Dubte LME

Tria el pit o el biberó.

catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Dubte LME

EntradaAutor: catalanna » dt. feb. 07, 2012 9:26 am

Bon dia boniques!
Us poso en antecedents a veure si em podeu resoldre un dubte: tinc un petit de 10 dies que va molt bé de pes i amb el que faig LME. El dubte és el següent: fa preses molt curtes (5-10 mins) i llavors s'adorm. Què he de fer quan això passa? Deixar-lo estar (si ho faig passen 2-4 hores fins que torna a demanar), canviar-lo per despertar-lo? I en aquest cas, me'l torno a posar al mateix pit o canvio? Per una banda vull que ell mengi tant com sigui necessari, i per l'altra no vull que em baixi la producció de llet.. Què em recomaneu? Gràcies!!
merisc
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2715
Membre des de: dg. jul. 15, 2007 7:18 pm

Re: Dubte LME

EntradaAutor: merisc » dt. feb. 07, 2012 9:49 am

Jo penso, que si va bé de pes, deixa'l fer, suposo que encara s'ha d'anar adaptant. El més probable, és que ell mateix aprengui a prendre més llet. S'ha d'anar adaptant. La meva també ho feia i de mica en mica. Tots tenen un procés evolutiu diferent. :ok:
Imatge

Imatge
Imatge
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dt. feb. 07, 2012 10:41 am

Hola guapa!!

Cada nen té la seva manera de mamar. N'hi ha que mamen a poc a poquet, i d'altres que van ràpid i per feina xx:-D N'hi ha que volen anar canviant de pit i n'hi ha que amb 1 ja en tenen prou. Si el teu fill està agafant pes correctament, això és l'indicador que menja la quantitat de llet que necessita. Jo crec que no és necessari despertar-lo si va agafant pes, si quan està despert el veus bé, actiu (tot lo actiu que és un nen de 10 dies!)...
Quan es desperti li ofereixes pit una altra vegada i ja està. Per cert, jo li donava un pit cada vegada però a vegades que ho hem comentat per aquí, no totes les mames feien igual, hi ha diverses opinions.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
azalais
:: pantera
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

EntradaAutor: azalais » dt. feb. 07, 2012 11:06 am

Si va bé de pes deixa'l fer. El meu nen fa el mateix menja en 5-10 minuts d'un pit i a dormir 2-4 hores. A la revisió del mes havia fet un kilet i 5cm desde el naixement :ok: :p-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

EntradaAutor: tacai » dt. feb. 07, 2012 6:51 pm

hola,

catalanna, si el nen dorm senyal que queda satisfet, i si augmenta de pes és clar.
el uqe m'han dit a mi és uqe primer s'ha de buidar un pit, perquè al final és quan té més grasses la llet, i és la que alimenta més, i que els sacia més. I després un cop buidat canvies de pit, i a la següent toma comences pel que no ha buidat.

La meva fa uns 15-20 min. d'un i ja està, i m'aguanta 3-4 hores... la desperto abans perquè és prematura, i m'han dit que no estigui més de 3 hores de dia i 4 de nit.

Aquesta setmana ha augmentat 350gr . o sigui que super bé!!!!

bueno, espero ajudar-te! una abraçada
pilareta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. març 26, 2011 7:20 pm

EntradaAutor: pilareta » dc. feb. 15, 2012 12:38 pm

Et diré el mateix que les altres noies, si va bé de pes no et preocupis. Jo intentava mantenir-la desperta acariciant-li la galta, els peuets o movent el pit i si tot i així s'adormia, la deixava fer.
Aconsellen que buidi el pit per la producció de llet i pel tema d'infeccions. Em sembla que si només fa 5 minutets, jo li oferiria el mateix i si algun cop allarga una mica més, pots canviar de pit. A mi m'anava molt bé magrejar-me el pit per veure si estava gaire ple :-D
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::