Escalfabiberons ràpid

Tria el pit o el biberó.

irem
:: rateta
Entrades: 191
Membre des de: dc. ago. 31, 2011 3:11 pm

Escalfabiberons ràpid

EntradaAutor: irem » dt. març 20, 2012 6:42 pm

Hola noies!quin escalfabiberons em recomaneu que sigui ràpid i que hi càpiguen els biberons tomme tippe?jo vaig comprar el del tomme tippe pq em van dir a la botiga que era l'únic on podria escalfar aquests biberons però a mi em va fatal,tarda molt en escalfar i és poc pràctic.
firelag
:: granota
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

Re: Escalfabiberons ràpid

EntradaAutor: firelag » dt. març 20, 2012 9:01 pm

Jo també faig servir els bibis de tommee tippee perquè són els únics que li agradaven a la peque i ens va passar això. Vem comprar el típic de chicco i no entraven. Crec que en la versió nova de chicco si que hi caven (step up).
De totes formes, tenim el de jané. Vem anar a la botiga amb un bibi i el vem provar a veure si cavia, i perfecte :ok:
No sé si és ràpid o no, suposo que depèn de com el facis servir i de gustos. Crec que triga tres minuts en escalfar.
De totes formes jo ara que ja estem a la primavera (encara que amb el dia que fa avui :-:) ) ja li poso l'aigua natural. A l'hivern només el feia servir perquè perdés la fredor de l'ambient.
Ho dic perquè igual són uns calerons que et pots estalviar. Però depèn de si el peque té costum o no de la llet calentona
irem

EntradaAutor: irem » dc. març 21, 2012 11:48 am

Firelag, doncs necessito l'escalfabiberons per escalfar la llet materna que m'he tret ja que en 15 dies torno a treballar. Miraré aquest de jane que em dius i també el nou de chicco aviam que tal. Amb el que tinc de tommee tippee tardo 15 min en escalfar un bibe de 120 ml!!!!
firelag
Entrades: 244
Membre des de: dc. abr. 06, 2011 2:26 pm

EntradaAutor: firelag » dc. març 21, 2012 12:41 pm

15 minuts!!!! Ostres!!! Menys mal que no el vaig comprar! Doncs et recomano aquest de jané. Són tres minutets de res, i et parlo d'escalfar 180 ó 210
irem

EntradaAutor: irem » dc. març 21, 2012 2:27 pm

Val fer molt bé de no comprar-lo!!Moltes gràcies per la resposta!!ja et diré que tal.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::