Plora quan li acosto el pit!

Tria el pit o el biberó.

ciregirl
:: girafa
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

Plora quan li acosto el pit!

EntradaAutor: ciregirl » dv. març 11, 2011 10:05 am

Hola noies,
el meu bebé té 3 mesos i des de fa 3 dies que quan té gana plora, l'agafo i me'l poso al pit i llavors plora desconsoladament. No sé què li passa. No he canviat cap rutina, fem el mateix de sempre! A alguna toma m'agafa bé el pit i de sobte es deixa anar i es posa a plorar, altres tomes menja bé d'un pit i amb l'altra plora. No sé què haig de fer!!! :(
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

Re: Plora quan li acosto el pit!

EntradaAutor: Neus2010 » dv. març 11, 2011 10:29 am

Ciregirl, no et preocupis perque tu no has de fer res. Aixo em sona a la crisi dels tres mesos i
ho fan tots les nens de pit. En alguna semana passara i ni te'n recordaras. El que passa es que a vegades angoixa la situació i els comentaris que fa la gent també. Es una etapa de la lactancia i a partir d'aqui ja queda establerta i tot es mes planer. Mes info de la crisi dels tres mesos a: http://criatures.ara.cat/somlallet/blog ... res-mesos/
Aquesta es una entrada a un blog que fa una assessora de lactancia que esta molt be. Veuràs çom t'identifiques amb moltes coses que diu.
ANIMS que ja veuras que en unes setmanes passa!!!
Neus
Tara
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » dv. març 11, 2011 10:41 am

Ciregirl,tranquil·la,la Neus2010 té tota la raó,totes hi hem passat i totes hem patit la crisi dels 3 mesos,però amb informació ( vista el bloc que t´ha recomenat ) tot es veu molt més bé i un cop superada,la LM és un camí planer .Molts ànims i enhorabona per la teva recent maternitat.
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dv. març 11, 2011 12:13 pm

Et dic el mateix que les companyes. No et preocupis, només és una etapa. El meu fill també ho feia i ho vaig passar fatal. Més endavant vaig descobrir del que es tractava; tan de bo ho hagués sabut abans!
Ànims! :ok:
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. març 11, 2011 1:11 pm

Ciregirl, a part de la crisi dels tres mesos, podries mirar que el nen no hagi agafat muguet que són com uns fongs que fan que li quedi l'interior de la boca com si tingués un tel blanc, com si li quedessin restes de llet, i també a la llèngua. En cas que en tingui potser al mamar li fa coïssor i li molestar. Segurament no serà això però és per descartar qualsevol coseta, ànims i paciència :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
pietrafilla
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: pietrafilla » dv. març 11, 2011 1:42 pm

A mi també em va passar el mateix. La crisi dels 3 mesos!!
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
silviapml
Entrades: 1767
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 7:18 pm

EntradaAutor: silviapml » dv. març 11, 2011 2:08 pm

Recolzo les experiències de les companyes. A nosaltres ens va passar igual.
Si vols, prova a canviar la postura. La Pietrafilla em va recomanar posar a la bitxi en posició de rugby quan passava això (aja!! una teta que no coneixia) i fins i tot me la posava asseguda mirant cap a mi i vam anar fent els dies que estava així fins que se li va passar. Tu tranki que no passa res. Respira fons i parla-li al teu peque perquè es relaxi també :content:
El post de la bitxi: viewtopic.php?f=71&t=18573

Soc donant de llet materna!!

Imatge

Imatge
pietrafilla
Entrades: 2423
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 3:21 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: pietrafilla » dv. març 11, 2011 3:33 pm

silviapml ha escrit:Recolzo les experiències de les companyes. A nosaltres ens va passar igual.
Si vols, prova a canviar la postura. La Pietrafilla em va recomanar posar a la bitxi en posició de rugby quan passava això (aja!! una teta que no coneixia) i fins i tot me la posava asseguda mirant cap a mi i vam anar fent els dies que estava així fins que se li va passar. Tu tranki que no passa res. Respira fons i parla-li al teu peque perquè es relaxi també :content:

:ok: :ok: :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatge
La princesa de la casa va nèixer amb 3.070kg i 48 cm.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
El príncep de la casa va nèixer amb 3.910 kg i 49 cm.
https://plus.google.com/u/0/photos/1012 ... 005/albums
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dv. març 11, 2011 6:24 pm

pietrafilla ha escrit:
silviapml ha escrit:Recolzo les experiències de les companyes. A nosaltres ens va passar igual.

