Llet materna a la nevera
Llet materna a la nevera
Hola noies,
el dijous em vaig poder treure llet del pit i la vaig posar a la nevera, el divendres (havien passat menys de 24 hores) vaig agafar-la perquè li donés el meu home però l'aspecte de la llet era com tallada. La vam llençar perquè no sabiem si era normal o no. És normal? No queda amb el mateix aspecte de quan te la treus?
Merci!!!

el dijous em vaig poder treure llet del pit i la vaig posar a la nevera, el divendres (havien passat menys de 24 hores) vaig agafar-la perquè li donés el meu home però l'aspecte de la llet era com tallada. La vam llençar perquè no sabiem si era normal o no. És normal? No queda amb el mateix aspecte de quan te la treus?
Merci!!!

- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Re: Llet materna a la nevera
Es normal! fins i tot pot fer una olor de com agre pero no es dolenta, si tens un dubte la pagina d'alba lactancia segur que trobes la durada de conservacio de la llet a la nevera/congelador.
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
És normal, només cal sacsejar i tornar a barrejar-ho. Els components de la llet es separen, a sota queda la part més liquida i puja la part més greixosa. També és normal si notés olor a ranci, no cal llençar-la si l'has conservat correctament. A la nevera menys de 24 h estava ben conservada.
Hola
estic fent un curs de lactància i just avui hem oarlat d'això. La llet a la nevera dura fins a 4 dues quan es "fresca".
La llet materna d'algunes mares, degut a la quantitat de cert component que ara no recordo i que depen en cada mare, quan fa uns dies que està a la nevera o en el cas de llet descongelada, fa que canvïi de color i tingui una olor desagradable per nosaltres. Aquesta llet no és dolenta pels nostres fills en cap cas. Molts bebés se la prenen normal , per algun motiu no els molesta aquest gust i olor "dolenta", però de tant en tant hi ga algun bebé que la rebutja perquè no li agrada.
Espero haver aclarit els dubtes. Escric des del mobil i em costa molt...
estic fent un curs de lactància i just avui hem oarlat d'això. La llet a la nevera dura fins a 4 dues quan es "fresca".
La llet materna d'algunes mares, degut a la quantitat de cert component que ara no recordo i que depen en cada mare, quan fa uns dies que està a la nevera o en el cas de llet descongelada, fa que canvïi de color i tingui una olor desagradable per nosaltres. Aquesta llet no és dolenta pels nostres fills en cap cas. Molts bebés se la prenen normal , per algun motiu no els molesta aquest gust i olor "dolenta", però de tant en tant hi ga algun bebé que la rebutja perquè no li agrada.
Espero haver aclarit els dubtes. Escric des del mobil i em costa molt...
Gràcies Ponioleta!! El component és la Lipasa, si es vol evitar el gust/olor a ranci ( qui tingui excés de lipasa ) s'ha d'escaldar la llet nomès treta i congelarla! A la web d'Alba Lactància ho explica molt bé!
FloR ha escrit:Gràcies Ponioleta!! El component és la Lipasa, si es vol evitar el gust/olor a ranci ( qui tingui excés de lipasa ) s'ha d'escaldar la llet nomès treta i congelarla! A la web d'Alba Lactància ho explica molt bé!
Gràcies flor.
Noies, jo tinc una pregunta al respecte.
Estic congelant llet en un congelador d'una nevera combi (el congelador a part de la nevera) i se que son 3 mesos. Pero son 3 mesos complerts? Es a dir si me la trec avui 21/03, quan caduca, el 21 de maig,o el 21 de juny?
Estic congelant llet en un congelador d'una nevera combi (el congelador a part de la nevera) i se que son 3 mesos. Pero son 3 mesos complerts? Es a dir si me la trec avui 21/03, quan caduca, el 21 de maig,o el 21 de juny?
Nur79 segons la Lliga de la llet son 3-4 mesos el que es pot guardar en nevera-combi
http://www.laligadelaleche.es/lactancia ... miento.htm
entenc que son mesos complerts, és a dir que duraria fins 21/06 o fins juliol.
http://www.laligadelaleche.es/lactancia ... miento.htm
entenc que son mesos complerts, és a dir que duraria fins 21/06 o fins juliol.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |