quants bibes prenen els vostres fills al dia?

Tria el pit o el biberó.

elir
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

quants bibes prenen els vostres fills al dia?

EntradaAutor: elir » dl. oct. 18, 2010 5:48 am

Hola noies,

El Marco fins fa una setmaneta feia 6 bibis al dia de 150ml, de cop li vaig pujar a 180ml i molt bé se'ls menjava molt bé (algun deixava uns 20ml-30ml però molt bé en general) el banyavem sobre les 20.00 feia bibi i últim sobre les 23.30h i ale a dormir fins a les 6.00h. Haig de dir que després del bibi anterior ja dormia des de les 21.00h o sigui que des de les 21.00 fins a les 06.00h el tio dorm i després a les 6.00 bibi i a tornar a dormir fins a les 7.30 o 8.00h vamos moooooltes hores i no em queixo pas.

Bé ara bé el tema: porta des de dimarts que últim bibi de les 23.30 o 00.00h no el vol ni en pintura, plora molt (perque clar es desperta, estava fregidet) i no en menja res com a molt 60ml i després aixó si el posem a dormir i fins a les 6.00h no hi ha nen. La meva pregunta és si li trec aquest bibi en faria 5 tomas. Quantes en fan els vostres nens? Estic pensant en allargar-li els bibis cada 4h i llavors fer a les 6.00h-10.00h-14.00h-18.00h-22.00h i així no seria tantes hores sense menjar, l'unic que faria 5 tomes en comptes de 6 com fins ara feia.

També no se si demanar hora amb la pediatra que ens introdueixi ja els cereals i la fruita perque tingui més aliment ja que treurem una toma.

Aix noies estic molt rallada amb aquest tema perque fins ara feia més bibi que ara fa uns dies, aixó sí el nen està genial, mooooolt rialler, molt espavilat i molt gran, a l'última visita que tenia just els 4 mesets més dos dies en feia 7.480kg i 69cm segons l'infermera de midas és com un nen de 6-7 mesos o més.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
Silvia (Gironina)
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 12:26 pm

Re: quants bibes prenen els vostres fills al dia?

EntradaAutor: Silvia (Gironina) » dl. oct. 18, 2010 6:40 am

Hola Elir, felicitats per en Marco.
En un principi si el veus tan be, es perque tot va be! I si de mides esta be (tirant a gran) es perque ell menja el que li conve. Els bebes saben millor que nosaltres les quantitats que necessiten i sembla, pel que expliques, que en Marco prefereix fer un bibero menys i dormir mes :r) :r) :r) . No t'amoinis.
La meva nena te una setmana menys que la teva i dorm tant durant la nit que nomes te temps de fer 4 biberons (o de vegades 5) durant el dia. S'aixeca a les 8-9 del mati, fa 4 bibis de 180 aproximadament a les 9 - 12 - 3 - 6 o 7 (i de vegades un de 60 o 90 a les 8). A les 7.30 o 8 se'n va a dormir fins al mati seguent (si... aguanta 12-13 hores!). Imagina't!!! Als 2 mesos va comencar a dormir tota la nit de 10 a 8 del mati i cada vegada se'n volia anar a dormir mes aviat (deixant de fer el cinque bibi!).
La Thais feia 60cm i 6.5kg als 3 mesos i mig (encara no hem fet la revisio dels 4 mesos) i vaig preguntar a la pediatra si era normal que passes tantes hores sense menjar i em va dir que ells decideixen el que els conve i si se'ls veu contents, espavilats i "normals" que endavant i que disfruti que tinc molta sort!

Quant al tema de la alimentacio complementaria... aquesta vegada em penso esperar fins els 6 mesos a introduir cereals, fruita i verdura. T'ho dic des de la meva experiencia. Si de mides estan be (i els nostres es passen i tot!) no necessiten afegir cereals tan aviat. Normalment, els aliments complementaris s'introdueixen perque els bebes es vagin acostumant a noves textures i gustos, no perque ho necessitin nutricionalment (si no, fixa't en que es recomana que els nens de pit no mengin res mes fins als 6 mesos). La llet (ni que sigui de formula) porta tot el que necessiten (sobretot ferro i calci). Aquesta es la meva opinio, pregunta a la pediatra a veure que et recomana per en Marco.

Molta sort amb tot! :content: :content: :content:
Imatge

Imatge
elir

EntradaAutor: elir » dl. oct. 18, 2010 8:14 am

Moltes gràcies Silvia,

Em deixes més tranquila!!!!

Estic pensant en allargar-li les tomes fins a 4h i així farà l'ultim sobre les 22.00h i ale a dormir fins l'endemà.

Gràcies i felicitats per la teva nena

Imatge
miriam&sergio
Entrades: 1383
Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm

EntradaAutor: miriam&sergio » dl. oct. 18, 2010 4:34 pm

Hola Elir!!!

