LM, la llet us surt en varios "xorrets"?
LM, la llet us surt en varios "xorrets"?
Hola noies, esque estic obsesionada amb el tema de la LM i que estigui perdent la llet d'un pit.
El meu petit rebuja el pit dret pq raja molt poc, de fet del pit esquerra surt la llet en diferents xorrets, i del dret nomès surt un xorret mol finet.
Us ha passat?
Esque segons el llibre de Carlos G., quan un petit rebutja un pit, pot ser per moltes causes, i també menciona un possible tumor, aix quina paranoia...
El meu petit rebuja el pit dret pq raja molt poc, de fet del pit esquerra surt la llet en diferents xorrets, i del dret nomès surt un xorret mol finet.
Us ha passat?
Esque segons el llibre de Carlos G., quan un petit rebutja un pit, pot ser per moltes causes, i també menciona un possible tumor, aix quina paranoia...
Re: LM, la llet us surt en varios "xorrets"?
Gemmy, primer de tot tranquil.la.
Normalment sempre hi ha diferències entre els pits: el mugró, la forma, la grandària.... i per tant també és lògic que ratxen diferent.
El nen tindrà les seves preferències, per que li costa menys de treure'n llet, per que agafa una millor posició, per que no surt tant a pressió, per que no està tant dur......
Ja veuràs com que a mesura que passi el temps i us feu uns experts en LM tot això deixarà de tenir importància.
A mi un no em ratxava i l’altre sempre estava que petava i anava perdent la llet.... i el nen preferia el que no ratxava, per que l’altre no el podia agafar bé.....
Ànims i endavant.
Normalment sempre hi ha diferències entre els pits: el mugró, la forma, la grandària.... i per tant també és lògic que ratxen diferent.
El nen tindrà les seves preferències, per que li costa menys de treure'n llet, per que agafa una millor posició, per que no surt tant a pressió, per que no està tant dur......
Ja veuràs com que a mesura que passi el temps i us feu uns experts en LM tot això deixarà de tenir importància.
A mi un no em ratxava i l’altre sempre estava que petava i anava perdent la llet.... i el nen preferia el que no ratxava, per que l’altre no el podia agafar bé.....
Ànims i endavant.
A mi sí que em passa que em surt la llet com en diferents "xorrets" com dius, al principi em feia molta gràcia, quan ho vaig descobrir.... jo diria que això és normal... ara, no sóc cap experta.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
tranquiiiiiiii!! no t'esveris dona, que seguríssim que no és res dolent!!
Quant temps té el teu petit? La meva nena al principi també preferia un pit... és normal! la producció de llet se t'anirà regulant, ell cada vegada tindrà més força per mamar i treurà la llet dels dos pits, ja ho veuràs!
Quant temps té el teu petit? La meva nena al principi també preferia un pit... és normal! la producció de llet se t'anirà regulant, ell cada vegada tindrà més força per mamar i treurà la llet dels dos pits, ja ho veuràs!
Hola guapa! no t'espantis dona que això és ben normal!
A mi al principi, el pit dret em rejava a saco i em sortia la llet com si fos una dutxa: tot de xorrets
, i l'esquerra era un xorret només...el nen preferia el dret...però als 4 mesos va canviar de preferencies i ara prefereix l'esquerra...
El que si que et recomano, és que no perquè en rpevfereixi un li deixis de donar l'altre...tu intenta sempre oferir-li els dos pits per igual, i ja veuràs com poc a poc la cosa es va regulant...
A mi al principi, el pit dret em rejava a saco i em sortia la llet com si fos una dutxa: tot de xorrets
, i l'esquerra era un xorret només...el nen preferia el dret...però als 4 mesos va canviar de preferencies i ara prefereix l'esquerra...El que si que et recomano, és que no perquè en rpevfereixi un li deixis de donar l'altre...tu intenta sempre oferir-li els dos pits per igual, i ja veuràs com poc a poc la cosa es va regulant...

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
tranquil.la que es ben normal, i com diu la Crissie, canvien les preferencies! jo tambe tenia un pit que em rajava en un sol rajoli, i l'altre en plan dutxa
i la Julia preferia al principi el d'un rajoli, pero de seguida li va agradar mes l'altre, i s'enfadava o rebutjava el que rajava poc! jo et recomanaria probar de donar-li primer el pit que raja mes, i quan ja esta una mica tip donar-li l'altre, que potser ja l'agafara millor
no se... es nomes una idea! pero tranquil.la que es ben normal el que us passa 
i la Julia preferia al principi el d'un rajoli, pero de seguida li va agradar mes l'altre, i s'enfadava o rebutjava el que rajava poc! jo et recomanaria probar de donar-li primer el pit que raja mes, i quan ja esta una mica tip donar-li l'altre, que potser ja l'agafara millor Re: LM, la llet us surt en varios "xorrets"?
El pìt no és una maquina robotitzada de llet, vull dir que és el cos humà, i és ben normal que faci varis xorros, o un de sol, i un que raja més que l'altre..tot és normal i res vol dir que sigui dolent! a mi tbe em pasava crec q a totes, un rajava més i altres sortia uns rajos pels costats
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
Hola!
A mi també em passa això dels "xorrets", com un surtidor...jajaja! també només en un pit, l'altre raja gota a gota jeje! jo també em preguntava si era normal i ja veig que si.
A mi també em passa això dels "xorrets", com un surtidor...jajaja! també només en un pit, l'altre raja gota a gota jeje! jo també em preguntava si era normal i ja veig que si.
Moltes gràcies noies a totes, em quedo més tranquil.la, veig que és bastant comú.
El meu petit te 7 mesos, i des de els 3 mesos més o menys ha preferit el pit esquerre, i del dret cada poc ha mamat manys, i rebujan-lo moltes vegades. Ara porto 2 dies estimulant el pit dret, però no he aconsseguit que raji gaire....
El meu petit te 7 mesos, i des de els 3 mesos més o menys ha preferit el pit esquerre, i del dret cada poc ha mamat manys, i rebujan-lo moltes vegades. Ara porto 2 dies estimulant el pit dret, però no he aconsseguit que raji gaire....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |