No vol biberó i jo he de marxar!

Tria el pit o el biberó.

MIRJAN
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

No vol biberó i jo he de marxar!

EntradaAutor: MIRJAN » dc. oct. 13, 2010 4:01 pm

Hola,
Us explico aviam si a alguna de vosaltres us ha passat el mateix. La meva nena acaba de fer 4 . Fem LM però fa uns dies que estic intentant, ho he provat 4 vegades, que es prengui un biberó perquè hi ha alguns dies que he de ser fora de casa unes 5 hores, dos dies a la setmana, doncs he de fer un curs. Hem provat de donar-li llet materna i també llet artificial perquè em costa moltissim treure'm llet i he pensat per un o dos bibes artificials a la setmana no ha de passar res, però no vol ni beure el biberó ni de LM ni de LA, es posa a plorar i escup la tetina. Ara em trobo que jo he d'anar al curs i no tinc altre remei que o es veu el bibe o s'haurà d'esperar a que jo arribi. Ahir ho vaig intentar quan tenia molta gana, vaig esperar a que en tingués per si de cas el motiu era que no tenia gana, i res de res, es posa a plorar i s'agita. En fi, que no li mola gens el biberó.
Què puc fer? poca cosa, suposo, no? Aquest divendres el curs és de 10 a 13.30h. Marxaré 20 minuts abans i arribaré cap a les 14h. Són moltes hores si no menja, com ho veieu??
Hi ha algun cas similar??
Imatge

Imatge
neaa
:: pantera
Entrades: 885
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:22 pm
Contacta:

Re: No vol biberó i jo he de marxar!

EntradaAutor: neaa » dc. oct. 13, 2010 5:28 pm

A mi em va passar amb la meva filla i no tenia ni 4 mesos quan vaig començar a treballar mitja jornada, els primer biberó vaig aconseguir q l'agafés als 10 mesos després de provar totes les tetines del mercat.
La pediatra em va dir q provés a donar-li amb cullera (hi ha uns biberons acabats en cullera) però tampoc volia, alehores em va dir q aquella toma q es saltava comences amb els cereals (ni amb cullera ni amb bibe), així q em va dir q finalment tot i ser petita comences amb la fruita i aixó si q va funcionar.
Comenta-li al pediatra a veure quina solució et dona, perque ara estan tan cabarruts q LM i LA exclusiva fins als 6 mesos.
Els dies del començament q no menjava res em tocava donar el pit el moment abans de marxar i quasi q arribava amb la teta a fora perquè la nena estava morta de gana.

Espero q et serveixi d'ajuda.
pelegrins
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 6:54 pm

EntradaAutor: pelegrins » dc. oct. 13, 2010 6:15 pm

Hola,

has provat de que en comptes de donar-li tu li doni el teu home el biberó? i tu ben lluny!!! A vegades si veuen la mare pensen: si tinc pit pq m'he de conformar amb biberó? no sé... per provar... molta sort!
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dc. oct. 13, 2010 6:42 pm

Si, sempre excepte ahir, li ha donat la meva mare, i jo no hi era.
Imatge

Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dc. oct. 13, 2010 7:37 pm

Neaa,
jo ja em veig com tu, donant-li just abans de marxar i al tornar corrents. Amb la fruita m'agradaria esperar als 6 mesos.
Imatge

Imatge
meló
:: gosset
:: gosset
Entrades: 476
Membre des de: dl. set. 14, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: meló » dc. oct. 13, 2010 8:44 pm

Hola,
jo no sóc cap experta, però he llegit una mica sobre el tema perquè aviat em tocarà d'aprop.
pel què he llegit, la llet també li poden donar en got o en cullera, però si tot i així no en volgués, tampoc passaria massa res. no estaràs fora de casa moltes hores. i pel què he llegit podria ser que la teva filla s'esperi tranquil·lament fins que tornis i llavors recuperi tot el què no ha menjat.
Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dc. oct. 13, 2010 9:45 pm

Meló,
Pot ser que s'esperi a que jo arribi, si, ja ho he pensat. Si és així ja em conformo, el que em fa por és que no sigui així i es posi a plorar de gana i clar, farà patir molt. VAja, jo el que crec és que li intentin donar el bibero i sino la nena s'esperarà. Tinc confiança en això!! Aquest divendres ho sabrem... Us ho explicaré

Gràcies
Imatge

Imatge
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dc. oct. 13, 2010 9:46 pm

A la meva cunyada li va passar el mateix, havia de deixar la nena tot el matí a la llar d'infants i no volia ni bibe de llet materna ni res, no hi havia manera, total, que li aguantava com una campiona fins al migdia, que aleshores ella la recollia i feien teta. Ara té 2 anys i és una tiarra.
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dc. oct. 13, 2010 9:57 pm

Què fort!! És al·lucinant el que s'estimen la mami i la teta eh??
Imatge

Imatge
littleif
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dj. oct. 14, 2010 4:59 am

Mira, estàs descrivint al Pol... Ell tot el que era goma li feia un fàstic que es moria, no volia ni xumet (en tenia de totes formes) ni bibi (mil models diferents)... Quan alguna vegada marxava, li deixava la meva llet i la meva mare amb tota la paciència del mon li donava amb una cullereta de les normals. Menjava just per treure's la gana forta i desprès s'esperava a que vingués jo.
Jo t'aconsellaria que no et gastis diners en comprar mil biberons que no voldrà.
També pots provar de fer servir un got d'aprenentatge, com el "pitorrito" no és de goma potser no li fa tanta angúnia...
Imatge

Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dj. oct. 14, 2010 6:52 am

Hola
Passa una cosa, i és que la Clara quan tenia 1 i 2 mesos algun cop havia pres biberó de llet materna (potser unes 4 vegades, no més) i recordo l'últim cop que a ma mare li va costar molt, que la nena es resistia una mica a menjar-ne, però no em vaig fixar si era llòret congelada o no. Després fins divendres de fa dues setmanes no va tornar a prendre biberó, que aquest cop com que no hi havia manera amb l'extractor (em passava tot el dia per treure'm de mica en mica 70 mg màxim) doncs li faig comprar un pot de llet de fórmula pensant, per un biberó de tant en quant no passarà res. No el va voler. I les dues vegades més que ho he provat ha estat llet de fórmula i no l'ha volguda.
Aquest matí m'he despertat amb les tetes a rebossar de llet pq ha dormit la nit d'una tirada i jo n'havia fabricat per cada tres hores (com habitualment ha passat desde fa una setmana), i m'he tret llet PER DUES TOMES EN 5 MIN, al·lucinant!!!!. Una a la nevera i l'altre al congelador, així podré saber, depenent de com vagi demà, si és el biberó, si és la llet de fòrmula, i més endavant quan faci servir la congelada aviam si la vol. En fi, us explico demà com va!! ESPERO QUE LI AGRADI!!!!!!!!!!!!!!! Si és així faré un super esforç i quan em desperti amb llet a primera hora me la treuré, si és que em torna a passar perque no sóc d'acumular-ne gaire.
Imatge

Imatge
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

EntradaAutor: marilluna » dj. oct. 14, 2010 6:54 am

exactament un got d'aprenentatge, el meu l'agafa força bé i la meva llet se la veu en papilla de cereals sense gluten i amb cullera...
Imatge
su392
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dj. oct. 14, 2010 7:02 am

Mirjan... Jo vaig incorporar-me a la feina quan la meva patufa només tenia 2 mesos a mitja jornada i no va voler mai mai mai menjar de biberó. M'esperava que tornés. Li donava de menjar a 2/4 de 9 del dematí i quan tornava cap a 1/4-2/4 de 2 barra lliure... no va plorar ni un sol dia de gana, com que no veia la teta es conformava. La seva àvia ho va probar alguns dies, fins que vàrem veure que no el volia i que preferia esperar... i així ho feiem... No va tenir mai cap problema ( ni plors, ni perdua de pes... ) així que tranquila.... :ok:
Imatge
||*||
nuco
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dj. oct. 14, 2010 8:15 am

