deixar de donar el pit

Tria el pit o el biberó.

kukies
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dc. des. 30, 2009 5:35 pm

deixar de donar el pit

EntradaAutor: kukies » dj. març 01, 2012 11:59 am

Hola, a veure si algu de vosaltres em pot aconsellar.
En Pol ja te 7mesos i ja menja de tot (cereals, verdura amb pollastre,vadella, la fruita, i ara introduim el peix blanc i la semola). Per anar a dormir li faig un bibero de 210 - 240 ml de llet de formula amb cereals i, si ell vol, li poso la teta i xuma el q vol. A la nit es desperta sovint i, cap a les 2 de la matinada i despres cap a les 5.30 li torno a donar el pit. Mama poca estona (uns 10 minuts) i queda adormit.
La meva pregunta es :
creieu q puc deixar de donar -li el pit o que es desperta tant perque te gana?? I si te gana, creieu que no seria millor donarli un bibi d'uns 150ml,per exemple, i no donarli pit?? Ho dic perque tinc els pits molt buits i no se si el que treu li fa profit. A mes, m 'agradaria deixar de donarli el pit.
Que creieu que puc fer?? Li tmrec la teta i ja esta o li supleixo per un bibi??
Merci per la vostra ajuda
Imatge
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: deixar de donar el pit

EntradaAutor: bertian » dl. març 05, 2012 12:23 pm

Home, jo penso que si tu vols deixar de donar-li el pit i veus que ell s'adapta bé al biberó, pots provar de deixar-ho. Total, si en algun moment el veus emmarat i que té ganes de teta li dones i no crec que se't retiri la llet de cop i volta, no??
Jo ara tinc una nena de 7,5 mesos i cada cop mama menys de dia, el mes que ve, crec que ja deixaré de donar-li el pit de dia, i mantindré el self service des de les 21:00 fins les 7:00. Sincerament amb les tomes que li he tret no he tingut cap problema, ja que té molta curiositat pels aliments i la veritat és que demanar teta no ho fa...
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dl. març 05, 2012 12:37 pm

Hola
tenint en compte que la llet materna sempre és millor que l'artificial, jo li seguiria donant el pit. A més, segurament a la nit no busca només menjar sinó també contacte amb tu, mimos etc. Amb l'edat que té el teu peque, amb 10 minuts de teta pot treure bastanta quantitat de llet, i que els teus pots els notis buits és normal perquè ara ja no és com al principi i la llet es produeix a mesura que el nen va mamant, pel que ja no tens aquella sensació de tenir els pits plens de llet.

Ara bé si tu vols deixar de donar-li el pit, informa't bé de quina quantitat de bibe hauria de prendre durant el dia (i la nit). Segurament es seguirà despertant a la nit, per gana i/o per contacte i perquè encara és massa petit per tornar-se a adormir sol quan es desperta.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
kukies
Entrades: 119
Membre des de: dc. des. 30, 2009 5:35 pm

EntradaAutor: kukies » dt. març 06, 2012 9:00 pm

Gracies pels consells. Al final crec que continuare donantli les tomes de la nit pero quan les demani. Abans cada vegada que es despertava li donava pit, ara nomes li donare si ell fa l 'acte de enganxarse al pit. Aquesta nit ja ho he fet i nomes me l 'ha reclamat un cop, les altres vegades que s 'ha despertat nomes agafant -lo i gronxant -lo s 'hi ha posat be i s 'ha adormit.
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::