L'escalfabiberons, quin recomaneu???

Tria el pit o el biberó.

arnaueta
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 10:17 am

L'escalfabiberons, quin recomaneu???

EntradaAutor: arnaueta » dj. feb. 02, 2012 9:39 am

Hola! a veure si em podeu ajudar perquè vaig molt perduda...
Aviat hauré de tornar a la feina i la meva mare haurà de donar-li un biberó a l'Arnau. En principi serà de llet materna (ja veurem a la llarga si tinc temps de treure-me'n cada dia). Jo a casa tinc un escalfabiberons que m'han deixat de la marca Bebé Confort però en necssitarem un altre per casa els meus pares i ens plantegem quin comprar.
El de casa va bé, però triga bastant a escalfar la llet, no sé si alguna altra marca els escalfa més ràpid. Ahir vaig treure el cap a una botiga i vaig veure que n'hi havia tants i a preus tant diferents (de 25 i de 50 euros).
Això sí, hi haurien de cabre els bibis de Tommee Tippee que són els que ha comprat ma mare (són molt amples).
Que em podeu aconsellar???
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: L'escalfabiberons, quin recomaneu???

EntradaAutor: Ítaca » dj. feb. 02, 2012 9:56 am

ostres, i fas servir l'escalfabibes estant a casa? xxo.0.o
Jo sols l'he utilitzat quan hem marxat fora...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

EntradaAutor: vicky1983 » dj. feb. 02, 2012 10:49 am

Ostres, jo mai he tingut.... per estar a casa un cop de microones i per marxar un bon termo!!
:ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
karla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dj. juny 10, 2010 9:20 am

EntradaAutor: karla » dj. feb. 02, 2012 10:56 am

Ostres, jo tampoc te'l recomano!! per mi, un trasto inútil del tot!
Jo, tot i que en tenia pq algú o altre ens els va regalar, el vaig fer servir un cop! Molt més pràctic escalfar la llet com s'ha fet tota la vida!
Imatge
Alehop
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dj. feb. 02, 2012 11:27 am

Jo et recomano el microones!!
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dj. feb. 02, 2012 11:51 am

jo també et recomano 30 segons al microones, tot i que com va nèixer al març al principi si li feiem una mica calentona pero després amb l'aigua a temperatura ambient.
Imatge

Imatge
arnaueta
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 10:17 am

EntradaAutor: arnaueta » dj. feb. 02, 2012 12:30 pm

Ostres, però jo tenia entès que el microones estava desaconsellat per escalfar la llet.
Per allò de que la temperatura no queda homogènia i es poden cremar... i també perquè les ones poden "matar" les immonuglobines (no sé si s'escriu així) de la llet materna....
Nosaltres a casa, quan li hem donat bibis, sempre els hem escalfat amb l'escalfador que ve a ser com el bany maria de tota la vida.
Imatge
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dj. feb. 02, 2012 12:35 pm

Jo també tinc entés que la llet materna millor no escalfar-la amb el microones. Imagino que si es per un moment puntual no hi ha problema, però ja que fas l'esforç de treure't llet i que li donin amb biberó doncs que sigui amb totes les seves propietats, no?
Em sap greu però amb el tema escalfabiberons no et puc ajudar perquè no en tinc ni idea. Potser si que em sembla una mica més comòde que ficar al bany maria, no? a veure si hi ha sort i algú et pot ajudar una mica més!
Toia
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: ds. març 06, 2010 9:13 pm

EntradaAutor: Toia » dj. feb. 02, 2012 7:55 pm

Ei! A mi també em sonava haver llegit que la llet materna no es podia escalfar al microones...
Nosaltres sí q tenim escalfabiberons! Vam comprar l'AVENT, q tot i ser carot (47 euros) és el q ens van aconsellar a la botiga, perquè deien que mai ningú s'havia queixat. També n'hi havia un de la marca Chicco, més estètic i pel mateix preu, però ens van dir que era molt nou i no sabien com anava...
Nosaltres també fem servir Tomme Tippe! El gran, de 300 ml, hi cap, però el petit, de 150 ml, no. El meu home, que és qui el fa servir mentre jo sóc a la feina, treu una peça de plàstic q va a dins (com una espècie de cistelleta) i així li cap, tot i q a les instruccions diu que no es faci... és que aquests biberons són enoooormes!
Espero haver-te ajudat!
ll*ll
kabbisa
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

EntradaAutor: kabbisa » dv. feb. 03, 2012 1:50 pm

El q havia llegit per la llet materna era escalfarla sota l'aixeta o en un bol ple d'aigua calenta (ojo, no bany maria, q la l.m. no pot bullir).

Els dos o tres bibes congelats q vaig donarli al Marcel van ser aixi: descongelar gradualment a la nevera des del dia abans, i treure de la nevera una horeta abans de donarli, i guardantme l'aigua calenta per si hi havia urgencia d'ultima hora
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
MamiGemma
Membre des de: dt. feb. 07, 2012 4:59 pm

EntradaAutor: MamiGemma » dt. feb. 07, 2012 7:18 pm

Hola noies,
a mi m'han regalat el de Beaba però no el trobo gaire útil, és com un bany maria de tota la vida i si estàs a casa perquè no fer-ho al bany maria? A l'hospital, que ens hi vam passar tres mesos, l'escalfaven amb un escalfabibes elèctric o amb aigua calenta, de l'aixeta directament, però clar, eren quantitats petites. màxim 60cc.
MARTA
la Gemma va venir al món tres mesos abans del previst, la meva cuqueta tenia pressa!
ImatgeImatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::