Mareig després de donar el pit
Mareig després de donar el pit
Bon dia a tots/es,
Avui és el primer dia que escric al sóc petit però he passat moltes bones estones llegint els vostres comentaris, que per cert sempre m'han sigut de gran ajuda. Tinc una nena de 10 mesos
que fins als 6 va fer LME i apartir de llavors vam començar a introduir els sòlids però continua fent pit vàries vegades al dia, a la nit fa la última toma a les 23h i després ja no torna a fer pit fins les 7. Ara fa un mes vaig anar de visita amb la ginecòloga i li vaig comentar si em podia tornar a posar l'anella anticonceptiva i ella em va dir que si la nena ja menjava sòlids i feia menys pit,.. que endavant. Doncs fa tres setmanes em va venir la regla i em vaig posar l'anella, en principi tot normal però la regla no s'acabava i quan ja portava més de 15 dies amb la regla vaig trucar a la ginecòloga i em va dir que em traiés l'anella, que després de treure-la encara em vindria la regla més forta però que després s'hauria d'acabar. Em va dir que hi deu haver hagut un transtorn hormonal i que fins que no deixi del tot el pit que no torni a provar l'anella anticonceptiva. Realment ha anat així, aquesta setmana he tingut la regla molt i molt forta, amb moltes estones de mareig, fluixesa de cames, braços,... els llavis molt secs, molta sed,...la tensió també la tinc sempre molt i molt baixa. Cada cop que la nena fa pit jo em quedo feta pols, amb rodaments de cap i pessigolleig per tot el cos. Quan he parlat amb la ginecòloga m'ha dit que em prengui uns sobre de ferro cada dia, durant uns tres mesos perquè diu que ara dec estar molt baixa de ferro. A algú altra li ha passat alguna cosa semblant? algú sap què més puc fer, per agafar més energies i no anar tot el dia arrosegant-me, a part de pendre els sobres de ferro?
Moltes gràcies
Avui és el primer dia que escric al sóc petit però he passat moltes bones estones llegint els vostres comentaris, que per cert sempre m'han sigut de gran ajuda. Tinc una nena de 10 mesos
que fins als 6 va fer LME i apartir de llavors vam començar a introduir els sòlids però continua fent pit vàries vegades al dia, a la nit fa la última toma a les 23h i després ja no torna a fer pit fins les 7. Ara fa un mes vaig anar de visita amb la ginecòloga i li vaig comentar si em podia tornar a posar l'anella anticonceptiva i ella em va dir que si la nena ja menjava sòlids i feia menys pit,.. que endavant. Doncs fa tres setmanes em va venir la regla i em vaig posar l'anella, en principi tot normal però la regla no s'acabava i quan ja portava més de 15 dies amb la regla vaig trucar a la ginecòloga i em va dir que em traiés l'anella, que després de treure-la encara em vindria la regla més forta però que després s'hauria d'acabar. Em va dir que hi deu haver hagut un transtorn hormonal i que fins que no deixi del tot el pit que no torni a provar l'anella anticonceptiva. Realment ha anat així, aquesta setmana he tingut la regla molt i molt forta, amb moltes estones de mareig, fluixesa de cames, braços,... els llavis molt secs, molta sed,...la tensió també la tinc sempre molt i molt baixa. Cada cop que la nena fa pit jo em quedo feta pols, amb rodaments de cap i pessigolleig per tot el cos. Quan he parlat amb la ginecòloga m'ha dit que em prengui uns sobre de ferro cada dia, durant uns tres mesos perquè diu que ara dec estar molt baixa de ferro. A algú altra li ha passat alguna cosa semblant? algú sap què més puc fer, per agafar més energies i no anar tot el dia arrosegant-me, a part de pendre els sobres de ferro? Moltes gràcies
Re: Mareig després de donar el pit
Hola Gizi!
El meu peque té només 2 mesos i mig, però recordo que quan vaig parir i la primera setmana estava molt fluixa i tenia molts marejos…la meva ginecòloga em va receptar Natalben que son uns comprimits amb vitamines, ferro, omega…de tot! Me’n prenc 2 cada dia i la veritat és que no m he tornat a marejar més!
El meu peque té només 2 mesos i mig, però recordo que quan vaig parir i la primera setmana estava molt fluixa i tenia molts marejos…la meva ginecòloga em va receptar Natalben que son uns comprimits amb vitamines, ferro, omega…de tot! Me’n prenc 2 cada dia i la veritat és que no m he tornat a marejar més!
Moltes gràcies Liti,
Jo el natalben també me'l prenc des del primer dia que vaig començar a donar el pit, algunes vegades havia tingut marejos però perquè també tenia la tensió molt i molt baixa. Ara és diferent ara dec tenir la tensió molt baixa i a part anar faltada de ferro perquè tres setmanes amb una menstruació tant abundant,... Ara fa dos dies que m'estic prenent el ferro però per ara encara no hi he notat millora. Demà trucaré al CAP per veure si em poden fer uns anàlisis de sang i així anar més sobre segur. A mi el que em fa patir és que estant tant fluixa cada cop tingui menys llet i no pugui donar-li el pit a la nena, o que estigui tant i tant marejada que no la pugui tenir en braços,...Ara que la lactància va tant i tant bé, que és fàcil i fantàstica, al principi no va ser així, per res del món voldria que s'acabés fins que ella no decideixi destetar-se.
Jo el natalben també me'l prenc des del primer dia que vaig començar a donar el pit, algunes vegades havia tingut marejos però perquè també tenia la tensió molt i molt baixa. Ara és diferent ara dec tenir la tensió molt baixa i a part anar faltada de ferro perquè tres setmanes amb una menstruació tant abundant,... Ara fa dos dies que m'estic prenent el ferro però per ara encara no hi he notat millora. Demà trucaré al CAP per veure si em poden fer uns anàlisis de sang i així anar més sobre segur. A mi el que em fa patir és que estant tant fluixa cada cop tingui menys llet i no pugui donar-li el pit a la nena, o que estigui tant i tant marejada que no la pugui tenir en braços,...Ara que la lactància va tant i tant bé, que és fàcil i fantàstica, al principi no va ser així, per res del món voldria que s'acabés fins que ella no decideixi destetar-se.
Doncs reina, truca al CAP i que et facin les analítques perquè ja se sap que hem d'estar al 100%!
Ja ens explcaràs!
Ja ens explcaràs!

- littlenahia
- :: formigueta

- Entrades: 73
- Membre des de: ds. nov. 15, 2008 8:52 pm
- Ubicació: Arenys
pren el ferro amb un suc de taronja, la vitamina c ajuda a asimilar més i millor el ferro, i a banda del suplement menja també moltes coses riques en ferro, llenties, carn vermella poc cuita, ametlles i crec q en general el fruits secs, busca per internet aliments rics en ferro... sort"!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |