Te 11 mesos i no vol continuar fent pit.

Tria el pit o el biberó.

sivi
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Te 11 mesos i no vol continuar fent pit.

EntradaAutor: sivi » dg. gen. 01, 2012 11:10 am

Hola a tothom. x*x*x
La meva filla acaba de fer els 11 mesos i el dia avanç de fer-los no va voler fer pit, (solia fer-lo al llevar-se, despres de berenar, avanç d'anar a dormir i si es despertava durant la nit) despres feia biberó o el que toques, ara he anat provat de posar-la al pit, provant diferents postures i diferentes hores i el rebutja, sol incorporar-se o si no pot, hem mossega (suaument, no hem fa mal) :r)
Potser que ella mateixa hagi decidit deixar de fer pit? hem fa pena deixar-ho, ja que era un moment per a les dues, i quan ha estat malalta o li feien mal les dents ens anava molt be, ja que era la única manera de que mengés.
Algun consell per què el torni a voler?
O algú hem pot dir que haig de fer a partir d'ara per deixar de fer llet?
Imatge

Imatge
marcaina
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: Te 11 mesos i no vol continuar fent pit.

EntradaAutor: marcaina » dg. gen. 01, 2012 11:49 am

Hola sivi, primer de tot Bon any 2012. A mi em va passar el mateix amb el meu fill als 10 mesos. Ell prenia pit matí i nit i un dia ja no en va voler, li posava i es treia el mugró de la boca, jugava i res més, tot i provar-ho varis dies, no hi va haver manera, no en volia més, em va fer peneta, pel que tu dius era la nostra estoneta i quan estan malalts a vegades és l'unic que volen, però s'ha d'acceptar. Jo no vaig poder-ho allargar, potser algú et dóna una formula, sinó hauràs d'acceptar que la peque no vol més pit.
sivi

EntradaAutor: sivi » dg. gen. 01, 2012 12:58 pm

Gràcies marcaina per la resposta.
Es una pena no poder continuar la lactància, amb el que ens va costar començar...però la meva filla es molt independent, a ella tant li agrada el papa, com l'avi,com les tietes com les iaies...almenys fent pit teniem una estoneta per a les dos soles, era el nostre moment, però ja veig que ja s'ha independitzat de mi, hauré de buscar alguna cosa per poder estar les dues soles, l'hora del bany, el conte d'avanç d'anar a dormir...s'ha fet gran de cop o-o:)
Imatge

Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dg. gen. 01, 2012 1:08 pm

Pots provar d'anar on vegi altres nens prenent pit, i també "seduir-la" una mica mostrant-li els pits com qui no vol la cosa. PEr exemple banyar-te amb ella. Els meus quan em banyo amb ells es fan un tip de tetar... El pell amb pell els estimula a tetar. Però vaja, que potser sí que ha dit que ja en té prou!!
ImatgeImatge
Imatge
minimandarina
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

EntradaAutor: minimandarina » dg. gen. 01, 2012 4:17 pm

Hola Sivi!
A mi amb les meves nenes també em va passar el mateix, d'un dia per l'altre. La veritat, al principi em vaig sentir rebutjada. Però pensan-t'ho fredament si ha estat ella qui ho ha decidit ha sigut una manera no traumàtica de deixar el pit. Ja sé que per gust i ganes tu ho haguessis fet més endavant però els nens creixen i ells mateixos decideixen i per tant aquí ja t'ha demostrat una mica la seva forma de ser. JA ha pres una decisió!
No et sàpiga greu si ha estat ella qui ho ha decidit!

Bon any!!!!!!!
Imatge

Imatge
Bea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 389
Membre des de: dj. set. 02, 2010 5:39 pm

EntradaAutor: Bea » dl. gen. 02, 2012 1:06 am

Hola Sivi, a mi m'ha passat el mateix fa un parell de setmanes, quan la nena tenia 8 mesos. I ho he intentat mantenir oferint-li molts cops, a veure si en algun moment li venia de gust, perquè em feia llàstima deixar-ho, però ella a dit prou, només juga amb el mugró però no mama. Ja portem 10 dies sense fer gens de pit i a mi se m'ha retirar la llet del tot, em noto els pits buits i flàcids. Penso que potser ha conicidit que li està sortint la primera dent i li molestava al mamar, però potser m'equivoco. Els bibes se'ls pren, però li va més menjar amb cullera. S'estan fent grans, quan ens adonem arriven a casa amb novi@.

Si encara tens molta llet potser et molesta deixar-ho de cop i has de fer servir un tirallets per treure l'excés. Però si el fas servir que sigui per treure només una miqueta si et molesta, si treus molta llet no baixarà la producció. Jo crec que potser produïa uns 300ml al dia i deixar-ho de cop no m'ha molestat gens.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
sivi

EntradaAutor: sivi » dl. gen. 02, 2012 4:59 pm

Hola noies, gràcies pels consells. No hem canviat res a casa, tot igual que sempre, sols les festes de nadal, però res de diferent, sopar a casa d'uns avis i dinar a casa dels altres, res que no fem un cap de setmana, be, varem fer cagar el tió, però no crec pas que la traumatitzes això, reia molt picant el pobre tronc de fusta.
Bea de moment els pits no me'ls noto plens, tampoc es que ella mamés molt, feia menjades petites de dos/tres minuts, a vegades tres cops al dia i a vegades dos o un cop al dia.
Ja veig que s'ha fet gran e independent, que i farem, la vida continua. No crec que sigui pel tema dents que no vulgui mamar, ja que ella ja en te 6 i apunt estan la 7 i la 8.
Els bibis se'ls menja be, cosa que no hem puc queixar, ja que ens va costar lo nostre que els agafes quan va fer els 4 mesos.
Aviat farà l'any i haurà de menjar altres coses.
Gràcies de nou pels vostres consells, jo li seguirè oferint i si no en vol docns res, s'ha acabat la lactancia per a ella.
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::