tamany de mugroneres
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
tamany de mugroneres
Hola noies, necessito una resposta urgent de com es mesura el tamany del mugro per a poder-me comprar mugroneres. De MEDELA n'hi ha qu diu 16mm, 20mm o 24mm..... pero com es mesura??
n'he d'anar a comprar avui perque l'Helena va comencar molt be pero per complicacions li vam haver de donar bibero i sembla que no hi ha manera de tornar enrere. Ara m'etic treien llet i donant-li bibero pero vull provar... a veure si puc fer-ho mes comodament!
gracies i perdo si hi ha algun tema obert ja! si alguna el sap i em posa l'enllac ho agraire

n'he d'anar a comprar avui perque l'Helena va comencar molt be pero per complicacions li vam haver de donar bibero i sembla que no hi ha manera de tornar enrere. Ara m'etic treien llet i donant-li bibero pero vull provar... a veure si puc fer-ho mes comodament!
gracies i perdo si hi ha algun tema obert ja! si alguna el sap i em posa l'enllac ho agraire
Re: tamany de mugroneres
Tolinso, és un misteri que jo tampoc no he sabut resoldre! Jo em vaig comprar la S i la M i vaig provar-ho amb les dues.. et copio el que diu a les instruccions de la medela, tot i que no em semblen gaire aclaridores!
Diu: "Para elegir el tamaño correcto de la pezonera hay que considerar tanto a la madre como al bebé. Estime el tamaño del pezón de modo que la pezonera se ajuste comfortablemente sin pellizcar y el pezón encaje en el hueco a lo ancho. En el caso de que el bebé sea prematuro, puede hacer falta un tamaño menor, para asegurar que el bebé pueda cogerse a la pezonera de modo que los labios alcancen la parte plana contra el pecho".
Diu: "Para elegir el tamaño correcto de la pezonera hay que considerar tanto a la madre como al bebé. Estime el tamaño del pezón de modo que la pezonera se ajuste comfortablemente sin pellizcar y el pezón encaje en el hueco a lo ancho. En el caso de que el bebé sea prematuro, puede hacer falta un tamaño menor, para asegurar que el bebé pueda cogerse a la pezonera de modo que los labios alcancen la parte plana contra el pecho".

- tolinso
moltes gracies Catalanna, ara he enviat al meu home a comprar-les... si no encertem n'haurem de comprar de mes grans. De moment em compro les S, perque no em sembla que el meu mugro sigui exageradament gran, i he vist que nomes hi ha XS, S o M
GRACIES!!
GRACIES!!
Perquè no truques directament a la casa? Tenen un servei d´atenció que a mi sempre m´han solucionat els dubtes. Més que res perquè no et gastis els diners en una mugronera que potser no et va bé............per cert, felicitats pel petitó!!
Ara estava llegint aixo sobre les mugroneres, ben bè per a que serveixen ?
- tolinso
TUTTY, jo no n'he fet servir mai, perque amb la Julia no les vaig necessitar, pero se suposa que serveixen per quan el petit no agafa be el pit (per la forma del pit, o perque li va malament, etc) doncs pot ajudar a que s'agafi millor. Es com una tetina, que en el moment enque el petit succiona, doncs fa com el buit... i el teu pit es "converteix" en bibero, i els hi pot anar millor per a xuclar.
No se si en el meu cas funcionara, pero ho provarem
No se si en el meu cas funcionara, pero ho provarem
No sabia que eren les mugroneres, ara si. Jo el que faig es treure'm llet amb el llevallets i li dono el pit el mati i al vespre.
Tutty, com li dones la llet que et treus? Amb xeringa? A mi els primers dies em feia molt de mal i vaig intentar-ho amb mugroneres però no me'n vaig ensortir. Ara per sort tot s'està posant a lloc i ja no tinc dolor!
A mi les mugroneres m'han salvat les dues lactàncies. En el meu cas tinc el mugró una mica pla i els primers dies els costava molt agafar-se. La nena em va fer unes clivelles horroroses, amb el nen ja no vaig deixar que em passés.