:ok: :ok: :ok:

Quan s'aprèn de les millors, s'ha de dir :-()-)

Imatge

Imatge
sek
:: granota
:: granota
Entrades: 223
Membre des de: dv. gen. 14, 2011 4:48 pm

EntradaAutor: sek » dv. març 11, 2011 6:27 pm

penso el mateix que les noies: la crisi dels 3 mesos. Si pots, dóna-li més pit perquè aconsegueixi el que necessita :ok: ànims! que passa ràpid! i després... tots són flors i violes!
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dv. març 11, 2011 8:28 pm

sek ha escrit:penso el mateix que les noies: la crisi dels 3 mesos. Si pots, dóna-li més pit perquè aconsegueixi el que necessita :ok: ànims! que passa ràpid! i després... tots són flors i violes!

neujor:-) Suposo que depèn del peque. La bitxi té 5 mesos acabats de fer i està en una quarta mega-crisi de creixement!! Jo pensava que estava tot superat i ara torna a demanar moltíssim pit. Popa quasi com a la crisi dels 15 dies o la del mes i mig!! Sort que ja anem rodades i ens coneixem :love: :love:

Imatge

Imatge
nunus
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dt. març 15, 2011 7:49 pm

silviapml ha escrit:
sek ha escrit:penso el mateix que les noies: la crisi dels 3 mesos. Si pots, dóna-li més pit perquè aconsegueixi el que necessita :ok: ànims! que passa ràpid! i després... tots són flors i violes!

neujor:-) Suposo que depèn del peque. La bitxi té 5 mesos acabats de fer i està en una quarta mega-crisi de creixement!! Jo pensava que estava tot superat i ara torna a demanar moltíssim pit. Popa quasi com a la crisi dels 15 dies o la del mes i mig!! Sort que ja anem rodades i ens coneixem :love: :love:

Sí, jo el meu crec que va tenir una crisis de creixement que li va durant fins als 5 mesos... :-:) :-D
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dc. març 16, 2011 8:59 pm

nunus ha escrit:Sí, jo el meu crec que va tenir una crisis de creixement que li va durant fins als 5 mesos... :-:) :-D

És que no li dura fins ara, sinó que ha tornat a començar una altra crisi a partir dels cinc mesos, a veure quant li dura, però ja porta dies... : lasito :

Imatge

Imatge
ciregirl
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: ciregirl » dl. març 21, 2011 6:50 pm

Hola noies,
l'Arnau semblava que ja ho portava millor això de mamar però no. torna a estar igual. porta 2 dies que vinga a plorar i plorar i plorar i jo ja no sé què fer, estic molt agobiada!!!
avui he probat de treure'm llet i donar-li amb el biberó a veure si així se la prenia i tampoc, ha xumat res i menys tal i com fa al pit i s'ha posat a plorar i plorar i plorar...
què puc fer??!?!!?
silviapml

EntradaAutor: silviapml » dl. març 21, 2011 9:49 pm

L'has canviat de postura? Està en la crisi dels 3 mesos i és una mica més complicada que les anteriors perquè el canvi els fas tu i no ell. Si té gana, menjarà, no et preocupis que tenen un instint de supervivència molt fort i no es quedarà desnodrit. De totes maneres, si penses que pot ser alguna altra cosa, pregunta-li al pediatra.
Una cosa que acabo de pensar, que podria ser o no, però potser et val al pena provar-ho. Tu prens llet? Hi ha nadons que tenen intolerància a la proteïna de la llet de vaca que passa a la llet de la mare. Els nadons tenen gana, però quan comencen a prendre teti es comencen a trobar malament i ploren. Pots provar a deixar de prendre llet i qualsevol derivat durant uns dies a veure què passa.

Imatge

Imatge
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dg. març 27, 2011 11:13 pm

Ciregirl, a la meva li passava i em vaig agobiar moltíssim perquè veure-la patir d'aquella manera fa que se't trenqui el cor... La doctora em va dir que fes el que t'han aconsellat la silviapml, així que res de llet de vaca ni derivats, res de carn de vedella i res d'ou. La cosa va millorar bastant, tot i que no inmediatament perquè fan falta uns dies perquè el cos elimini totes les restes de proteïnes, però després molt millor!!! (imagina't si va millorar que fins ara encara fem LM!!!) Ah! i tingues en compte que la maionesa porta ou, la beixamel i els gelats porten llet... És un sacrifici momentani però val la pena. Jo ara ja fa dos o tres mesos que menjo de tot un altre cop!!! i la peque va genial!!!
Per cert, si proves de donar-li LA i el que li passa és això de la proteina de vaca encara estarà pitjor o igual perquè les LA també en duen, així que no serà la solució...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::