La Jana fara 3 mesos la setmana que be i fa 5 bibis de 120ml.De fet l'altre dia li vaig comentar a la pedi que hi habia un bibe,el que pren entre les 23:00 i les 00:00 que no el volia.Em va dir que no em preocupes,que la nena esta be i que menja el que necessita,es va engreixant be,aixi que no patis per res.

Espero haber-te ajudat!!!

Petonets
Imatge
elir

EntradaAutor: elir » dl. oct. 18, 2010 5:02 pm

miriam&sergio ha escrit:Hola Elir!!!

La Jana fara 3 mesos la setmana que be i fa 5 bibis de 120ml.De fet l'altre dia li vaig comentar a la pedi que hi habia un bibe,el que pren entre les 23:00 i les 00:00 que no el volia.Em va dir que no em preocupes,que la nena esta be i que menja el que necessita,es va engreixant be,aixi que no patis per res.

Espero haber-te ajudat!!!

Petonets

Moltes gràcies Miriam,

Doncs sí em deixeu moooooolt més tranquila de veritat!!! En Marco des d'avui en farà 5 de 180ml ( de moment porta 3 sencers sence deixar-se res)

Gràcies i petonets

Imatge
musica
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dc. oct. 20, 2010 6:58 am

a nosaltres el que ens passa és que hem començat a introduïr bibis de 210 en alguna toma (sobretot per la nit), fins ara eren tots de 180.., i el que em trobo és que de vegades quan li toca menjar al cap de 4 hores, no té gana i se'n deixa 100 o així! I si li allargo a 5 hores, ja no pren 5 bibis al dia....
Imatge

Imatge

Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Ubicació: Manresa
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dc. oct. 20, 2010 2:23 pm

A veure l'Oril pren entre 4 i 5 tomes al dia,normalment es cada 4 hores tot i aixi hi ha vegades que a les 4 hores no se'l acaba i en deixa uns 40ml.
Ell pren 150ml.
Imatge
nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dc. oct. 20, 2010 3:08 pm

Elir nosaltres als 3 mesos vam començar a donar-li bibis de 210ml...i ho vam haver de deixar, vam tornar als de 180ml, i se'ls ha estat acabant tots! escurant i tot! fins ara als 4 mesos que se'ls torna a pimplar tots de 210ml!!!! i això si en fa cada 4 hores i té força gana i en total al dia en fa 5, si et serveix aquest nostre per guia perfecte!
ptns!
Marta2010
Entrades: 1
Membre des de: dg. ago. 29, 2010 11:10 am

EntradaAutor: Marta2010 » dv. nov. 19, 2010 11:39 am

Hola a totes! Es la primera vegada que escric al forum pero aprofitant que tracteu el número de bibes que prenen els vostres fills us voldria comentar el meu problema, pel qual estic molt preocupada i em sento molt perduda: resulta que el meu fill te 6 setmanes i des qua va neixer menja molt i molt bé. Des de fa un parell de setmanes he hagut de deixar la llet materna i passar-me al biberó (des de fa uns dies que només pren biberó, excete una toma del pit). Des del principi ha menjat molt bé el biberó, de fet sovint s'acaba els 120ml i inclus alguna vegada n'hi he fet de 150i també se l'acaba, a part d'això les tomes les acostuma a fer cada 3 hores i excepcionalment de 4 (de vegades penso que potser menja massa i tot, no?).
Des de fa tres dies que entre toma i toma (si no dorm) se'l passa plorant desesperadament i sembla que es de gana, jo intento consolar-lo de totes les maneres possibles (agafant-lo de diferentes maneres, cantant, ballant, fent massatges... en fi... ja us podeu imaginar...) inclus en una ocasio vaig pensar de posar-me'l recolzat al pit perquè em sentis el cor per relaxar-lo i al final l'unic que buscava era el meu mugró (cosa que encara fa que sigui mes dur). AL final intento aguantar el que puc pero cada vegada he hagut de rendir-me i donar-li el bibe encara que només hagin transcorregut 2 hores i mitja perquè us asseguro qeu el seu plor resulta desesperat i desesperant. Em fa por que l'estigui fartant massa de menjar o que estigui fent algu malament, a més resulta molt molt trist veure'l aixi i no se capas de consolar-lo de cap de les maneres. Alguna coneix d'una experiència semblant??? Sabeu si m'estic equivocant?
Us agrairé qualsevol comentari, ja que em sento perdudíssima.

gracies
glauka
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: glauka » dl. gen. 17, 2011 2:10 pm

Hola Marta!