Contestan-te Tolinso, a mi a l'hospital em van recomanar de comprar-me les petites, i que les canviés quan el nen tingués la boca més gran (afortunadament no ha fet falta, perquè ja no les fem servir). Una de les infermeres que se les va mirar les de la Medela em va dir que per ser la talla petita eren bastant complertes.
Molta sort!!
Contestan-te Tolinso, a mi a l'hospital em van recomanar de comprar-me les petites, i que les canviés quan el nen tingués la boca més gran (afortunadament no ha fet falta, perquè ja no les fem servir). Una de les infermeres que se les va mirar les de la Medela em va dir que per ser la talla petita eren bastant complertes.
Molta sort!!
- tolinso
me n'he comprat unes i res... fatal
Crec que fare el que em dius Pukeko, comprar les Medela. Amb la Julia vaig tenir moltissimes clivelles, pero un cop curades tot va anar rodat! amb l'helena vam comencar igual, pero el bibero ens ha arruinat l'entreno
Pero no desisteixo. Aixi que provare les petita de la Medela, perque em sembla que tinc el mateix problema que tu, que tinc el mugro mes aviat pla, sobretot l'esquerre.
A veure si m'en surto
A veure si m'en surto
Catalanna, quan em trec la llet amb el llevallets i va incorporat un biberó i li dono aixi, aixi controlo que menja bè, ja que al sortir de l'hospital va perdre pes.
Tolinso, jo vaig fer servir les Nuk de silicona molt suau i que s'adaptaven molt bé. La forma triangular fa que el nasset pugui tenir contacte amb el pit.
http://www.eurekakids.net/es/puericultu ... s/J0B18898
La meva experiència amb mugroneres no és massa bona...... en vaig provar varies i al final em vaig quedar amb aquestes.
Me les va recomanar la llevadora perquè no em sortien els mugrons però era un rotllo perquè cada cop que es movia el nen sortien de lloc i era un estres total ja que el nen s'enfadava i plorava i me les havia de tornar a posar i al moment ja tornàvem a estar igual....
Acabats de nèixer tenen poca força i ara agafen ara deixen ara es mouen ara no l'agafen bé...... i jo que no em podia moure per la cesària, no tenia experiència i ni idea de com fer-ho.... i amb la mugronera ja era una aventura total.... ainnnnhhhhssss quins dies aquells
L’assessora de lactància quan em va veure em va dir de treure-les immediatament ja que el nen em feia sortir el mugró suficient i ell s'agafava molt bé, i va ser així. Fins que no me les vaig treure no vaig gaudir de la lactància.... sempre era un moment molt tens i quan vaig descobrir la LM sense mugroneres vaig relaxar-me totalment
Espero Tolinso que a tu et puguin fer el servei i pugueu continuar amb la LM.
http://www.eurekakids.net/es/puericultu ... s/J0B18898
La meva experiència amb mugroneres no és massa bona...... en vaig provar varies i al final em vaig quedar amb aquestes.
Me les va recomanar la llevadora perquè no em sortien els mugrons però era un rotllo perquè cada cop que es movia el nen sortien de lloc i era un estres total ja que el nen s'enfadava i plorava i me les havia de tornar a posar i al moment ja tornàvem a estar igual....
Acabats de nèixer tenen poca força i ara agafen ara deixen ara es mouen ara no l'agafen bé...... i jo que no em podia moure per la cesària, no tenia experiència i ni idea de com fer-ho.... i amb la mugronera ja era una aventura total.... ainnnnhhhhssss quins dies aquells
L’assessora de lactància quan em va veure em va dir de treure-les immediatament ja que el nen em feia sortir el mugró suficient i ell s'agafava molt bé, i va ser així. Fins que no me les vaig treure no vaig gaudir de la lactància.... sempre era un moment molt tens i quan vaig descobrir la LM sense mugroneres vaig relaxar-me totalment
Espero Tolinso que a tu et puguin fer el servei i pugueu continuar amb la LM.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |