Agumentar la producció de llet

Tria el pit o el biberó.

Rousi23
:: papallona
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

Agumentar la producció de llet

EntradaAutor: Rousi23 » dv. feb. 03, 2012 9:24 am

Bones xiques!!!
Ahir vaig tenir una gastroenteritis bestial!!! Només us dic que amb la deshidratació em vaig desmaiar a la dutxa i tot, o sigui que aneu amb compte amb aquesta passa.
Clar, ara la meva llet no es tan bona com abans entre que ho vaig treure tot i que encara estic treien molt per abaix....
Vaig sentir que o bé la civada o bé l'alfals barrejat amb aigua fa augmentar la producció de llet, es que ara noto que el meu fill fa les cacones molt clares, no crec que li hagi passat la gastroenteritis perquè està ben hidratat, i fa el mateix pipi de sempre. Li vaig donar un bibe de llet que em vaig treure fa uns dies perquè tingués algo de substància, però no li vull donar molts perquè em fa por que em baixi la producció.
Es un rollo donar un bibe, li donava el meu home i tenia la sensació de que em posessin les banyes, no se si us passa però jo ara m'he adonat de la dependència que tinc al meu fill. Ens vam canviar de canó de llit perquè no li passés el virus i jo pogués descansar i em vaig passar la nit aixecant el cap i mirant que no tingués febre!!! Jo em pensava que no seria tant protectora ni tant dependent, però el veig tan indefens que necessito protegi'l a tope!!!
Bé a part de desfogar-me algú sap això de la producció de llet!!!
Gràcies a totes!!!
Imatge
Imatge
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

Re: Agumentar la producció de llet

EntradaAutor: damir » dv. feb. 03, 2012 12:32 pm

jo també acabo de passar per una gastrointeritis i tot el que menjava o bebia ho vomitava. a mi també em feia por no tenir prou llet al estar deshidratada però ho hem portat prou bé.
la nena, que fa LME, ha anat menjant més sovint del normal, jo sí que em notava els pits més buits del normal però com et dic no ha calgut fer res.
tampoc li he passat el virus a ella i això que estavem en contacte 24h al dia sense sortir de casa.
això sí, m'he sentit molt dèbil aquests dies sense poder menjar gairebé res i donant el pit, amb prou feines em podia moure del sofà.

prens medicaments pels vòmits? perquè un dels efectes secundaris dels antiempetics és que augmenten la producció de llet i precisament avisen de que cal anar amb compte de si ho prens masses dies.
per tant no facis res més per augmentar la producció que posar-te el fill sovint al pit i mica en mica tot tornarà a la normalitat.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » dv. feb. 03, 2012 12:59 pm

El que has de fer si t'has deshidratat és veure mooooolta aigua. A part, aixó de que el llevat de cervesa fa augmentar la producció de llet no sé sap fins a quin punt és llegenda urbana o té una part de cert. Així que si en vols prendre... mal no te'n farà! (venen llevat de cervesa a les farmàcies en càpsules, no cal que veguis cerveses -amb o sense alcohol).

Per cert, m'he sentit molt identificada amb tu. Jo quan vaig començar a treballar el meu marit i la meva sogra cuidaven el nen mentres jo no hi era i ell prenia la meva llet en biberó. El meu marit perquè no patís m'anava enviant fotos al llarg del matí ensenyant-me què feia el nen. Doncs de tant en tant m'enviava alguna (desafortunada) foto del nen ben aferrat al biberó i xuclant... Li vaig dir que moltes gràcies per les fotos, que m'agradava molt rebrer-les, però que si us plau NO m'enviés fotos del nen prenent bibe!
Rousi23
Entrades: 139
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 8:47 am

EntradaAutor: Rousi23 » dv. feb. 03, 2012 1:27 pm

Merci xique!!!
Pel que m'ha dit la pediatra potser si que ha fet gastroenteritis, ahir va fer cacones líquides i avui encara res de res, normalment ell va de ventre 2 cops al dia, tinc aquesta sort, però està rialler i simpàtic com sempre i no ha fe febre en cap moment, jo per sort només m'ha durat un dia, tot i que em noto els intestins que estan de festa ja no vaig "tant suelta" . A ell li costa un pel aferrar-se al pit, no se si es pq està tovet o pq la meva llet no li agrada tant. Es que el menú d'arròs i puré de patata....
Bé merci per tot maques
Imatge
Imatge
nunus
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dj. març 08, 2012 11:02 pm

Noies, jo he tornat a treballar i fa unes quantes setmanes que em trec llet pel petit de casa. :love:

Al principi me'n treia molt molt poca i, de mica en mica, he anat augmentant la producció fins a uns 120-130 ml diaris. Amb això passa gairebé tota la tarda, però penso que d'aquí a poc en necessitarà més i a mi em costa bastant aconseguir el que ja em trec.

Quan em va millor treure-me-la és quan arribo de treballar amb els pits plens, però no sol ser el millor moment. A les nits o al matí (quan em va millor) mai ha passat massa estona després de l'última presa i és quan me'n surt menys. Aleshores, em passo el dia traient miquetes i no acabo mai...

