No vol un pit

Tria el pit o el biberó.

Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

No vol un pit

EntradaAutor: Rousi23 » dt. gen. 31, 2012 12:45 pm

El meu petit ja fa dos mesos que només menja pit, normalment amb un es queda satisfet i s'adorm. Ahir al vespre després del bany li vaig oferir el pit, li tocava el dret, però no el volia, em pensava que el que tenia era son, però tampoc, al final li vaig oferir l'esquerra i s'hi va aferrar com si es morís de gana!!!
Aquesta nit ha pres dels dos, tot normal però ara a mig matí quan li tornava a tocar el dret no l'ha volgut, li he ofert l'esquerra que estava més que buit i quan s'ha tranquil·litzat l'he enxufat al dret.
Al dret tinc el mugró més petit, perquè quan era petita em van treure una piga i el van reconstruir, però fins ara s'hi aferrava bé!!!
Algú té alguna sol·lució??
La veritat es que fa molt de fred per anar a veure a la llevadora!!!
Gràcies
Imatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: No vol un pit

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 31, 2012 12:50 pm

Rousi, quan té el teu fill?

No sé per què pot ser que només vulgui un pit. Potser sí que nota alguna cosa diferent en el mugró, i al final si mama menys vegades d'un pit que de l'altre, del primer surt menys llet i és un peix que es mossega la cua (com menys mami menys llet produirà).
De totes maneres, hi ha mares que per problemes diversos només han alletat d'un sol pit i no passa res. El teu pit produirà la llet necessària.

A veure si et trobo algun article sobre el tema i el penjo. :ok:

AH! pots trucar al telf de consultes d'Alba Lactància i així no cal que surtis de casa :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 31, 2012 1:15 pm

Hola guapa!
té trobat aquest article que parla d'alletar quan només es té un pit o quan només es pot fer-ho amb un pit.

De totes maneres, ja que pel que expliques, el teu fill té preferències per un pit però a vegades mama dels dos, intentaria trobar quin és el "problema" i intentar-lo solucionar :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dt. gen. 31, 2012 2:24 pm

Moltes gràcies!!! Ara el que faig li ofereixo primer l'esquerra i el canvio ràpid al dret. MErci!!!
Imatge
Imatge
Mireia11
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dc. maig 12, 2010 9:02 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: Mireia11 » dc. feb. 01, 2012 9:06 am

Si fins ara l'agafava bé has pensat que potser no li faci una mica de mal l'orella per exemple? proba de posar-lo en la posicio de rugby al pit dret, aixi estarà estirat del mateix costat que quan mama de l'esquerra. Potser hi esta més comode....

Sino com t'han dit mirar de parlar amb alba lactancia
123martri
Entrades: 101
Membre des de: dj. març 31, 2011 11:42 am

EntradaAutor: 123martri » dc. feb. 01, 2012 2:48 pm

hola, jo tinc dos nens el gran va alletar fins els 18 mesos on li vaig retirar per l'embaras de la segona, aquesta a partir dels 6 mesos no va voler el dret, jo sòc esquerrana i vaig pensar que era qüestió de la tècnica a l'hora d'agafar-la, o ves a saber qué?, em van fer una eco al pit perqué no hi hagués algun conducte obturat i em dónes una mastitis, de problema no hi havia cap, i el dr. em va dir que les chineses pengen els nens amb un mocador i només mamen d'un pit i no tenen cap problema. I això és el que vaig fer, va seguir alletant amb un pit fins els 14 mesos que va plegar ella. No vaig tenir cap problema, a part de l'estètic que per mi era el que menys em preocupava de tot, així que tranquil.la, com sempre fes una visita de control, però sàpigues que es pot tirar endavant amb un.
Rousi23

EntradaAutor: Rousi23 » dc. feb. 01, 2012 6:00 pm

Ostres!!!!! jo també sòc esquerrana!!!!
El xou només va durar ahir i abans d'ahir, avui ja torna a menjar dels dos. ahir l'enganyava primer amb l'esquerra i després ràaapid cap al dret!!! hehehe!!!
Merci a totes
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::