Llet materna amb cereals
- Beatriz
- :: poltre

- Entrades: 662
- Membre des de: dg. ago. 29, 2010 6:54 pm
- Ubicació: Vila-seca (Tarragona)
Llet materna amb cereals
Hola noies!!
Al Biel que ha fet ara 6 mesos li han introduït els cereals, li poso al biberó amb la meva llet materna i se'ls pren molt bé!
La meva pregunta, a veure si algú em pot ajudar és:
Si es deixa part de la toma, puc guardar la llet materna amb els cereals?
Quan de temps la puc guardar?
moltes gracies noies!!
Al Biel que ha fet ara 6 mesos li han introduït els cereals, li poso al biberó amb la meva llet materna i se'ls pren molt bé!
La meva pregunta, a veure si algú em pot ajudar és:
Si es deixa part de la toma, puc guardar la llet materna amb els cereals?
Quan de temps la puc guardar?
moltes gracies noies!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 17, 2010 10:23 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Titol en majúscules
Raó: Titol en majúscules
- Beatriz

Re: Llet materna amb cereals
Moltes gràcies marilluna...
Vols dir que per una següent toma si ha sobrat alguna cosa de l'anterior la podría fer servir?
Ho sento però em començat ara i de vegades es deixa i em sap greu haver-la de llençar....
Toni perdona!! no m'he adonat de les majúscules...
Vols dir que per una següent toma si ha sobrat alguna cosa de l'anterior la podría fer servir?
Ho sento però em començat ara i de vegades es deixa i em sap greu haver-la de llençar....
Toni perdona!! no m'he adonat de les majúscules...
Doncs a mi em sembla, i em sona, que més d'una hora, els cereals no es poden guardar...ja sigui amb llet o amb aigua o amb el que sigui...Em smebla que a la capsa dels cerals ho posa...mira't-ho bé! 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- Beatriz

Ja...
Jo sé que la llet artificial dura màxim 2 hores feta amb aigua... perquè la meva cosina li dona al nen...
Jo fins ara havia fet LM i si sobrava llet la podia guardar per la següent toma, però amb els cereals... i es clar no es gaire bon menjador i llenço ara molta llet materna i em fa peneta...
Moltes gràcies!!

Jo sé que la llet artificial dura màxim 2 hores feta amb aigua... perquè la meva cosina li dona al nen...
Jo fins ara havia fet LM i si sobrava llet la podia guardar per la següent toma, però amb els cereals... i es clar no es gaire bon menjador i llenço ara molta llet materna i em fa peneta...
Moltes gràcies!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |