Substituir la toma per fruita

Tria el pit o el biberó.

juju82
:: peixet
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

Substituir la toma per fruita

EntradaAutor: juju82 » dt. març 20, 2012 8:02 pm

Hola, tinc un nen de 3 mesos i mig i d'aquí dues setmanes començo a treballar. El tema és que estem intentant que es begui algun biberó a casa la sogra, que és el que farà més endavant, però no vol ni veure el biberó. També ho hem provat en cullera però no hi ha maneres i demà ho provarem en got.
Si el nen no vol llet si no és del pit, puc substituir-ho per la fruita?¿?
Ara el nen pren una mica de suc de taronja en cullera i tot i que costa molt que s'ho empassi almenys no plora. Ho em avançat perquè el meu fill va molt restret i ens van recomenar que de tant en tant begués suc de taronja i que els 4 mesos comencés la fruita.

Merci!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Substituir la toma per fruita

EntradaAutor: nunus » dc. març 21, 2012 9:13 am

Hola juju82,

Primer de tot, et diria que no t'estressis abans d'hora. Jo, amb el primer, al principi també ho planejava tot molt aviat, i després em vaig adonar que aquests petits fan grans canvis en pocs dies.

Jo aniria provant de donar-li el bibi en moments que tu no hi siguis, potser deixant passar uns dies primer.

Més endavant, quan ja tingui els 4 mesos pots provar de començar a donar-li fruita a veure què fa. Pensa que, igualment, seguirà sent petit... S'estarà moltes hores seguides sense tu??

Jo, al meu gran li vaig introduir la fruita gairebé als 6 mesos, per tal de substituir la presa de mitja tarda. Es passava unes 4 hores sense mi, i amb la fruita ho vam trampejar; m'aguantava les 4 hores sense necessitat de treure'm llet. :ok:

Amb el petit ha estat diferent perquè he hagut de tornar a la feina als 4 mesos i mig, i volia continuar fent LME. No vaig intentar donar-li cap bibi fins que va tenir els 4 mesos ben fets, poc abans de començar l'escoleta. Vam tenir sort i de seguida s'hi va acostumar. :ok:

Espero haver-te ajudat una miqueta!
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. març 21, 2012 8:40 pm

Com ja t'han dit, no et preocupis abans d'hora. Ma filla no volia veure el biberon ni en pintura jo estava histèrica perquè tornava a treballar i finalment, quan va arribar el dia i no va tenir cap altre remei s'ho va beure. Va ser progressiu el primer dia devia beure uns 60 ml només però al cap d'una setmana ja bebia 150ml. Jo em vaig incorporar a la feina als 5 mesos, i vaig estar treient llet fins gairebé els 6 quan ja vaig substituir la toma per fruita amb cereals.
juju82
Entrades: 276
Membre des de: ds. des. 03, 2011 2:08 pm

EntradaAutor: juju82 » dj. març 22, 2012 10:20 am

Gràcies maques!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat