Pits de tamany diferent fent LM!!!

Tria el pit o el biberó.

angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Pits de tamany diferent fent LM!!!

EntradaAutor: angelina » dg. març 27, 2011 8:40 pm

Encara que a tu et sembli que de llet n'hi ha menys pq el pit es mes petit la llet es produeix a demanda, sempre hi ha un pit que sembla menys plè o menys petit però no significa que en falti.
Ànims que segur que ho estas fent molt be! la poba! 3kg ja i només te 15 dies! son quasi +750gr si no m'equivoco!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
crissie
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dg. març 27, 2011 9:21 pm

és normal; No et preocupis! :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Alesta
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dg. març 27, 2011 10:37 pm

A mi també em pasa i ja fa més de 8 mesos que fem LM. Fins als 6 mesos va ser LME, però ara ja hem anat introduint altres aliments. Al principi creia que del pit esquerre no em sortia gaire llet i no és així, el que si que passa és que acostumen a tenir preferències per un pit o per l'altre, igual que prefereixen dormir d'un costat o de l'altre (això ja ho descobriràs quan es comenci a girar tot sol!)... A la meva petiton li va començar a agradar més el pit dret perquè el nariu esquerre se li omple més de mocs i li costa respirar i si mama del pit dret respira millor, però cada nen és un món i cada un té unes preferències diferents.
Uf! Com m'he enrollat, i tot per dir-te que és el més normal del món, jejeje. Ànims, que de llet segur que en tens a tots 2 pits!!!
Ah! Una última cosa, la infermera pediàtrica em va aconsellar posar-la a menjar sempre primer del pit que no volia tant, però això en el meu cas que la nena no volia l'esquerre, així que si vols comenta-li a la teva infermera en la propera revisió a veure què t'aconsella.
Molta sort!
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

EntradaAutor: Neus2010 » dg. març 27, 2011 11:03 pm

Com ja t'han dit és totalment normal. Jo quasi et diria que això els passa a la majoria de dones i jo m'incloc. I no et preocupis que amb el pes que ha agafat no tens perquè amoinar-te.
La lactància al principi a mi em generava molts dubtes d'aquests, però poc a poc un cop establerta és una meravella.
Neus
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dl. març 28, 2011 12:48 pm

A mi també em passava, a més la diferència entre els dos pits era tanta que es podia veure a simple vista, vestida i tot!!!
Imatge

Imatge
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dl. març 28, 2011 7:58 pm

Ai que la meva està en la crisi dels 9 mesos!!! Allò que diuen del "falso destete"... demà aniré a la sessió de lactància a veure si em poden ajudar, però si alguna té algun truc perquè s'agafi al pit que no li agrada... li agrairé moltíssim. Ah! Em fa l'efecte que he provat quasi de tot: posició asseguda, de rugby, estirada ella i jo a sobre, estirades de costat, i res de res!!!! Aquest cop m'està treient de polleguera perquè ja és la 3a o4a crisis que passem, però cap com aquesta!!!! Que li acosto el pit esquerra i me l'esgarrapa, m'aparta, gira la cara, plora i crida com una desesperada.
Buf, quina paciència amb la canalleta!!! neujor:-)
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dj. abr. 21, 2011 10:58 pm

Snif!!!! Fa 5 dies que està amb febre i mocs i no vol el pit esquerra (un altre cop!!!!) I ara tinc el pit dret enorme i l'esquerre molt petit... :ufs: :ufs: :ufs: :ufs: què puc fer???? no sé, potser un relleno al pit esquerre??? Es que ara ve l'estiu i amb les samrretes primetes es notarà mooooolt!!! :ufs: :ufs: :ufs: Em posaria a plorar.... buaaaaaa!!!!
Alesta

EntradaAutor: Alesta » dl. abr. 25, 2011 2:22 pm

Mya ha escrit:Alesta guapa, i si et treus llet del pit que no vol amb el tirallets??? Com si menges, a cada toma que faci...i la congeles...potser s'equilibren...
Ànims bonica!!!!!!

Si, potser sí, el que passa és que el tirallets que tinc em va fatal. És un de manual i mai me n'he ensortit gaire. Fins que v fer 6 mesos anava treient llet, però després em feien mal els mugrons i quan em posava la nena al pit....uf, quin mal!!! Potser torno a provar-ho... o potser me'n busco un d'elèctric!!! :ok: (llàstima que el meu aniversari estigui mooooolt lluny...)

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::