torno a la feina i només vol pit

Tria el pit o el biberó.

damir
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

torno a la feina i només vol pit

EntradaAutor: damir » dj. gen. 26, 2012 7:48 pm

a veure si em podeu explicar com ho heu fet, em reincorporo a la feina d'aquí quinze dies, quan la nena tingui 5 mesos, i no vol res més que pit.

jo volia fer lactancia materna exclusiva fins als 6 mesos, de fet ja havia començat a treure'm llet per fer-me una bona reserva congelada, però és que la nena no vol saber res de menjar en biberon, tampoc amb got. li acostem la tetina a la boca i no arriba ni a xumar que ja plora, ho hem provat amb diferents biberons, fer-ho quan jo no hi sigui, quan té gana i quan no en té per veure si així ho agafa més tranquila i res de res... agafa una pataleta impressionant.

la pediatre em va dir que una opció era subtituir una toma per papilles de fruites, però suposo que també li costarà, de moment estic provant de donar-li llet amb la cullera perquè s'acostumi a menjar així i després incorporar la fruita, però clar no vec viable fer una toma de llet amb cullera que es faria etern...

com ho heu fet vosaltres?
Menudeta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

Re: torno a la feina i només vol pit

EntradaAutor: Menudeta » dj. gen. 26, 2012 8:00 pm

I si li dona una altra persona? potser la opció és estar tranquila (si és possible clar...), i no fer més probes i a veure què passa. Alguns no mengen fins que torna la mare, altres mengen fruita, altres acaben acceptant el biberó per gana... No sé, ànims noia, torna a la feina és estressant, jo començo dilluns................
giuliette
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dj. gen. 26, 2012 9:12 pm

Hola Damir!!!

Jo quan hem vaig incorporar a la feina, no li havia donat cap bibi, i tb havia fer reserva de llet i tot... resulta que arribat el moment, el nen no va voler menjar de cap bibi (tenia varis amb tetines diferents), s'esperava a que jo tornés... (estic 6h fora), poc a poc, tb li vaig anar introduïnt una mica de fruita, que tot i que no atipa, almenys, no estava amb l'estomac buit, i un bon dia, a base de anar provant si volia el bibi, pero sobretot sense insistir, va menjar una miqueta, un altre dia, una miqueta mes... i així, que ara ja fa 1 mes i 1 setmana que treballo i fa 1 parell de dies que s'ha begut 210ml durant el matí!!

Quantes hores seras fora? tu no apteixis, jo de tu, no hem capficaria en que tu li donis el bibi, aprofita al màxim de donar-li la popa ara, no necesita acostumar-se... quan realment tindrà gana, menjarà!! cap bebé es mor de gana tenint el menjar a l'abast!!

Sort, i ja ens explicaras!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
MIRJAN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 736
Membre des de: ds. gen. 02, 2010 6:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: MIRJAN » dj. gen. 26, 2012 9:41 pm

Ostres, jo vaig plantejar el mateix problema fa més d'un any! la meva petita tampoc volia ni veure un bibe i jo havia de marxar unes hores de casa. Ma mare ho intentava tot, amb cullereta, esperant a que tingués gana, etc, i res, al final el que vam fer, com que jo marxava per les tardes, era donar-li papilla de la meva llet amb cereals, amb cullereta clar, i això s'ho menjava. Si havia de se´r més hores fóra doncs li donaven primer la papilla de fruites i a la propera toma la papilla de cereals, i així anavem fent. Amb el temps va voler bibe també i ara se'ls pren soleta! jaja! ja te quasi 20 mesos.
ànims i no pateixis, que jo recordo que aquest tema em va tenir molt preocupada, pensava... i què farà la meva nena?? no menjarà?! però tot te sol·lució i segur que la trobareu!
Imatge

Imatge
Eva_
:: poltre
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dj. gen. 26, 2012 9:49 pm

Hola Damir,
com diu la Menudeta tornar a la feina és estressant, tú saps el que us espera, però la teva filla no i no entén que de cop i volta li intentis donar llet amb cullera o bibi.
no sóc cap experta, però sí et puc explicar la nostra experiència.
Amb L'Arnau, el primer fill vaig extreure'm moltíssima llet, una setmana abans de començar a treballar es va expatllar el congelador de la nevera nova i de marca bona.....! :-o00m jo estava dels nervis. Doncs resulta que mai va voler un biberó, el meu home ho va provar i provar, amb tetines diferents, amb cullera, got.... res. Al final vàrem introduir la fruita i almenys menjava una miqueta fins que jo tornava.
Mai va veure amb biberó, el pit el vàrem mantenir fins als 2 anys.
Amb la Iris, ja no em vaig preocupar i no vaig fer reserva gran de llet, tant sols un parell de setmanes abans. Arribat el moment, va fer exactament igual.... no volia el biberó ni amb pintura, però la fruita tampoc :-o00m M'esperava i quan arribava, teta i més teta...
Encara fem pit a les tardes i nits :love: i mai ha volgut biberó.
Tal com han dit, hi ha nens que esperen, altres s'adapten, altres accepten la cullera o el got directament.
Jo l'únic consell que et donaria és que quan estigui amb tu facis pit i quan es quedi amb el teu marit, familiar o cangur proveu amb els bibis, cullera o got.
molta sort, ànims i paciència :-()-)
Imatge
Imatge
damir

