LLet només en un pit!!!!!
LLet només en un pit!!!!!
Hola noies, tinc un pit enorme i l'altre normal... des de fa tres dies. Em vaig posant el nen al pit buit per que l'estimuli, però no en surt quasi bé res. En canvi l'altre està a rebentar!!!! A algú li ha passat? A part de no ser gaire estètic de cara a l'estiu, pot ser que només ragi d'un?
Mama del 2008, 2011 i 2015
Re: LLet només en un pit!!!!!
A mie em passa una mica el mateix. Tinc un pit més gran que l'altre però em surt llet dels dos. El dret però és més petit, ella el mossega més (potser li surt menys llet) i tot i que la posso força en aquest crec que ela cosa no millora. Funciona possar-la a mamar més del pit petit?
Això m'han dit... que de moment el posi al petit per estimular la producció de llet. A mi també em surt dels dos, però del petit molta menys, es posa nerviós quan xuma perquè quasi no li surt....jo estic preocupada perquè el meu només té 3 mesos i mig i no li voldria deixar de donar...
Mama del 2008, 2011 i 2015
La meva en té un mes més que la teva i ja fa temps que passa, però fins ara no m'havia preocupat perque no m'havia vist que a simple vista es veis la diferència. Ara no em vull obsessionar tampoc, penso que potser puc reomplir amb dos discs de lactància si de moment en surt llet i el problema no va a més, no?
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
A mi també em va passar. A l'hospital em van dir que és molt freqüent quan tens SOP...
Elidé, què és SOP? i què vas fer? vam tornar a la normalitat?
- Elidé

Ovaris poliquístics.
No vaig fer res, quan vam deixar de fer pit tot va tornar a la normalitat. En teoria a més estimulació, més producció, però a mi el pit dret no em va funcionar mai com l'altre, i al final sortia tan poc que el vaig deixar de banda totalment. A veure si algú et pot donar algun consell per fer-lo treballar!
No vaig fer res, quan vam deixar de fer pit tot va tornar a la normalitat. En teoria a més estimulació, més producció, però a mi el pit dret no em va funcionar mai com l'altre, i al final sortia tan poc que el vaig deixar de banda totalment. A veure si algú et pot donar algun consell per fer-lo treballar!
hola,
i si proveu de posar-lo sempre primer en el pit del que en surt menys llet?
jo diria que un pit petit, no hauria d'anar lligat a produir menys llet, sempre que la glàndula mamària funcioni bé (de fet, la mida del pit, a part de la glàndula, depèn de la quantitat de greix, no?).
sinó jo provaria de posar-me la criatura al pit que no té tanta llet, i el tirallets per exemple a l'altre, ho dic perquè el nadó sempre és més eficient buidant la llet.
el millor consell però, us el pot donar una consultora o un grup de lactància. Jo hi havia anat i m'havia anat molt bé per resoldre dubtes.
http://www.llli.org/langespanol.html
sort!
i si proveu de posar-lo sempre primer en el pit del que en surt menys llet?
jo diria que un pit petit, no hauria d'anar lligat a produir menys llet, sempre que la glàndula mamària funcioni bé (de fet, la mida del pit, a part de la glàndula, depèn de la quantitat de greix, no?).
sinó jo provaria de posar-me la criatura al pit que no té tanta llet, i el tirallets per exemple a l'altre, ho dic perquè el nadó sempre és més eficient buidant la llet.
el millor consell però, us el pot donar una consultora o un grup de lactància. Jo hi havia anat i m'havia anat molt bé per resoldre dubtes.
http://www.llli.org/langespanol.html
sort!
- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Elidé, no sabia això del SOP... una pregunta, no sabràs si el pit que no volen és el del cantó dels quistes o el del cantó contrari, no?
Bé, aquí va el meu cas: avui just la peke fa un anyet i avui he decidit que em rendeixo, si no vol el pit esquerre seguirem fent LM només amb el pit dret. I sí, la diferència comença a ser considerable... però porto un any oferint-li sempre primer el pit que no volia i després l'altre (excepte quan estava al carrer, que no era qüestió de muntar un espectacle de jo la poso al pit i ella s'aparta cridant i plorant) i no ha funcionat, així que si després d'un any no vol el pit esquerre ella sabrà perquè i jo m'hauré d'aguantar i dur un pit més gran que l'altre... La gent diu que no es nota però jo sí que ho veig i crec que m'ho diuen perquè no m'hi capfiqui (quines mentides piadoses!!!jejeje).
Dana81, avui la infermera de la peke m'ha comentat que de vegadse passa que, de cop i volta, un pit fa una hipogalàctia i que després la cosa torna a la normalitat (però que no és el meu cas...snif...) i que perquè la llet no es concentri ni es sali va bé treure-la, ja sigui amb tirallets o manualment i, així, estimular el pit que està fent aquesta hipogalàctia per tal que, quan torni a haver-hi llet, el peke la vulgui de nou i no el rebutgi per ser massa salada o massa greixosa... Em sap greu no poder ajudar-te més... Ah, per cert, si la cosa fa poc que et passa i segueix així, jo miraria de posar-me en contacte amb algun grup de suport a la LM per tal que puguin valorar perquè t'ha passat això, no sigui cas qque hi hagi muguet o algun conducte una mica obstruit o qualsevol altre coseta sense importància que amb una persona experta es pugui solucionar fàcilment...
Bé, aquí va el meu cas: avui just la peke fa un anyet i avui he decidit que em rendeixo, si no vol el pit esquerre seguirem fent LM només amb el pit dret. I sí, la diferència comença a ser considerable... però porto un any oferint-li sempre primer el pit que no volia i després l'altre (excepte quan estava al carrer, que no era qüestió de muntar un espectacle de jo la poso al pit i ella s'aparta cridant i plorant) i no ha funcionat, així que si després d'un any no vol el pit esquerre ella sabrà perquè i jo m'hauré d'aguantar i dur un pit més gran que l'altre... La gent diu que no es nota però jo sí que ho veig i crec que m'ho diuen perquè no m'hi capfiqui (quines mentides piadoses!!!jejeje).
Dana81, avui la infermera de la peke m'ha comentat que de vegadse passa que, de cop i volta, un pit fa una hipogalàctia i que després la cosa torna a la normalitat (però que no és el meu cas...snif...) i que perquè la llet no es concentri ni es sali va bé treure-la, ja sigui amb tirallets o manualment i, així, estimular el pit que està fent aquesta hipogalàctia per tal que, quan torni a haver-hi llet, el peke la vulgui de nou i no el rebutgi per ser massa salada o massa greixosa... Em sap greu no poder ajudar-te més... Ah, per cert, si la cosa fa poc que et passa i segueix així, jo miraria de posar-me en contacte amb algun grup de suport a la LM per tal que puguin valorar perquè t'ha passat això, no sigui cas qque hi hagi muguet o algun conducte una mica obstruit o qualsevol altre coseta sense importància que amb una persona experta es pugui solucionar fàcilment...

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
- Elidé

Alesta, la veritat és que no ho sé, em sap greu! 

- Alesta
- :: zebra

- Entrades: 1034
- Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
- Ubicació: Al peu del Montseny
Elidé ha escrit:Alesta, la veritat és que no ho sé, em sap greu!
No passa res, era curiositat, perquè el meu OP és el dret i el pit que no vol és l'esquerre i... pensava que potser sí que tenia relació "creuada" vès a saber!

El bloc de la peke: http://lapetitasuricatilla.blogspot.com

El bloc de la nostra aventura: http://elviajedemimaternidad.blogspot.com
El meu fill petit va començar a rebutjar un pi, cap als 3 mesos... jo vaig estar insistint insistint fins els 9 o així, que em vaig cansar... i despreés va continuar mamant fins els 20 mesos només d'un pit. Ara ja fa més de mig any que no mama, i torno a ser "simètrica"!
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
KETA el tamany del pit vé determinat pel greix, si, però quan abans de donar pit els tenies els dos més o menys iguals i quan dones de mamar no es que un esta més "plè" que l'altre! no t'has adonat que quan el petit/a acaba amb un pit aquest queda una mica com un pebrotet fregit i buit i l'altre queda mes tens i gros?..
Jo sempre tinc el dret que produeix més... tot i que l'esquerra també s'omple, però mai tant! suposo que a tothom li passa i fins a un punt es normal... ara em sembla que quan un pit deixa de "funcionar" a vegades es pot recuperar a vegades no...
espero que podeu solucionar aquest problema i si es puramnet esgètic poseu un mitjó als sostens
jo algunes vegades he donat el mateix pit 2 o tes vagedes segiudes (a la nit, a l cotxe...) i de llet sempre en surt o sigui que no crec que per què aneu amb un sol pit hagueu de deixar la LM. (je veieu l'elidé i la nuska!)
Alesta, diana ànims!
Elidé
Nuska m'has fet gràcia, que tornes a ser simètrica!
Jo sempre tinc el dret que produeix més... tot i que l'esquerra també s'omple, però mai tant! suposo que a tothom li passa i fins a un punt es normal... ara em sembla que quan un pit deixa de "funcionar" a vegades es pot recuperar a vegades no...
espero que podeu solucionar aquest problema i si es puramnet esgètic poseu un mitjó als sostens
jo algunes vegades he donat el mateix pit 2 o tes vagedes segiudes (a la nit, a l cotxe...) i de llet sempre en surt o sigui que no crec que per què aneu amb un sol pit hagueu de deixar la LM. (je veieu l'elidé i la nuska!)Alesta, diana ànims!
Elidé
Nuska m'has fet gràcia, que tornes a ser simètrica!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Noies,
A mi em va passar el mateix. El teu fill és molt petitet, jo ho continuaria intentant. Fins als 8 mesos li vaig anar donant alternats, tot i que sabia que amb el dret produïa molta més llet, però no volia deixar l'altre i li donava sempre els dos. Quan era més petit vaig pensar allò destimular més el que tenia menys llet, però clar... hi havia un moment que pensava, d'acord! estimulo, però vull que el nen mengi, així que també li dono l'altre i això... sempre li donava dels dos. Després dels 10 mesos jo vaig tenir una petita "crisi" perquè vaig pensar que potser ho havia de deixar, jo treballava molt, ell no dormia, començava l'escola bressol... I bé, el que vaig fer és deixar de donar-li el pit que no produïa tanta llet. Bé... doncs no ho vaig deixar, la "crisi" em va passar i vaig decidir continuar!! Però... sense pensar-ho gaire ho vaig fer amb un sol pit. Total que dels 10 mesos li he estat donant un sol pit. I, cap problema! És cert que ja no era lactància exclusiva, per això... Ara estic embarassada i penso que a la segona si em passa el mateix, tornaré a repetir!! Intentaré donar-li dels dos i si després veig que és molt més fàcil amb un, doncs amb un! I cap problema!! Jo tinc SOP, però no tenia ni idea de tot això... Ara!!! LA gent em mirava estrany quan els deia que només els donava un pit, però mira... jo! cap problema!
A mi em va passar el mateix. El teu fill és molt petitet, jo ho continuaria intentant. Fins als 8 mesos li vaig anar donant alternats, tot i que sabia que amb el dret produïa molta més llet, però no volia deixar l'altre i li donava sempre els dos. Quan era més petit vaig pensar allò destimular més el que tenia menys llet, però clar... hi havia un moment que pensava, d'acord! estimulo, però vull que el nen mengi, així que també li dono l'altre i això... sempre li donava dels dos. Després dels 10 mesos jo vaig tenir una petita "crisi" perquè vaig pensar que potser ho havia de deixar, jo treballava molt, ell no dormia, començava l'escola bressol... I bé, el que vaig fer és deixar de donar-li el pit que no produïa tanta llet. Bé... doncs no ho vaig deixar, la "crisi" em va passar i vaig decidir continuar!! Però... sense pensar-ho gaire ho vaig fer amb un sol pit. Total que dels 10 mesos li he estat donant un sol pit. I, cap problema! És cert que ja no era lactància exclusiva, per això... Ara estic embarassada i penso que a la segona si em passa el mateix, tornaré a repetir!! Intentaré donar-li dels dos i si després veig que és molt més fàcil amb un, doncs amb un! I cap problema!! Jo tinc SOP, però no tenia ni idea de tot això... Ara!!! LA gent em mirava estrany quan els deia que només els donava un pit, però mira... jo! cap problema!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |