Tirallets

Tria el pit o el biberó.

mireiamom
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 24, 2010 6:14 am

Tirallets

EntradaAutor: mireiamom » dj. nov. 10, 2011 11:03 am

Hola!
Tinc un nen de 7m i mig i hem fet LM, ara amb puré de verdures i pollastre i fruita.
Ara està hospitalitzat per intervenció i m'estic traient llet amb el tirallets Swing de Medela i veig que és un procés força lent.
La meva idea en tornar a treballar era treure'm llet per al bibe del matí però tan lent no ho veig factible.
Preguntes:
són iguals tots els tirallets?
El que tinc és especialment lent?
N'hi ha de millors? Quins?

Si està respost en algun altre post, em podeu enviar l'enllaç?

Gràcies!
M
Ginger
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Tirallets

EntradaAutor: Ginger » dj. nov. 10, 2011 11:30 am

Hola, Mireiamom,

Jo no sé si tots són igual. Jo tinc el Philips Avent i si t'he de ser sincera no em va anar bé. Em treia mooooolt poca llet i a més em feia mal (sobretot en un dels dos pits). Encara el tinc per si el necessito amb el proper nen/a, però la meva experiència no va ser gaire bona.

Algú altre ha tingut experiències diferents?
Imatge

Imatge
mamamimos
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dt. ago. 02, 2011 6:05 pm
Contacta:

EntradaAutor: mamamimos » dj. nov. 10, 2011 11:43 am

jo tinc el Tomee Tipee manual, i em va genial! :ok: Suposo que si necessites molta quantitat t'aniria millor un elèctric. Jo també vaig probar l'Avent i no em treia ni una gota, em feia mal i no tirava bé!
Mireia.

--- el meu blog --> http://www.mamamimos.blogspot.com

Imatge
Ginger
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

EntradaAutor: Ginger » dj. nov. 10, 2011 11:45 am

mamamimos ha escrit:jo tinc el Tomee Tipee manual, i em va genial! :ok: Suposo que si necessites molta quantitat t'aniria millor un elèctric. Jo també vaig probar l'Avent i no em treia ni una gota, em feia mal i no tirava bé!

Llavors realment són diferents!!! Si ho torno a necessitar potser provaré el Tome Tipee si dius que ho ha tanta diferència!! i mira que l'Avent el pots fer anar manual o elèctricament.... :ufs:
Imatge

Imatge
Yummymummy
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dt. maig 24, 2011 1:40 pm

EntradaAutor: Yummymummy » dj. nov. 10, 2011 12:02 pm

Hola mireiamom,

jo tinc el medela swing i pel que he sentit és el millor, perquè té 2 velocitats, primer una t'estimula i després l'altra treu la llet.

Jo em vaig arribar a treure entre 100 i 120 ml en una extracció, però amb els pits ben plens i, SOBRETOT, sense pressa.

Em vaig adonar que com més nerviosa estava i més pressa tenia menys llet sortia. És obvi que tenint el nen hospitalitzat no estàs tranquila i segur que no tens gaire temps, però prova a trobar 30min per tu sola sense pensar en res més i segur que millora.

Per cert, al matí no t'ho pots combinar per anar a l'hospital a donar-li el pit?

Una abraçada i que tot vagi be.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. nov. 10, 2011 1:42 pm

Doncs jo utilitzava el de l'Avent (manual) i al principi potser si q costava una mica, però als 4 dies, collins, com munyia! Jo vaig arribar a treure'm 80-100 ml en poc més de 10 minuts...
Suposo q és com tot... no estar pendent del rellotge i anar fent amb tranquilitat...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Bita
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

EntradaAutor: Bita » dj. nov. 10, 2011 2:33 pm

Hola Mireia
El Tirallets que tens és un molt bon model, potser et dona la sensació que va lent , perquè busquen imitar al màxim la succió del nen.
T'enllaço un post, on que alhora la Tombarella va posar uns links de l'alba Padró molt interessants.
viewtopic.php?f=14&t=23274
Espero que el teu petit es recuperi lo abans possible :ok:
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dj. nov. 10, 2011 4:06 pm

Ginger ha escrit:Hola, Mireiamom,

Jo no sé si tots són igual. Jo tinc el Philips Avent i si t'he de ser sincera no em va anar bé. Em treia mooooolt poca llet i a més em feia mal (sobretot en un dels dos pits). Encara el tinc per si el necessito amb el proper nen/a, però la meva experiència no va ser gaire bona.

Algú altre ha tingut experiències diferents?

Jo tinc aquest i em va anar mooolt bé! Al començament va costar una mica, però quan li agafes el trinc :ok: :ok: :ok: A més, si ho fas mirant alguna foto del peque, o amb alguna cosa que fa la seva olor, encara va millor. I el més relaxada possible!
Imatge
Imatge
mireiamom
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 24, 2010 6:14 am

EntradaAutor: mireiamom » ds. nov. 12, 2011 2:45 pm

Hola!
Mooltes gràcies per les vostres respostes i enllaços!
I ànims!
El peque ha ppgut fer pit gràcies a l'ajut dels infermers amb els drenatge, vies, etc.
Ara serà veure com ho faré amb la tornada a la feina!!!
Midian
Entrades: 19
Membre des de: dc. març 02, 2011 4:37 pm

EntradaAutor: Midian » dv. nov. 25, 2011 6:36 am

Hola!
Jo amb l'electric de medela em trec 150 ml. entre els dos pits en 15 o 20 minuts més o menys, i si els tinc molt plens puc arribar als 200 ml. perfectament.
A mi em sembla un tirallets molt bó, pot ser amb una mica de pràctica més sortirà sola!!! :content: :content:

Ànims!!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::