EntradaAutor: damir » dv. gen. 27, 2012 10:27 am

Gràcies per compartir les vostres experiències, tot i que sé que no m'hauria de capficar, és inevitable pensar què menjarà la nena quan jo no hi sigui. fins ara sempre que li han donat un biibe ha sigut quan jo he hagut de marxar i deixar-la un parell d'hores amb la iaia o el pare, i mai l'ha volgut i algun cop he hagut de tornar abans d'hora perquè plora com boja de gana i no volia el bibe. Per això em preocupava per què farà quan la deixi 6 hores seguides, suposo que com diueu potser no menjar res els primers dies i mica en mica s'hi va acostumant.
Mireia11
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dv. gen. 27, 2012 11:45 am

DAMIR com ja saps jo tinc el mateix problema amb el peque. Li hem començat a introduïr els cereals amb cullera i te'n faries creus de veure'l menjar! jajaja
Molt millor la cullera que el bibe que no el vol veure ni en pintura. Proba de donar-li la fruita... el primer segur que en n'escup més que no pas en menja, però mica en mica anirà menjant-ho millor
damir

EntradaAutor: damir » dl. gen. 30, 2012 7:22 pm

Mireia11, ja has començat? M'alegro que la cullera hagi sigut un exit. Tu quan t'incorpores? Vec que has començat amb temps. Jo volia deixar-li provar la fruita la setmana abans de treballar, així quan toqui ja haurà provat un parell de fruites.
Per cert, podria afegir llet a la poma o la pera aixafada? Pensava que així alimentaria més que fruita sola i així potser aguntarà més estona. Quan li vaig preguntar a la pediatre em va mirar amb cara rara.
Mireia11
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dl. gen. 30, 2012 9:33 pm

Si ja hem començat! A la revisió dels 3 mesos ja vem quedar amb la pediatra de començar amb temps, per assegurar-nos que quan jo comences a treballar la cosa ja anava be.
M'incorporo el dia 13.... ara menja 120ml... divendres tinc la revisió i a veure que em diuen. Si intento pujar a 150 o seguim amb 120.

Lo de la llet a la fruita no en tinc ni idea... si me'n recordo ho preguntaré vale??
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: manoli37 » dv. feb. 10, 2012 10:22 pm

El meu nen li va passar el mateix i li donava ma mare papilla amb cullera i poc a poc se va anar acostumant tambe al bibe
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dj. feb. 16, 2012 6:05 am

hola marones treballadores!

El meu petit té 9 mesos i jo ara fa 1.5 mesos que treballo i ha estat horrorós. Des d'abans vam estar intentant de donar-li papilles i no en volia saber res de la cullera. De mic en mica va començar a menjar fruita però res més. Els primers dies de ser fora no va menjar pràcticament res: no volia cullera ni biberó. Quan arribava tenia una gana pobret!! Mica en mica va menjant més papilles
(la fruita se la menja bé i les altres depèn del dia). Encara hi ha dies que torno a casa que ha menjat molt poc. I com xucla aleshores!!!

Poc a poc.

El biberó res de res, no sap pas què fer-ne....
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dj. feb. 16, 2012 9:02 am

Jo ara fa un mes i mig que treballo i la Berta té quasi 7 mesos. Les primeres setmanes no volia ni veure'l el biberó, i només es prenia la llet amb cullera!!!! La cullera li encanta!
Ara s'ha acostumat al biberó i ja no hi ha problema però ha costat trobar una tetina que li agradi (l'ha volgut de forma més arrodonida, les aplanades no li agraden gens!). Així que al matí el seu pare li dóna papilla i com que en menja poqueta després ho complementa amb un bibe de llet de fòrmula (ara ja no em puc treure llet, des que treballo em costava moltíssim que sortís!).
Però vull dir que tot es va solucionant, jo fa setmanes no hagués donat un duro perque la Berta begués amb bibe, i aquest dissabte passat fins i tot jo mateixa li vaig poder donar aigua amb bibe tranquilament!
damir

EntradaAutor: damir » dv. feb. 17, 2012 3:53 pm

realment no calia patir, tan de preocupar-me i en una setmana que treballo la meva nena ja menja biberons i compota.

s'ha adaptat la mar de bé, en cinc dies ha passat de no menjar gairebé res quan jo no hi era a beure un biberon de LM i encara quedar-li un foradet per unes cullerades de compota.
giuliette
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » ds. feb. 18, 2012 8:40 am

Me n'alegro Damir!! com veus, lamajoria fan el mateix!!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dl. feb. 20, 2012 9:00 am

doncs això... que a vegades simplement el què cal fer és donar-los temps... a tots ens costa adaptar-nos als canvis, oi? doncs a ells també!!!

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::