Curiosament a mi em passa el mateix, el Martí te 7 setmanes i apart de pit ( faig lactancia mixta) algunes tomes les fa de 120 i a l'hora plora desconsoladament de gana, normalment em passa al vespre cap a les 21:00 i ens tirem fent bibis de 30 en 30 fins les dotze de la nit que finalment s'adorm, fins i tot alguna vegada a vomitat i encara seguia amb gana.
La pediatra em va comentar una vegada que els nadons tenen periodes de creixement més avançat, normalment en múltlips de 3, 3 setmanes, 6 setmanes....i durant aquest temps demanen més menjar i tenen diferent comportament.

A veure si algú d'aquí que ha passat per aquesta etapa ens pot orientar, pq jo tb començo a estar una mica desesperada..... sort!
emanens
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4595
Membre des de: dc. gen. 20, 2010 6:50 pm

EntradaAutor: emanens » dl. gen. 17, 2011 2:15 pm

Marta2010 !! Pero perquè l'aguantes plorant entre toma i toma? Si que t'equivoques ! a aquesta edat no hi ha horari establert cada x hores ni res!És a demanda que vol dir quan ells vulguin i quant en vulguin, sigui teta o bibe! A no ser que t'ho hagi dit la pediatre, que he llegit molt rapid i potser no ho he entes. Aixo de menjar tant son crisis de creiement, que són normals i les han de fer.

PD: benviguda al forum >.-<: i Felicitats pel teu peque!
Imatge
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h

MERCADILLO:
https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
heaven25baby
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2050
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
Contacta:

EntradaAutor: heaven25baby » dv. gen. 21, 2011 9:13 am

Proba donar-li a demanda, sense horaris!!! Jo amb la nena si que seguia uns horaris cada 3 o 4 hores bibi però amb el nen fem bibi a demanda... Aquest ha sortit molt ploraner i de cop menja un bibi de 180 ml com de cop no menja més que 60 ml així que fem a demanda. L'únic que portem un horari és per la fruita cap a les 16h aprox i el bibi del sopar amb cereals cap a les 19.30h o 20h aprox. :ok:
Imatge
Imatge

ImatgeImatge
mijo
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 4:22 pm

EntradaAutor: mijo » ds. gen. 22, 2011 9:37 am

Marta2010 ha escrit:Hola a totes! Es la primera vegada que escric al forum pero aprofitant que tracteu el número de bibes que prenen els vostres fills us voldria comentar el meu problema, pel qual estic molt preocupada i em sento molt perduda: resulta que el meu fill te 6 setmanes i des qua va neixer menja molt i molt bé. Des de fa un parell de setmanes he hagut de deixar la llet materna i passar-me al biberó (des de fa uns dies que només pren biberó, excete una toma del pit). Des del principi ha menjat molt bé el biberó, de fet sovint s'acaba els 120ml i inclus alguna vegada n'hi he fet de 150i també se l'acaba, a part d'això les tomes les acostuma a fer cada 3 hores i excepcionalment de 4 (de vegades penso que potser menja massa i tot, no?).
Des de fa tres dies que entre toma i toma (si no dorm) se'l passa plorant desesperadament i sembla que es de gana, jo intento consolar-lo de totes les maneres possibles (agafant-lo de diferentes maneres, cantant, ballant, fent massatges... en fi... ja us podeu imaginar...) inclus en una ocasio vaig pensar de posar-me'l recolzat al pit perquè em sentis el cor per relaxar-lo i al final l'unic que buscava era el meu mugró (cosa que encara fa que sigui mes dur). AL final intento aguantar el que puc pero cada vegada he hagut de rendir-me i donar-li el bibe encara que només hagin transcorregut 2 hores i mitja perquè us asseguro qeu el seu plor resulta desesperat i desesperant. Em fa por que l'estigui fartant massa de menjar o que estigui fent algu malament, a més resulta molt molt trist veure'l aixi i no se capas de consolar-lo de cap de les maneres. Alguna coneix d'una experiència semblant??? Sabeu si m'estic equivocant?
Us agrairé qualsevol comentari, ja que em sento perdudíssima.

gracies

Em trobo amb el mateix problema i també creia que l' hi estava donant mnassa menjar.
Imatge
mijo
Entrades: 239
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 4:22 pm

EntradaAutor: mijo » ds. gen. 22, 2011 9:41 am

emanens ha escrit:Marta2010 !! Pero perquè l'aguantes plorant entre toma i toma? Si que t'equivoques ! a aquesta edat no hi ha horari establert cada x hores ni res!És a demanda que vol dir quan ells vulguin i quant en vulguin, sigui teta o bibe! A no ser que t'ho hagi dit la pediatre, que he llegit molt rapid i potser no ho he entes. Aixo de menjar tant son crisis de creiement, que són normals i les han de fer.

PD: benviguda al forum >.-<: i Felicitats pel teu peque!

No sabia això de les crisis de creixement! ës ben bé que a vegades els pediatres no informen de res.

Ës que el meu es pren ja els bibes de 180, i a vegades quant ha passat una hora torna a demanar... Així provaré el que dius, de fer-ho a demanda. També fem L mixta.
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::