Hola,
jo estic igual. La meva nena te 3 mesos, jo m'he incorporat a la feina i no vol veure ni en pintura el biberó, cullera, xeringa... res de res si no és teta. Intento donar-li el pit a les 8h abans de sortir de casa i cap a les 12h el meu home la porta al despatx perquè torni a menjar. Les altres tomes ja soc a casa.
Ho hem provat tot i no hi ha manera de pendres cap biberó, li te pànic només de veure'l o sigui que ja no insisteixo mes. Espero aviat poder donar-li fruita o cereals. Aquesta tarda tinc pediatre a veure que diu.
Ah, si algu aconsegueix que el seu fill es prengui un bibi que expliqui com, segur que ens ajuda a molts.
ImatgeImatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dj. oct. 14, 2010 8:28 am

Jo demà us explico si se l'ha pres. La meva mare diu que creu que és el biberó el que no li agrada però que si a sobre nota que la llet és de fórmula no vol de cap manera, així que aviam què passa demà amb la llet que m'he tret aquest matí.
Seguim comentant...
Imatge

Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dv. oct. 15, 2010 1:18 pm

Hola,
us explico com ha anat. Li he donat el pit a les 7.30 del matí, i li he dit a la meva mare que li intentés donar el bibe de la meva llet cap a les 10.30-11.00h, m'ha trucat dient que la nena no el volia, que veia el bibe i plorava i que s'havia quedat adormida. Han marxat a passeig i al tornar, cap a les 12.00 ho ha tornat a provat i finalment se l'ha begut tot!! En fi... que al final siiiiiii!! veurem la propera vegada què passa...
Imatge

Imatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

EntradaAutor: Raqueleta » dv. oct. 15, 2010 1:35 pm

Jo em vaig trobar igual que tu, quin patir, noia, i després tot es va solucionar tan fàcilment!
La Clara va començar a anar a la guarde amb menys de quatre mesos, imagina’t! Tres setmanes abans vam començar a assajar amb el bibe i no hi havia manera, el primer se’l va fotre genial però després no hi havia persona humana que li donés, ni LM ni LA.
Vam comprar els Tommee Tippee, que diuen que són els millors per a combinar amb el pit i tampoc. Ni si li donava jo ni si li donava el meu marit, la meva mare o una amiga, i jo fora de l’habitació. Ella només volia pit.
El primer dia de guarde jo estava escagarrinada pensant que no menjaria res. La gent sempre diu que no passa res, que poden aguantar però jo patia, per si no aguantava. La primera setmana va estar poques hores però la segona setmana ja començava amb tot l’horari, de 9 a 17h, massa estona per a aguantar fins que jo arribés.
Doncs res, de seguida s’hi va acostumar! No posava cap problema, es prenia els bibes de LM tan contenta!! De vegades li costava una mica, això sí, però se’ls prenia, suposo que deuria ser perquè era un ambient diferent que no associava amb mi. I a casa fèiem pit. I quan ja va estar acostumada, si algun cop jo no hi havia de ser, acceptava el bibe que li donava el meu marit.
Estigues tranquil.la, ja veuràs sobre la marxa com va tot i si no vol bibe de cap de les maneres, pensa que 5 hores no és gaire. I aviat ja podràs començar amb l’AC.
Ah, si no li agradés la llet congelada (la meva no es va queixar mai), prova a escaldar-la abans de posar-la al congelador.
neaa
Entrades: 885
Membre des de: dt. ago. 24, 2010 5:22 pm
Contacta:

EntradaAutor: neaa » dv. oct. 15, 2010 1:43 pm

M'alegro molt q tot hagi anat bé. Ara quan hagis de marxar ja ho podràs fer mes tranquila.
littleif
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dv. oct. 15, 2010 4:45 pm

Oe oe oe oe oeeeeeeeee!!!
Imatge

Imatge
MIRJAN

EntradaAutor: MIRJAN » dv. oct. 15, 2010 6:27 pm

Gràcies noies pels ànims! Ara ja estic més tranquil·la.
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::