Total, que he trobat aquesta entrada del bloc de l'Alba Padró:

http://criatures.ara.cat/somlallet/2011 ... -guinness/

Com que no m'agrada gens la cervesa, crec que provaré això de les càpsules de llevat de cervesa. Alguna ho ha provat?
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dv. març 09, 2012 10:50 am

Hola noies, jo tambe produeixo pocallet, uns 70ml diaris.
Quins aliments van bè per augmentar la producció? he llegit que la llevadura de cervesa va bè, es cert?
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dv. març 09, 2012 8:48 pm

Noies el millor augmentador de producció de llet és el vostre nadó!! Com més el poseu al pit més produireu, l'extractor va bé però la boca del nen és l'expert succionador.. Jo no faig res especial, durant la nit ja em fa 6 hores i durant el dia 3 o a vegades 2, ara no faig servir la teta per tot!! Per veure la tele tranquila, per que no es desvetlli a la migdiada.. Tb fem collit i cada vegada que fa engué teta a la boca!! Aquesta nit li he donat dos cops la mateixa i al despertar tenia l'altre plena i m'he tret 150ml i perque he parat! Que a les bosses de congelar no hi cap més!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
nunus

EntradaAutor: nunus » dv. març 09, 2012 10:43 pm

FloR ha escrit:Noies el millor augmentador de producció de llet és el vostre nadó!! Com més el poseu al pit més produireu, l'extractor va bé però la boca del nen és l'expert succionador.. Jo no faig res especial, durant la nit ja em fa 6 hores i durant el dia 3 o a vegades 2, ara no faig servir la teta per tot!! Per veure la tele tranquila, per que no es desvetlli a la migdiada.. Tb fem collit i cada vegada que fa engué teta a la boca!! Aquesta nit li he donat dos cops la mateixa i al despertar tenia l'altre plena i m'he tret 150ml i perque he parat! Que a les bosses de congelar no hi cap més!

FloR, ja sé com va, vaig alletar el meu fill gran durant 23 mesos. Ja sé que res em farà augmentar la producció com el meu nen... :love: Sé que tinc suficient llet perquè el petit pesa 8 kilos i encara no té 5 mesos.

Ara bé, hi ha gent a qui li costa que surti prou llet amb l'extractor. Jo, si no han passat ben bé un parell d'hores des de l'últim cop que ha mamat, gairebé no em trec res i tardo una eternitat... :ufs:

Per això vull provar això del llevat de cervesa, per no passar-me tanta estona enxufada al tirallets. Només necessito treure una quantitat una mica decent pel biberó que es pren a les tardes a l'escoleta... Tret d'alguns dies puntuals, m'estic més d'una hora per treure uns 120 ml... A vegades ho vaig fent a estonetes, però, la veritat, no tinc massa estonetes (que a sobre no pot fer poc que el nen ha menjat..)

En fi, a veure si em funciona. No hi tinc massa fe, però per provar... :-:)
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. març 10, 2012 9:13 am

Jo ahir vaig anar a la farmàcia per preguntar si tenein alguna cosa per produir més llet i em va dir que bebes molta aigua.
Noies ja em direu si la llevadura de cervesa funciona.
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dl. març 12, 2012 8:45 am

nunus ha escrit:
Ara bé, hi ha gent a qui li costa que surti prou llet amb l'extractor. Jo, si no han passat ben bé un parell d'hores des de l'últim cop que ha mamat, gairebé no em trec res i tardo una eternitat... :ufs:

Per això vull provar això del llevat de cervesa, per no passar-me tanta estona enxufada al tirallets. Només necessito treure una quantitat una mica decent pel biberó que es pren a les tardes a l'escoleta... Tret d'alguns dies puntuals, m'estic més d'una hora per treure uns 120 ml... A vegades ho vaig fent a estonetes, però, la veritat, no tinc massa estonetes (que a sobre no pot fer poc que el nen ha menjat..)

En fi, a veure si em funciona. No hi tinc massa fe, però per provar... :-:)

nunus, has provat de treure't la llet posan-te primer el nen al pit? no se si et passa pero jo noto quan em puja la llet i esta a punt de sortir a raig fet, em passa quan el nen fa un minut o aixi que esta mamant, saps que et vull dir? doncs jo quan em vull treure llet me l'emporto amb mi, el poso al pit i quan noto que la llet em puja, me'l trec i em trec la llet, normalment uns 140-150 mL del pit que reservo durant tot el mati per treure-me-la. A mi em va molt millor aixi perque ell fa que me'n surti mes.
Jo el que faig es donar-li per exemple el pit esquerre abans de marxar a treballar (a les 7:30 del mati), quan arribo a casa a les 13:30 li dono altre cop l'esquerra i despres faig el truco aquest amb el dret i em trec aquesta quantitat.
A mes, anima't perque a partir dels 6 mesos ja intoduireu la fruita, li poden donar quan tu no hi ets i aixi no "gastes" llet congelada, ja la tindras per quan et toquin els cereals. El Jan pren la fruita al mati, mentre jo soc a treballar, i els 150 que em trec els hi dono per sopar amb cereals :ok:
Espero haver-te ajudat una miqueta :-()-) :-()-) :-()-) per tu i pels nens, guapi ;-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nunus

EntradaAutor: nunus » dl. març 12, 2012 9:08 am

Mmm.. cuqueta, bona idea. Jo també aprofito alguns cops de treure'm llet mentre el Marc menja de l'altre pit (també l'últim que li he donat abans d'anar a treballar), però com que té gana, no me'l trec quan ja ha pujat la llet i és un suplici, perquè tota l'estona m'apreta el pit i em mou el tirallets. :-D

Avui ho tornaré a fer i me'l treuré, a veure si em va millor. Com és que no se m'havia acudit?? :-((

I sí, quan faci els 6 mesos introduïrem la fruita i segurament m'aguantarà tota la tarda. Bé, almenys el Guillem sí que m'aguantava... :ok:
Ja en tinc ganes, perquè això de treure'm llet és un rotllo, hehe..

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::