llet de continuació ecològica que no restrenyi

Tria el pit o el biberó.

cancarbou
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dv. juny 26, 2009 7:37 pm

llet de continuació ecològica que no restrenyi

EntradaAutor: cancarbou » dl. set. 13, 2010 7:19 pm

hola noies!

la jana fins ara bebia la llet babybio (veritas) i li anava molt bé, però no fan o no trobo enlloc la de continuació num.3, sabeu on la puc trobar?

em probat la holle 3 (tmb ecològica que la compro al veritas) i va molt restreta. sabeu quina llet ecològica em pot funcionar i a on trobar-la?

hgraaaaaaaaaaaaaaaacies
esquitx
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Re: llet de continuació ecològica que no restrenyi

EntradaAutor: esquitx » dl. set. 13, 2010 8:52 pm

No en tinc ni idea de llets però penso que no deu pas ser tant important canviar. Suposo que el que no deu ser massa aconsellable donar-li llet 2 o 3 amb una criatura acabada de néixer però quan són grans... de fet per aquí el foro alguna va posar o va explicar alguna cosa sobre les llets de fórmula en el que deien que era millor no canviar i donar sempre la 1 que era molt millor i més semblant a la materna que la 2 i 3. A veure si qui el va penjar o alguna que ho recorda hi t'ho pot explicar millor.
lupitafriend
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

EntradaAutor: lupitafriend » dl. set. 13, 2010 9:01 pm

exacte esquitx, les llets de continuació es van inventar pq les llets d'inici son mes cares i molta gent començava a donar llets "normals" qual el peque creixia. les llets de continuació son mes barates pq han de treure menys proteïnes de vaca ja q el petit la tolera mes be a mesura q creix, pero la llet en si cada cop de es menys qualitat (en la linia d q la llet de mare es l'ideal i la de vaca "la de menys qualitat"). el motiu economic es l'unic pel q et recomanen passar d'un numero a un altre.
d'aquesta manera, els fabricants de llets artificials van crear una nova necessitat i aixi "xupen del cuento" mes temps.
no se si m'he explicat gaire be.. teniu mes info al llibre d'en Gonzalez "el meu nen no em menja". jo vaig flipar bastant la veritat quan ho vaig llegir.
nosaltres tb fem servir llet ecologica quan no hi soc jo, pero la d'inici.

resumint: q pots continuar fent servir la del numero 2 si es la q us anava be, al peque no li passara res! i encara mes be m'ho poses si utilitzeu llet ecologica!!

molta sort!
Imatge

Imatge

Imatge
Lele
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

EntradaAutor: Lele » dl. set. 13, 2010 9:13 pm

L'altra dia al grup de lactància ens comentaven que hi ha molts països europeus on la llet de continuació 3 està prohibida per la baixa qualitat. Així que millor si et quedes amb la que ja et funcionava!!
cancarbou
Entrades: 122
Membre des de: dv. juny 26, 2009 7:37 pm

EntradaAutor: cancarbou » dt. set. 14, 2010 9:58 am

ostres!!! moltíssimes gràcies no en tenia ni idea...doncs tornaré a les 2 o fins hi tot la 1, no?

moltes gràcies noies!!

mariona.
annajana
:: granota
:: granota
Entrades: 205
Membre des de: dc. gen. 25, 2012 1:57 pm

EntradaAutor: annajana » ds. juny 09, 2012 10:26 am

Ostres, acabo d'alucinar! No tenia ni idea. doncs jo també em passo a la 1 immediatament. Aquestes coses les hem d'escampar! Moltissimes gràcies noies!!
coquette
:: peixet
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

EntradaAutor: coquette » dg. juny 10, 2012 6:51 pm

La Holle té una llet a base de llet de cabra, aconsellada a partir dels 6 mesos. Algú l'ha provada?
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::