Indignant!!
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Indignant!!
Noies, avui m'ha agafat una mena de suor freda al llegir aquesta carta al director:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... mesos.html
Dimarts es va inaugurar a Fira 2 l'EIBTM. Es tracta de la fira de turisme professional més important a escala mundial. Dins del Convention Bureau de Barcelona hi tenim un estand. Som una empresa que organitzem esdeveniments per tot el país, especialment a Barcelona. Tenim un nadó que just ahir va fer 4 mesos, i és per tant un lactant. A l'estand hi ha un espai amb una petita cafeteria i taules (molts estands són d'aquestes característiques). En el moment que el petit tenia gana, senzillament Yolanda, la mare, l'alletava. Doncs Fira de Barcelona ha expulsat aquest nadó del recinte al·legant qüestions d'assegurances (?). Des que va ser expulsat s'ha de quedar fora del recinte, amb una cangur. Es va passar l'estona passejant per l'Ikea i el centre comercial Gran Via 2. Quan el nen plorava per gana, la cangur trucava a la mare a l'estand i es trobaven a la porta de la fira, per alletar el nen al carrer, físicament al carrer, deixant l'estand, clients i possibles clients sense atendre. Aquesta situació va en detriment del dret d'un nadó d'alimentar-se, d'una mare treballadora. Sort que no plovia i no fa gaire fred, i que la fira es va acabar ahir. La situació és de veritat surrealista i incòmoda. No cal dir que, adés de l'inconvenient d'alletar el nen al carrer i amb presses (s'ha de tornar a l'estand, els temps no estan per regalar res), s'hi afegeix el fet que, quan Yolanda estava intentant treballar i aconseguir clients, havia d'estar pendent que no fallés el telèfon, que hi hagués cobertura, ja que ni per alletar el petit Ot (així es diu) té permesa l'entrada aquest nadó de 4 mesos a l'EIBTM, la fira de turisme professional, a Fira de Barcelona. La nostra ciutat, on volem presumir de ser moderns, actuals i... envejats?
La Roca del Vallès (Vallès Or.)
Crec, sincerament, que se'ls ha de donar un toc d'alerta als/les responsables de Fira de Barcelona. És intolerable!!!
http://www.elpuntavui.cat/noticia/artic ... mesos.html
Dimarts es va inaugurar a Fira 2 l'EIBTM. Es tracta de la fira de turisme professional més important a escala mundial. Dins del Convention Bureau de Barcelona hi tenim un estand. Som una empresa que organitzem esdeveniments per tot el país, especialment a Barcelona. Tenim un nadó que just ahir va fer 4 mesos, i és per tant un lactant. A l'estand hi ha un espai amb una petita cafeteria i taules (molts estands són d'aquestes característiques). En el moment que el petit tenia gana, senzillament Yolanda, la mare, l'alletava. Doncs Fira de Barcelona ha expulsat aquest nadó del recinte al·legant qüestions d'assegurances (?). Des que va ser expulsat s'ha de quedar fora del recinte, amb una cangur. Es va passar l'estona passejant per l'Ikea i el centre comercial Gran Via 2. Quan el nen plorava per gana, la cangur trucava a la mare a l'estand i es trobaven a la porta de la fira, per alletar el nen al carrer, físicament al carrer, deixant l'estand, clients i possibles clients sense atendre. Aquesta situació va en detriment del dret d'un nadó d'alimentar-se, d'una mare treballadora. Sort que no plovia i no fa gaire fred, i que la fira es va acabar ahir. La situació és de veritat surrealista i incòmoda. No cal dir que, adés de l'inconvenient d'alletar el nen al carrer i amb presses (s'ha de tornar a l'estand, els temps no estan per regalar res), s'hi afegeix el fet que, quan Yolanda estava intentant treballar i aconseguir clients, havia d'estar pendent que no fallés el telèfon, que hi hagués cobertura, ja que ni per alletar el petit Ot (així es diu) té permesa l'entrada aquest nadó de 4 mesos a l'EIBTM, la fira de turisme professional, a Fira de Barcelona. La nostra ciutat, on volem presumir de ser moderns, actuals i... envejats?
La Roca del Vallès (Vallès Or.)
Crec, sincerament, que se'ls ha de donar un toc d'alerta als/les responsables de Fira de Barcelona. És intolerable!!!
Re: Indignant!!
Doncs si, es indignant, i això en un país on es presumeix d'estar tant avançats...
Quina incultura, Deu meu...
Quina incultura, Deu meu...

Ho trobo molt greu, i crec que s'hauria de fer una queixa formal a Fira de Barcelona.
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
que fort, no m'ho puc creure 
Osti tu..Jo al.lucino...quina vergonya 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Doncs si decideixes donar aquest toc a Fira de Barcelona jo aportare la meva signatura.
No se que puc fer des d'aqui, pero vaja, que es indignant i que ho sapiguen.
mare meva aquí una altre signatura, que s'han pensat..........quina vergonya!!

És vergonyós!!!!!
Suspens total a Fira de Barcelona!!!!!
Suspens total a Fira de Barcelona!!!!!
- PITIUSA132
- :: conillet

- Entrades: 369
- Membre des de: dc. set. 08, 2010 11:48 am
Hi ha webs com Actuable o similars on es recullen signatures per fer determinades accions.
No se com funciona però es pot obrir un "actuable" i fer-ne ressò via FB, meils personals..... i recollir signatures virtuals
es una idea....
- ursulxunxa
- :: granota

- Entrades: 206
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm
Indignant!!! vergonyós!!! 
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Ho trobo molt trist. Si s'han de recollitr firmes o presentar queixes aquí una que firmarà.
Jo per sort he pogut donar el pit a la meva filla on he volgut i quan he volgut, i pobre del que hem digui el contrari.
Jo per sort he pogut donar el pit a la meva filla on he volgut i quan he volgut, i pobre del que hem digui el contrari.

tot el meu suport i s'hi s'ha de signar a algun lloc compteu amb mi...
Per cert, Fira de Barcelona no és on s'organitza el festival de la infància???? que fort!!!
Per cert, Fira de Barcelona no és on s'organitza el festival de la infància???? que fort!!!
- petitaemma
- :: girafa

- Entrades: 2229
- Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm
No entenc res, qüestions d'assegurances?!?!?!
increíble...
increíble...

L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |