LM + cereals. Temps fora de la nevera
LM + cereals. Temps fora de la nevera
Bones xiques!!!
D'aquí a dues setmanes m'incorporo a treballar i amb la pediatra vam estar parlant i perquè s'atipi més m'ha dit que ja li puc introduir una cullarada de cereals al bibi. El bibi el faig de let meva.
Per acostumar-lo ara cada nit li dono a la toma d’abans d’anar a fer nonetes
un bibi amb els cereals, però el primer cop es va menjar mig i ahir no el va voler perquè just abans del bany
tenia gana i va prendre una mica de pit. Total, que com que la llet materna dura uns 6 hores fora de la nevera, li vaig donar a la següent toma, entre les 3 i les 4. El meu xic s’ho va prendre sense cap problema.
Com he dit abans, la LM dura unes 6h a temperatura ambient, però la barreja de LM i cereals???? Es dolent que estigui massa temps???
Més que res es que em sap greu tirar-ho.

D'aquí a dues setmanes m'incorporo a treballar i amb la pediatra vam estar parlant i perquè s'atipi més m'ha dit que ja li puc introduir una cullarada de cereals al bibi. El bibi el faig de let meva.
Per acostumar-lo ara cada nit li dono a la toma d’abans d’anar a fer nonetes
un bibi amb els cereals, però el primer cop es va menjar mig i ahir no el va voler perquè just abans del bany
tenia gana i va prendre una mica de pit. Total, que com que la llet materna dura uns 6 hores fora de la nevera, li vaig donar a la següent toma, entre les 3 i les 4. El meu xic s’ho va prendre sense cap problema. Com he dit abans, la LM dura unes 6h a temperatura ambient, però la barreja de LM i cereals???? Es dolent que estigui massa temps???
Més que res es que em sap greu tirar-ho.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |