Fins als 6 mesos és millor LM+AC o LM+LA???

Tria el pit o el biberó.

arnaueta
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 10:17 am

Fins als 6 mesos és millor LM+AC o LM+LA???

EntradaAutor: arnaueta » dl. gen. 16, 2012 2:24 pm

Hola,
com moltes de vosaltres, m'incorporo a treballar aviat i em plantejo què fer...el meu peque tindrà quasi 5 mesos quan torni a la feina. Fins ara hem fet LME.
Sé que la OMS recomana la LME fins als 6 mesos i després LM+AC. Però si la criatura té 5 mesos acabats de fer (és a dir, n'hi falten 2 per tenir els 7 complerts perquè el sisè es veu que també compta) què creieu que seria millor durant aquests dos mesos?:
Avançar l'AC (cereals i fruita) i quan jo hi sigui donar-li el pit?
O bé passar a lactància mixta, per així respectar els 6 mesos de lactància recomanats?
Imatge
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

Re: Fins als 6 mesos és millor LM+AC o LM+LA???

EntradaAutor: Helia » dl. gen. 16, 2012 3:12 pm

Jo miraria d'anar congelant llet teva... Mira d'aconseguir un bon llevallets! al principi costa una mica treure-te-la, però quan agafis el ritme, faràs fàcilment una bona reserva per les hores que seràs fora! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

EntradaAutor: pilareta » dl. gen. 16, 2012 3:18 pm

Jo encara estic amb LME perquè, per sort, encara no haig d'incorporar-me a la feina però totes les meves amigues i conegudes han optat per introduir la fruita i continuar també amb el pit. No sé és si ha sigut la recomenació del pediatre però si sé que alguna ho ha fet perquè el nen no volia biberó i així ha passat directament a cullera.

Clar que la millor opció, com diu l'Helia, és extreure't llet i continuar fent LME.
Imatge
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

EntradaAutor: fox » dt. gen. 17, 2012 9:21 am

La meva opinió és que comencis amb la lactancia mixta, lo ideal és que congelesis la teva però entenc que treballant es complicant, el que vull dir és que no tinguis presa per per introduir els cereals o la fruita, jo esperaria als 6 mesos com a minim.
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. gen. 17, 2012 11:31 am

fox ha escrit:La meva opinió és que comencis amb la lactancia mixta, lo ideal és que congelesis la teva però entenc que treballant es complicant, el que vull dir és que no tinguis presa per per introduir els cereals o la fruita, jo esperaria als 6 mesos com a minim.

Sí, treballant és més complicat, però encara li falta més d'un mes per reincorporar-se, ho pot fer perfectament! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
arnaueta
Entrades: 15
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 10:17 am

EntradaAutor: arnaueta » dt. gen. 17, 2012 3:02 pm

Hola noies, tinc un llevallets que vaig fent servir però no tinc clar de poder-me treure tanta quantitat com per satisfer els dos mesos de demanda del petit. El meu petit mama molt molt molt sovint, tant de dia com de nit :-D :-D , a vegades aguanta 3 hores però molt rarament, lo normal és que aguanti 2 hores i si som a casa és perfectament capaç de demanar cada hora.
Per això em trobo que no disposo de massa temps per fer anar el llevallets, i quan puc fer-ho, no em surt massa llet, he d'anar acumulant petites quantitats i en 24 hores potser em puc treure un biberonet de 100 o màxim 120 ml. Clar, amb això cada dia calculo treure uns 30 biberons, i ni de bon tros cobriré els dos mesos. La meva intenció és treballar 6 hores seguides i miraré de treure'm llet a la feina, tot i que no crec que sempre ho pugui fer... :ufs: Tampoc vull estressar-me i per això volia saber la vostra opinió, saber si al peque li pot anar millor avançar l'AC o introduir la LA. Gràcies Fox, Helia, Laura80, Goga i Pilareta per les vostres opinions. Fox, per què ho dius lo de no tenir pressa per introduir AC? Et bases en la recomanació de l'OMS?
La veritat és que estem una mica desordenats amb el menjar, ell ara té barra lliure i quan vol menja, jo em pensava que mica en mica s'anirien espaiant les preses, però continuem com al començament. Acostumat com està i per ordenar una mica, suposant que opti per fer llet i prou, quina quantitat de llet se li hauria d'oferir? i cada quan? Perdoneu, però és que vaig molt perduda!! És que no sé perquè la baixa maternal no pot durar el que es recomana de lactància coi !!! :-((
Imatge
Nineta22
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dv. gen. 03, 2014 4:02 pm

Bones a totes!! Reobro aquest post per preguntar novament opinions!! Arnaueta, com t'ho vas fer al final?
Gràcies!!!
Msita
Entrades: 323
Membre des de: dl. gen. 07, 2013 2:29 pm

EntradaAutor: Msita » ds. gen. 04, 2014 2:59 am

Justament volia obrir un post preguntant el mateix.
La pediatre m'ha recomanat que em tregui llet i com me'n faltarà també li donarem fruita i verdura. A partir dels 6 mesos cereals.
Però dubto si aquesta és la millor opció o si seria preferible donar-li alguns bibes amb llet meva i altres amb LA.
Que heu fet les que heu anat a treballar quan el nen/a tenia quasi 5 mesos?
Gràcies!
Imatge
Imatge
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. gen. 04, 2014 2:55 pm

Jo començo a treballar just a les 16 setmanes la setmana vinent. Per sort no faig tota la jornada i el que he fet és tenir prou reserves de llet congelada. La idea és continuar LM, però a ma mare, que és qui la cuidarà, li he dit que si es veu apurada algun dia que doni LA. No em plantejo avançar els aliments fins els 6 mesos (o si la petita està preparada abans).
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dv. gen. 10, 2014 1:40 pm

Jo voto afegir LA si no s´arriba. No introduiria els sòlids abans dels 6m
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::