Destetar a una FAN de la teta! COM??

Tria el pit o el biberó.

LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Destetar a una FAN de la teta! COM??

EntradaAutor: LA PUBILLA » dj. feb. 16, 2012 9:33 am

Estic embarassada de set setmanes i encara dono pit a la meva filla de 17 mesos.
La veritat és que no tinc ganes de fer lactància en tàndem perquè crec que m'estressaré molt. Conec casos que han anat molt bé però d'altres que ha estat molt angoixant per la mare.
El problema és que no sé com destetar a la meva filla, crec que si fos per ella deixaria el pit quan anés a la universitat, je je...
El primer que va aprendre a dir, després de papa i mama, va ser TETA.
Demana per mamar quan anem a fer migdiada i també un parell de vegades a la nit, si no n'hi ofereixo ràpidament perquè la vull canviar es posa a plorar i xisclar fins que no s'enganxa al pit!
Uf no sé ni com posar-m'hi perquè l'experiència de destetar no sigui molt traumàtica!!! :(
Algú em pot ajudar???
Gràcies!
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Destetar a una FAN de la teta! COM??

EntradaAutor: Ponioleta » dj. feb. 16, 2012 9:57 am

Hola bonica!
En primer lloc, felicitats per l'embaràs!!
Jo encara dono el pit al meu fill de 19 mesos, així que no et puc parlar per experiència personal però sí per experiències que he sentit explicar a altres mares.

El tema del tàndem, les mames que ho fan expliquen que, potser passades les dues o tres primeres setmanes, els germans grans entenen molt ràpid que el petit té prioritat i s'estableix una relació i un respecte molt xulo. Potser podries informar-te'n una mica més, ni que sigui per acabar-te de convèncer de que no vols fer-ho! :ok:

Sobre el deslletament, i ja que tens temps, jo intentaria fer-ho gradual. Tens a favor que amb l'embaràs tindràs molta menys llet i això fa que alguns nens es deslletin sols. Jo el que faria és anar reduint tomes progressivament. No sé ara quan mama la teva filla però per exemple podries fer:
-només es mama a casa (pel carrer i tal no)
-només al llevar-se i per fer la migdiada i per anar a dormir (i la nit)
-destetar per la nit
-destetar del tot.

Bé, és una proposta, més que res perquè entenguis el que vull dir. Crec que si es fa gradual, esperant entre un pas i un altre que la teva filla ho tingui "normalitzat", és la manera més tranquil.la de fer-ho.

A veure si alguna mare que s'hagi trobat en la teva situació et pot explicar la seva experiència.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::