El medela no em treu llet, pot ser que em vagi petit?
El medela no em treu llet, pot ser que em vagi petit?
Tinc un bb de 10 mesos encara li dono pit, però ara he començat a treballar i li volia deixar un biberó per que li donin a mig matí ja que jo li dono a les 7 i fins a dinar no aguanta, el tema es que ahir vaig intentar treure'm llet amb el medela mini elèctric i ni una gota, jo tinc el pit molt gran i no se si pot ser que vagi petit, poso el pit i queda dins de l'embut només l'areola i una mica de pit, i el mugró no arriba al final de l'embut, estic una mica angoixada ja que m'estimo més donar-li la meva llet que biberó artificial, a veure si em podeu ajudar...
Gràcies,
Gràcies,
Re: El medela no em treu llet, pot ser que em vagi petit?
ostres... jQuan vam comprar el Medela, també elèctric no vaig tenir problemes. La pece transparent que agafa el pit és la talla normal diria, és la que venia a la capsa.
Si què és veritat que al principi com jo estava nerviosa i no sabia com anava i tot plegat no sortia gaire... suposo que era un conjunt de tot, però després d'una estona anava perfecte.
perque, ja posses el mugro alineat amb el tubo de l'embut per a que quan l'encenguis el mugro es succioni dins el tubo??? (no sé si m'explico... la idea és que faci el buit)
espero haver-te ajudat...
Si què és veritat que al principi com jo estava nerviosa i no sabia com anava i tot plegat no sortia gaire... suposo que era un conjunt de tot, però després d'una estona anava perfecte.
perque, ja posses el mugro alineat amb el tubo de l'embut per a que quan l'encenguis el mugro es succioni dins el tubo??? (no sé si m'explico... la idea és que faci el buit)
espero haver-te ajudat...
Visita el meu Blog personal: http://lacasadelaia.blogspot.com.es/
Perquè no truques a Medela? T´assesoraran molt bé. Jo hi he trucat alguna vegada i súper bé. Potser és que l´embut no és l´adequat. N´hi ha de més grans..........
Et pots treure la llet mentre li dones el pit al teu fill? És a dir, li dones de mamar d'un pit i et treus la llet de l'altre al mateix temps. Així la llet surt sense problemes, perquè el teu fill ja ha estimulat la sortida. Prova-ho, per mi era la millor manera de treure-la.
A vegades no és fàcil que el pìt reaccioni amb el llevallets...
Sort!
A vegades no és fàcil que el pìt reaccioni amb el llevallets...
Sort!
Gràcies guapes !! solucionat... he preguntat a la feina que hi ha una noia molt prolactancia i resulta que tenia el mateix a la feina de quan es treia llet, l'he probat tancada en un despatx i joder quina diferència aquest si que xucla, i es fica el mugró dins el tub i HA SORTIT LLETETA !! ´menys mal... me l'ha deixat i tot ... que maca !!! gràcies a totes, el que tenia a casa el motor no xuta.
A mi em va passar el mateix, i vaig parlar amb la farmacèutica, i resulta que de la part de plàstic transparent hi ha varies mides. A mi l'estandar no m'anava bé, perquè el mugró taponava tot el tub (imagineu-vos el cacho mugró que tenia) i em moria de mal i no sortia...
I vaig encarregar la mida següent i oli en un llum, tu...
I vaig encarregar la mida següent i oli en un llum, tu...
Hola, doncs a mi em va anar molt be el medela, treia la llet molt rapid
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |