es nega rotundament a prendre biberó

Tria el pit o el biberó.

glauka
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

es nega rotundament a prendre biberó

EntradaAutor: glauka » dj. abr. 07, 2011 1:24 pm

Estic desesperada!!! he començat a treballar aquesta setmana i deixo el nen amb els meus pares, ja de per si li costra prendre el bibi i va tenir una temporada que no el volia,la pediatra va dir que potser eren gasos i ens va donar aerored, vem canviar la llet ( no la va voler) i tot sol li va anar passant.
Ara porta desde dimarts que plora només sentar-lo o posar-li el pitet, treu la llengua, dona cops de mans i en dos dies no pren tomes de més de 50-60 ml. (té 4 mesos i 10 dies i fa 6kg) suposo que son els canvis, però tampoc el vol prendre amb mi.
Algú li ha passat algo semblant, aparentment el nen està bé, va de ventre cada dia, la pediatra diu que les dentetes encara no li surten i no té còlics desde fa setmanes...
Algú s'hi ha trobat amb algo semblant?????

Gràcies!
Dana81
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 301
Membre des de: dg. abr. 25, 2010 8:53 pm

Re: es nega rotundament a prendre biberó

EntradaAutor: Dana81 » dj. abr. 07, 2011 1:31 pm

Hola!! Em sembla que aquest bebé no vol que tornis a la feina.... En uns dies s'acostumarà, ja veuràs. De vegades no tenim gaire paciència amb els petits, hi ha vegades que volem que s'abitúin ja i a ells els costa més temps. Tenen una altra percepció del temps. No t'angoixis que no es morirà de gana!!! Pensa que el que t'he dit al principi no és conya. Moltes vegades és la seva forma de manifestar les seves emocions. Sort.
Mama del 2008, 2011 i 2015
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. abr. 07, 2011 1:46 pm

Glauka, la pediatra ha descartat del cert qualsevol problema digestiu? Pot ser que tingui intolerancia i li faci retortijons i per això no la vulgui?

Prova una llet sense lactosa a veure. Quina fas servir?

Si te 4 mesos i 10 dies, t'ha dit si pots provar de donar-li una mica de fruita en comptes de biberó? O es massa d'hora?
glauka
Entrades: 75
Membre des de: dj. ago. 12, 2010 12:00 pm

EntradaAutor: glauka » dj. abr. 07, 2011 7:58 pm

Dana, tens raó no es morirà pas de gana no, però em fot histèrica que no menji!!!! a sobre apunto les tomes i quantitats, cagada, pq llavors encara m'obsessiono més...ains
Roser, avui he anat al pediatra, el nen està sa com una poma, però portem un merdé de tomes que no ens aclarem, m'ha dit que li doni temps, que no insisteixi quan no vol menjar ni allargui les tomes i la de la nit ( tal com em vas dir tu en un post) que li faci molt petita per anar-la eliminant... si es que no m'estranya pobre, no m'acostumo ni m'aguanto jo ara que vaig a treballar imagina ell que dormia fins les 11 i ara abans de les 7 ja està en dança..... quin rollo!!!!!!!!!!!!!
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. abr. 07, 2011 8:12 pm

Pobret! Si q es passa malament quan no mengen :ufs:

Quina sort si et dormia fins les 11, clar esta molt trasbalsat d'horaris pobret. El meu com que des del dia 1 a les 7 en peus.... no tindrà problema! No m'enrecordava que t'havia dit això jeje.

Molts anims que la tornada a la feina es fa molt dura!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::