Em mosseja i no menja!

Tria el pit o el biberó.

Primavera17
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm

Em mosseja i no menja!

EntradaAutor: Primavera17 » dl. feb. 20, 2012 9:39 pm

Hola,
a veure si hi ha alguna mare q li hagi passat i hagi trobat la solució. El meu fill de 4 mesos mamava super bé des del primer dia. No vaig tenir ni clivelles, ni dolor intens ni res. Però ara, ja fa una setmana i poc enlloc de menjar em mosseja els mugrons i em fa molt mal. Quan em mossega li dic: NO! Però aleshores em mira i riu. No m'enten :ufs: . He intentat cridar NO però no li fa ni fred ni calor, la veritat.
Algú sap pq m'ho fa i quina seria la solució? És q em sabria greu no poder donar-li el pit però em fa moooolt de mal!

Un petó i moooooltes gràcies
Imatge

Imatge
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

Re: Em mosseja i no menja!

EntradaAutor: jambina » dt. feb. 21, 2012 9:42 am

Hola,
El meu nen cada vegada que li comença a sortir alguna dent em mossega els mugrons. Em fa servir de "mossegador", diguem. Però no ho feia tota l'estona, sinó que mamava i al final em mossegava, per exemple. Quan em mossegava li deia Au!!!! i el treia del pit. Si volia tornar, el deixava i si em mossegava, fora! i així. A ell li va començar a sortir les dents als 4 mesos. Si penses que podrien ser les dents li pots donar algo per mossegar, al meu li agradava un drapet mullat amb aigua freda.
També he tingut uns dolors com si tingués vidres trencats a dins que al principi em pensava que m'estava mossegant i no, eren els meus pits que teien com agulles a dins i només enganxar-s'hi era com si una piranya estés mamant! Horrible, perquè només que demanava de mamar ja veia les estrelles. Cap metge m'ho solucionava, em deien que eren fongs, però com que el nen no en tenia (a la boca), passaven de mi. Buscant per internet vaig trobar aquest blog i vaig descobrir que no són fongs:
http://criatures.ara.cat/somlallet/2010/02/12/candides-al-pit-desterrem-les/
Si alguna ho pateix jo vaig solucionar-ho menjant-me un all cru (triturat i empassat com pastilletes amb aigua) abans de cada àpat. Amb 3 dies vaig notar millora. L'all és antifunginc i antibacterià entre d'altres coses. A mi em va funcionar i no s'hi perd res provant-ho.
aviam si ho soluciones aviat. Un petó,
Jambina.
Primavera17
Entrades: 319
Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Primavera17 » dt. feb. 21, 2012 11:05 am

Gràcies Jambina,
demà vaig al peditra, q es miri a veure si li estan sortint les dents, de moment li donaré el drapet moll, jiji! Això dels vidres a dins tb ho notava abans o si tinc el pit molt ple.
merci, fins aviat
Imatge

Imatge
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dv. feb. 24, 2012 8:39 am

Primavera!!! et puc dir el mateix que la Jambina, a la meva filla li va començar a sortir una dent als 4 mesos i també em va començar a mossegar... no ho feia tota l'estona però quan ja feia una estona que mamava o a vegades a l'inici em clavava la "dent", i em feia mal.
Vaig fer el mateix que la Jambina, li deia No, o deia Au i me la treia del pit, i la veritat és que ara ja quasi mai ho fa! et diria que no ho ha fet més, però precisament aquesta nit m'ha mossegat una mica després de setmanes de no fer-ho... crec que és perquè se li ha reactivat el creixement de la dent...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::