El medela no em treu llet, pot ser que em vagi petit?

Tria el pit o el biberó.

marmi
:: rateta
Entrades: 161
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 9:19 am

El medela no em treu llet, pot ser que em vagi petit?

EntradaAutor: marmi » dv. feb. 03, 2012 8:13 am

Tinc un bb de 10 mesos encara li dono pit, però ara he començat a treballar i li volia deixar un biberó per que li donin a mig matí ja que jo li dono a les 7 i fins a dinar no aguanta, el tema es que ahir vaig intentar treure'm llet amb el medela mini elèctric i ni una gota, jo tinc el pit molt gran i no se si pot ser que vagi petit, poso el pit i queda dins de l'embut només l'areola i una mica de pit, i el mugró no arriba al final de l'embut, estic una mica angoixada ja que m'estimo més donar-li la meva llet que biberó artificial, a veure si em podeu ajudar...

Gràcies,
Imatge

16/06/2012 TE +
ImatgeImatgeImatgeImatge
vicky1983
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. set. 12, 2011 10:25 am

Re: El medela no em treu llet, pot ser que em vagi petit?

EntradaAutor: vicky1983 » dv. feb. 03, 2012 8:40 am

ostres... jQuan vam comprar el Medela, també elèctric no vaig tenir problemes. La pece transparent que agafa el pit és la talla normal diria, és la que venia a la capsa.
Si què és veritat que al principi com jo estava nerviosa i no sabia com anava i tot plegat no sortia gaire... suposo que era un conjunt de tot, però després d'una estona anava perfecte.
perque, ja posses el mugro alineat amb el tubo de l'embut per a que quan l'encenguis el mugro es succioni dins el tubo??? (no sé si m'explico... la idea és que faci el buit)

espero haver-te ajudat... :ok:
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

EntradaAutor: patufa » dv. feb. 03, 2012 8:49 am

Perquè no truques a Medela? T´assesoraran molt bé. Jo hi he trucat alguna vegada i súper bé. Potser és que l´embut no és l´adequat. N´hi ha de més grans..........
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dv. feb. 03, 2012 8:53 am

Et pots treure la llet mentre li dones el pit al teu fill? És a dir, li dones de mamar d'un pit i et treus la llet de l'altre al mateix temps. Així la llet surt sense problemes, perquè el teu fill ja ha estimulat la sortida. Prova-ho, per mi era la millor manera de treure-la.
A vegades no és fàcil que el pìt reaccioni amb el llevallets...

Sort!
Imatge
marmi
Entrades: 161
Membre des de: dc. ago. 18, 2010 9:19 am

EntradaAutor: marmi » dv. feb. 03, 2012 8:54 am

Gràcies guapes !! solucionat... he preguntat a la feina que hi ha una noia molt prolactancia i resulta que tenia el mateix a la feina de quan es treia llet, l'he probat tancada en un despatx i joder quina diferència aquest si que xucla, i es fica el mugró dins el tub i HA SORTIT LLETETA !! ´menys mal... me l'ha deixat i tot ... que maca !!! gràcies a totes, el que tenia a casa el motor no xuta.
Imatge

16/06/2012 TE +
ImatgeImatgeImatgeImatge
Alehop
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1165
Membre des de: dl. oct. 18, 2010 12:23 pm

EntradaAutor: Alehop » dv. feb. 03, 2012 9:06 am

A mi em va passar el mateix, i vaig parlar amb la farmacèutica, i resulta que de la part de plàstic transparent hi ha varies mides. A mi l'estandar no m'anava bé, perquè el mugró taponava tot el tub (imagineu-vos el cacho mugró que tenia) i em moria de mal i no sortia...

I vaig encarregar la mida següent i oli en un llum, tu...
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: manoli37 » dv. feb. 10, 2012 10:19 pm

Hola, doncs a mi em va anar molt be el medela, treia la llet molt rapid

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::