La llet materna = INIGUALABLE
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
La llet materna = INIGUALABLE
Us passo aquest arxiu, és impressionant la diferència que hi ha en la composició entre llet materna i llet artificial (com també els beneficis d'una i altra), crec que és un bé que tenim i l'hauriem de valorar molt més del que fem 
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Re: La llet materna = INIGUALABLE
Thank you, cuqueta! 

gràcies cuqueta
La veritat és que ho hauríem de valorar i confiar més en nosaltres mateixes.
La natura ens ha dotat d'aquest genial mecanisme per la supervivència de l'espècie i nosaltres ho estem portant al punt de no estar segures ni si serem capaces d'alletar al nostres fills.....
Són una espècie ben rara eh!!!!
Endavant mamàs!!!!
"millor mamar, millor mamà"
La veritat és que ho hauríem de valorar i confiar més en nosaltres mateixes.
La natura ens ha dotat d'aquest genial mecanisme per la supervivència de l'espècie i nosaltres ho estem portant al punt de no estar segures ni si serem capaces d'alletar al nostres fills.....
Són una espècie ben rara eh!!!!
Endavant mamàs!!!!
- pietrafilla
- :: girafa

- Entrades: 2423
- Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
- Ubicació: Anoia
Molt interessant!
Encara que no entengui gaire l'anglés, només cal veure la columna d'un i l'altre i les bones propietats que té la llet materna!!!

Encara que no entengui gaire l'anglés, només cal veure la columna d'un i l'altre i les bones propietats que té la llet materna!!!

La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.

El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
Jo li he donat 16 mesos el pit al meu fill i sense cap dubte és el millor que he fet mai!
Ql mes vinent farà 2 anys i encara no m'ha agafat ni unes angines ni otitis ni res, mai li he hagut de donar antibiòtic. 2 bronquitis i algun refredat, i n'estic convençuda que la teti ha fet mooolt!

Ql mes vinent farà 2 anys i encara no m'ha agafat ni unes angines ni otitis ni res, mai li he hagut de donar antibiòtic. 2 bronquitis i algun refredat, i n'estic convençuda que la teti ha fet mooolt!

Gracies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Ostres! Llàstima que no el pugui veure perque segur que és molt interessant. Estic totalment amb tu cuqueta 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |