:: poltre
:: poltre
Entrades: 602
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 5:53 pm
Ubicació: Mataró
Contacta:

Re: ESTIC PREOCUPADA...

EntradaAutor: Shimmy » dj. juny 17, 2010 11:18 am

Has fet servir el betadine molts dies seguits??
Jo no hi entenc gens de tot això, però penso que si és per una ferideta als peus... tampoc penetra massa el medicament, no?? És superficial jo crec. De totes maneres potser et quedaries més tranquil.la si li preguntes al metge... No et preocupis abans d'hora dona.

Petons!
disseny i comunicació gràfica___http://elegraphika.blogspot.com

Imatge
madrona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dl. juny 30, 2008 11:13 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: madrona » dj. juny 17, 2010 11:25 am

Hola.
Bé, en principi, no hauria de passar res.
La pròxima vegada que vagis al pedi comenta-li, o si veus que el bebe té alguna cosa truca'l.
El Betadine porta iode i no és bo en grans quantitats. Però per unes feridetes al peu...vaja, no crec que passi res.
Deixa de posarte'n això sí, i fes servir algun altre desinfectant. :ok:
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!
Imatge
Anabel
Entrades: 151
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 10:18 am

EntradaAutor: Anabel » dj. juny 17, 2010 11:28 am

només me'l vaig posar ahir, una vegada a cada peu, he enviat també una missatge al grup de albalactancia i m'han contestat que es perillós en grans quantitats i grans extensions tipus cesàries i parts... no obstant hi ha hospitals que encara no s'han enterat. Quan vagi al pediatra li comentaré o si noto alguna cosa rara trucaré o aniré abans...
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. juny 17, 2010 11:32 am

Hola
sobre el betadine i la lactància no et sabria dir, però suposo que una miqueta en unes ferides als peus no deu fer massa mal (i pensa que als peus hi ha poc reg sanguini, així que encara deu ser més difícil que "s'escampi" pel cos).
I sobre el iode, és curiós perquè la llevadora em va dir que seguís prenent el suplement de iode que prenc ara per l'embaràs un cop hagi parit. De fet es considera que la dieta actual és pobre en iode (per un tema de desmineralització de la terra, que fa que els cultius no en portin gaire o gens).
Suposo que si no tens problemes de tiroides no deu passar res, però pregunta-ho al teu pediatra si t'has de quedar més tranquil.la! :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

EntradaAutor: Xana » dj. juny 17, 2010 11:46 am

No és ben bé el mateix, però una vegada jo vaig donar la dosi de medicament equivocada al meu fill, que aleshores tenia 6 anys (si d'una medicina li'n tenia que donar 2ml i d'un altre 4ml ho vaig fer al revés.... els nervis em van jugar una mala passada :ufs: )

El cas és que me'n vaig adonar al moment i vaig buscar al prospecte el número de telèfon per sobredosi o us erroni del medicament. Vaig trucar al instant (crec que era l'institut de toxicologia o algo així) i m'ho van mirar al moment a la base de dades. Per sort, pel pes, edat i dosi que li vaig donar no hi havia perill. Però em vaig quedar MOLT més tranquila quan m'ho van dir!!! >.-<:

Evidentment, no m'ha tornat a passar i segur que no em passarà més. Ara sóc obsesiva abans de donar-li res!!! :-:)
Imatge

Imatge
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: Estic preocupada...

EntradaAutor: petazetas » dj. juny 17, 2010 12:16 pm

Nosaltres vam trucar a un número de telèfon (ara no recordo si era sanitat respón o al 061) que ens va dir la mutua per a fer consulta sobre fàrmacs i medicaments.

Era per la nit i li haviem de donar antibiotic i mucolitic. El petazetos anava molt adormit i li va donar 2 vegades mucolitic enlloc d'una dosi de cada.

Vam haver de trucar per quedar-nos tranquils que no passava res (sort que una sobredosi de mucolitic ens van dir que no passava res).

Però si t'has de quedar tranquila truca, millor això que estar patint.
La Lia ja és tota una princesa!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::