Si vec llet a la petita li fa mal de panxa?
Si vec llet a la petita li fa mal de panxa?
Hola noies!
Fa dues setmanes he parit! :) I no se perque m'ha agafat unes ganes imperioses de veure llet (de vaca). He arribat a veure'n 4 gots amb un dia. I algun d'aquests dies la petita ha estat molt neguitosa, ploranera,... (li dono el pit). He fet l'experiment de no veure llet en un parell de dies i la cosa ha millorat al 100%! La petita torna a dormir com un angelet i nomes plora una mica quan te gana.
I us volia demanar si a vosaltres us ha passat el mateix. Perque hi ha gent que diu que aixo de la llet no afecta, pero segons el que he pogut veure aquests dies jo crec que si.
I en tot cas, necessito ajuda! Perque m'encanta la llet! I si no en vec, no se amb que fer-me el cafe. La de soja no se'm posa be, i la d'avena no m'agrada amb el cafe. Aixi que.... que puc fer?!?!?!?!?!?
I si en prengues d'aquella que diuen que no te lactosa tambe li faria mal de panxa a la petita? O es la lactosa el que li provoca el malestar?
Moltes gracies noies.
Fa dues setmanes he parit! :) I no se perque m'ha agafat unes ganes imperioses de veure llet (de vaca). He arribat a veure'n 4 gots amb un dia. I algun d'aquests dies la petita ha estat molt neguitosa, ploranera,... (li dono el pit). He fet l'experiment de no veure llet en un parell de dies i la cosa ha millorat al 100%! La petita torna a dormir com un angelet i nomes plora una mica quan te gana.
I us volia demanar si a vosaltres us ha passat el mateix. Perque hi ha gent que diu que aixo de la llet no afecta, pero segons el que he pogut veure aquests dies jo crec que si.
I en tot cas, necessito ajuda! Perque m'encanta la llet! I si no en vec, no se amb que fer-me el cafe. La de soja no se'm posa be, i la d'avena no m'agrada amb el cafe. Aixi que.... que puc fer?!?!?!?!?!?
I si en prengues d'aquella que diuen que no te lactosa tambe li faria mal de panxa a la petita? O es la lactosa el que li provoca el malestar?
Moltes gracies noies.
Re: Si vec llet a la petita li fa mal de panxa?
Diuen que és la proteïna de la llet de vaca que els fa mal. I la que no té lactosa té la proteïna, o sigui que també li farà mal. A mi també em passava. Jo bec llet d'avena.
Jo durant els 11 mesos que li vaig donar el pit al meu nen no vaig provar ni la llet ni els seus derivats... Em va dir la pediatra que elimininés la lactosa perquè li produïa gasos a ell. La meva sol.lució va ser la llet sense lactosa, llets d'avena, arròs i soja i formatges de cabra. La llet de cabra tampoc conté tanta lactosa.
Res de crema de llet, ni nata, ni coses així...
Els iogurts també de soja (aaaaggghhhh)
Bé, jo t'explico el meu cas perquè va ser molt clar que l'Aerored se'm va caducar sense fer servir!!
Ànims, que veuràs que be va tot bufona!
Res de crema de llet, ni nata, ni coses així...
Els iogurts també de soja (aaaaggghhhh)
Bé, jo t'explico el meu cas perquè va ser molt clar que l'Aerored se'm va caducar sense fer servir!!
Ànims, que veuràs que be va tot bufona!
Pots provar de "reintroduiir" la llet progressivament. Si era la proteïna de la vaca, en teoria tampoc podries menjar vedella ni cap derivat làctic. Igual pots beure llet però menys...
O pot ser que duri un temps (mentre és més petita) i despŕés ja no li senti malament.
La meva nena també va tenir dies que plorava molt, però jo diria que era més "adaptació al nou medi".
Sort!!
O pot ser que duri un temps (mentre és més petita) i despŕés ja no li senti malament.
La meva nena també va tenir dies que plorava molt, però jo diria que era més "adaptació al nou medi".
Sort!!
a veure si et puc ajudar una miqueta, a nosaltres ens va pasar algo similar, la petita cada cop que feia pit tenia un mals de panxa tremendos, , em va pasr com tu que coincidia quan tomaba algun pruducta deribat de la llet, en el nostre cas era la lactosa, amb lo cual si podia pendre llet sense lactosa, quan la petita va fer 4 mesos li va marxar l´intolerancia.
com ja t´han dit si fos intolerancia a la proteina de la vaca no hi podires veure aunque no portes lactosa.
pero si es per la lactosa com la proteina de la vaca vgila perque hi ha moltisims productes que porten i no ens ho pensem, com els enbotits, galetes,....
com ja t´han dit si fos intolerancia a la proteina de la vaca no hi podires veure aunque no portes lactosa.
pero si es per la lactosa com la proteina de la vaca vgila perque hi ha moltisims productes que porten i no ens ho pensem, com els enbotits, galetes,....
Moltes gracies noies!
M'heu ajudat molt! Anire veient com vaig experimentant amb els lactics i vaig veient com reacciona la peque.
I amb el tema de carns i embotits no hi ha problema perque soc vegetariana.
Moltes moltes gracies
M'heu ajudat molt! Anire veient com vaig experimentant amb els lactics i vaig veient com reacciona la peque.
I amb el tema de carns i embotits no hi ha problema perque soc vegetariana.
Moltes moltes gracies

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |