QUAN TARDA A VENIR LA REGLA DESPRES DE DÓNAR EL PIT????
QUAN TARDA A VENIR LA REGLA DESPRES DE DÓNAR EL PIT????
Hola noies, ara farà dos mesos que he deixat de donar el pit i encara no m'ha vingut la regla.....començo esta preocupada (no fem servir cap metode anticonceptiu, bé si, la marxa enrera) clar, no puc comença a pendre les pastilles fins que no m'hagui vingut la primera regla....i aki estic, esperant-la....quan us ha tardat a venir a vosaltres?
Re: QUAN TARDA A VENIR LA REGLA DESPRES DE DÓNAR EL PIT????
Hola Mishu!!
Què tal??
Com ja t'han dit, cada dona és diferent. Al post de maig hi ha noies que encara alleten i ja tenen la regla, algunes que no, algunes que no alleten i els hi ha tardat molt... Depèn
Què tal??Com ja t'han dit, cada dona és diferent. Al post de maig hi ha noies que encara alleten i ja tenen la regla, algunes que no, algunes que no alleten i els hi ha tardat molt... Depèn
Hola Mishu!
Jo sóc una mare del post de maig que et comenta l'Edae (hola edae!!), encara dono pit i fa un mes que em va venir la regla! Misteris de les hormones!!!!!! Tu també ets maigera, no????
Jo sóc una mare del post de maig que et comenta l'Edae (hola edae!!), encara dono pit i fa un mes que em va venir la regla! Misteris de les hormones!!!!!! Tu també ets maigera, no????

Aquí una mami setembrera que fa LM i aquest mes ja li ha vingut la regla, quin rollo! jo em pensava que fent LM trigava mes però com dieu cada dona és un món. A mi ja m'havia semblat que estava ovulant i si, si, vaig encertar.
Holaaaaaaaaa MISHU!!!! NO recordo qui era de maig va tardar 5 mesos em sembla en que li vingués la regla després de deixar el pit...
Lo de les pastilles....jo prenia pastislles anticonceptives Les CERAZET, que són compatiles amb la lactància i no feia falta que vinguésn la regla per res...potser li podries comentar al te metge, no?
PEr cert, com va tot????
(Hola Edae i Lidia
)
Lo de les pastilles....jo prenia pastislles anticonceptives Les CERAZET, que són compatiles amb la lactància i no feia falta que vinguésn la regla per res...potser li podries comentar al te metge, no?
PEr cert, com va tot????
(Hola Edae i Lidia
)

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Ostres tú quina sort! Jo amb el primer em va venir quan el nen tenia uns 3 mesets i això que li vaig donar fins als 13 mesos. Ara amb el segon m'ha passat el matiex. Vaig fer LM exclusiva fins als 6mesos i ara encara fa pit... un rotllo! Jo que pensava que amb aquest em tardaria més...
Hola noies!!!
moltes gràcies per les vostres aportacions...
jo també em prenia les cerazet mentre donava el pit, però la llevadora em va dir k nomès me les podria prendre durant LM.....així que ara estic sense res
un altre pregunta....i la teniu regulada la regla? o deseguida us va venir bé???
Maigeres....on és el nostre post que no el vaig trobar....
moltes gràcies per les vostres aportacions...
jo també em prenia les cerazet mentre donava el pit, però la llevadora em va dir k nomès me les podria prendre durant LM.....així que ara estic sense res
un altre pregunta....i la teniu regulada la regla? o deseguida us va venir bé???
Maigeres....on és el nostre post que no el vaig trobar....

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
a mi emva baixar quan la nena tenia gairebé 5 mesos, i va coincidir amb la introducció de papilles (i la reducció, és clar, de tomes...)
lo millor va ser que em va baixar justament el pitjor dia de tots: el dia abans de començar a treballar, que estava feta una coca, plorant de pena i angoixa per deixar la nena i agobiada pel canvi de vida que suposava tornar a treballar... en fi... per sort, ja està tot superat
lo millor va ser que em va baixar justament el pitjor dia de tots: el dia abans de començar a treballar, que estava feta una coca, plorant de pena i angoixa per deixar la nena i agobiada pel canvi de vida que suposava tornar a treballar... en fi... per sort, ja està tot superat
jo encara estic alletant (19 mesos) i em va venir just una setmana despres, d'acabar la quarentena o sigui que imagina, cada una es un mon
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |