Tirallets
Tirallets
Hola!
Tinc un nen de 7m i mig i hem fet LM, ara amb puré de verdures i pollastre i fruita.
Ara està hospitalitzat per intervenció i m'estic traient llet amb el tirallets Swing de Medela i veig que és un procés força lent.
La meva idea en tornar a treballar era treure'm llet per al bibe del matí però tan lent no ho veig factible.
Preguntes:
són iguals tots els tirallets?
El que tinc és especialment lent?
N'hi ha de millors? Quins?
Si està respost en algun altre post, em podeu enviar l'enllaç?
Gràcies!
M
Tinc un nen de 7m i mig i hem fet LM, ara amb puré de verdures i pollastre i fruita.
Ara està hospitalitzat per intervenció i m'estic traient llet amb el tirallets Swing de Medela i veig que és un procés força lent.
La meva idea en tornar a treballar era treure'm llet per al bibe del matí però tan lent no ho veig factible.
Preguntes:
són iguals tots els tirallets?
El que tinc és especialment lent?
N'hi ha de millors? Quins?
Si està respost en algun altre post, em podeu enviar l'enllaç?
Gràcies!
M
Re: Tirallets
Hola, Mireiamom,
Jo no sé si tots són igual. Jo tinc el Philips Avent i si t'he de ser sincera no em va anar bé. Em treia mooooolt poca llet i a més em feia mal (sobretot en un dels dos pits). Encara el tinc per si el necessito amb el proper nen/a, però la meva experiència no va ser gaire bona.
Algú altre ha tingut experiències diferents?
Jo no sé si tots són igual. Jo tinc el Philips Avent i si t'he de ser sincera no em va anar bé. Em treia mooooolt poca llet i a més em feia mal (sobretot en un dels dos pits). Encara el tinc per si el necessito amb el proper nen/a, però la meva experiència no va ser gaire bona.
jo tinc el Tomee Tipee manual, i em va genial!
Suposo que si necessites molta quantitat t'aniria millor un elèctric. Jo també vaig probar l'Avent i no em treia ni una gota, em feia mal i no tirava bé!
mamamimos ha escrit:jo tinc el Tomee Tipee manual, i em va genial!Suposo que si necessites molta quantitat t'aniria millor un elèctric. Jo també vaig probar l'Avent i no em treia ni una gota, em feia mal i no tirava bé!
Llavors realment són diferents!!! Si ho torno a necessitar potser provaré el Tome Tipee si dius que ho ha tanta diferència!! i mira que l'Avent el pots fer anar manual o elèctricament....
- Yummymummy
- :: puça

- Entrades: 26
- Membre des de: dt. maig 24, 2011 1:40 pm
Hola mireiamom,
jo tinc el medela swing i pel que he sentit és el millor, perquè té 2 velocitats, primer una t'estimula i després l'altra treu la llet.
Jo em vaig arribar a treure entre 100 i 120 ml en una extracció, però amb els pits ben plens i, SOBRETOT, sense pressa.
Em vaig adonar que com més nerviosa estava i més pressa tenia menys llet sortia. És obvi que tenint el nen hospitalitzat no estàs tranquila i segur que no tens gaire temps, però prova a trobar 30min per tu sola sense pensar en res més i segur que millora.
Per cert, al matí no t'ho pots combinar per anar a l'hospital a donar-li el pit?
Una abraçada i que tot vagi be.
jo tinc el medela swing i pel que he sentit és el millor, perquè té 2 velocitats, primer una t'estimula i després l'altra treu la llet.
Jo em vaig arribar a treure entre 100 i 120 ml en una extracció, però amb els pits ben plens i, SOBRETOT, sense pressa.
Em vaig adonar que com més nerviosa estava i més pressa tenia menys llet sortia. És obvi que tenint el nen hospitalitzat no estàs tranquila i segur que no tens gaire temps, però prova a trobar 30min per tu sola sense pensar en res més i segur que millora.
Per cert, al matí no t'ho pots combinar per anar a l'hospital a donar-li el pit?
Una abraçada i que tot vagi be.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Doncs jo utilitzava el de l'Avent (manual) i al principi potser si q costava una mica, però als 4 dies, collins, com munyia! Jo vaig arribar a treure'm 80-100 ml en poc més de 10 minuts...
Suposo q és com tot... no estar pendent del rellotge i anar fent amb tranquilitat...
Suposo q és com tot... no estar pendent del rellotge i anar fent amb tranquilitat...
Hola Mireia
El Tirallets que tens és un molt bon model, potser et dona la sensació que va lent , perquè busquen imitar al màxim la succió del nen.
T'enllaço un post, on que alhora la Tombarella va posar uns links de l'alba Padró molt interessants.
viewtopic.php?f=14&t=23274
Espero que el teu petit es recuperi lo abans possible
El Tirallets que tens és un molt bon model, potser et dona la sensació que va lent , perquè busquen imitar al màxim la succió del nen.
T'enllaço un post, on que alhora la Tombarella va posar uns links de l'alba Padró molt interessants.
viewtopic.php?f=14&t=23274
Espero que el teu petit es recuperi lo abans possible
Ginger ha escrit:Hola, Mireiamom,
Jo tinc aquest i em va anar mooolt bé! Al començament va costar una mica, però quan li agafes el trinc
Hola!
Mooltes gràcies per les vostres respostes i enllaços!
I ànims!
El peque ha ppgut fer pit gràcies a l'ajut dels infermers amb els drenatge, vies, etc.
Ara serà veure com ho faré amb la tornada a la feina!!!
Mooltes gràcies per les vostres respostes i enllaços!
I ànims!
El peque ha ppgut fer pit gràcies a l'ajut dels infermers amb els drenatge, vies, etc.
Ara serà veure com ho faré amb la tornada a la feina!!!
Hola!
Jo amb l'electric de medela em trec 150 ml. entre els dos pits en 15 o 20 minuts més o menys, i si els tinc molt plens puc arribar als 200 ml. perfectament.
A mi em sembla un tirallets molt bó, pot ser amb una mica de pràctica més sortirà sola!!!
Ànims!!!
Jo amb l'electric de medela em trec 150 ml. entre els dos pits en 15 o 20 minuts més o menys, i si els tinc molt plens puc arribar als 200 ml. perfectament.
A mi em sembla un tirallets molt bó, pot ser amb una mica de pràctica més sortirà sola!!!
Ànims!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |