S.O.S Disminució de llet
S.O.S Disminució de llet
Bones xiques!!!
Avui m'incorporo de nou, deprés de les16 setmanes de lactància i dels 16 dies i de les vacànces de l'any passat.
bé el fet es que porto gairebé un mes omplint un dels calaixos del congelador de llet pel meu
. I m'estava adonant que com més treia més baixava la producció, pot ser me'n treia 2 cops al dia, una al matí i l'altra a la nit i feia un total de 240 ml. Bé doncs ara em costa mooolt arribar als 200, i vec que el meu xavalet li costa succionar, ell no es queixa, menja el que hi ha i prou, mai s'ha queixat i sempre ha menjat content. M'he estat prenent llevat de cervesa i bebent aigua barrejada amb avena però la cosa no puja!!! No se què passa!!! Algú em pot ajudar??? Pot ser que sigui perquè torno a treballar i el meu cos em jugui una mala passada!!! La veritat es que m'encanta donar pit al meu nen, i ho volia fer almenys fins que tingués més d'un any!!!!
AJUDA!!!!!
Què si algu li ha passat i m'ha de dir que l'aixeta se li va tancar, que m'ho digui, que estic mentalitzada!!!
Avui m'incorporo de nou, deprés de les16 setmanes de lactància i dels 16 dies i de les vacànces de l'any passat.
bé el fet es que porto gairebé un mes omplint un dels calaixos del congelador de llet pel meu
. I m'estava adonant que com més treia més baixava la producció, pot ser me'n treia 2 cops al dia, una al matí i l'altra a la nit i feia un total de 240 ml. Bé doncs ara em costa mooolt arribar als 200, i vec que el meu xavalet li costa succionar, ell no es queixa, menja el que hi ha i prou, mai s'ha queixat i sempre ha menjat content. M'he estat prenent llevat de cervesa i bebent aigua barrejada amb avena però la cosa no puja!!! No se què passa!!! Algú em pot ajudar??? Pot ser que sigui perquè torno a treballar i el meu cos em jugui una mala passada!!! La veritat es que m'encanta donar pit al meu nen, i ho volia fer almenys fins que tingués més d'un any!!!! AJUDA!!!!!
Què si algu li ha passat i m'ha de dir que l'aixeta se li va tancar, que m'ho digui, que estic mentalitzada!!!
Re: S.O.S Disminució de llet
Hola Rouis,
No et preocupis ni et capfiquis!!!! Lo primer de tot no t'estressis si treies mes avans que no ara, pot ser estas una miqueta neguitosa i tot afecta, a més si tu segueixes treiente llet fas el contrari!!!!! estas fent que hi hagui més producció de llet.
Ara es normal que els pits estiguin més tous i que el teu petit sols necessiti 5 minuts per mama (ara ja es tot un expert en mama!!!)
I pensa que la llet no s'acaba, a mida que va mamant o que tu vas treien el pit va produent així que deixar un pit sense llet és una miqueta dificil!!!
Espero haverte ajudat una mica!
PEtonets i anims que segur que la lactancia seguirà 1 any o mes!!!! jo portu 27 mesos jijijiji
No et preocupis ni et capfiquis!!!! Lo primer de tot no t'estressis si treies mes avans que no ara, pot ser estas una miqueta neguitosa i tot afecta, a més si tu segueixes treiente llet fas el contrari!!!!! estas fent que hi hagui més producció de llet.
Ara es normal que els pits estiguin més tous i que el teu petit sols necessiti 5 minuts per mama (ara ja es tot un expert en mama!!!)
I pensa que la llet no s'acaba, a mida que va mamant o que tu vas treien el pit va produent així que deixar un pit sense llet és una miqueta dificil!!!
Espero haverte ajudat una mica!
PEtonets i anims que segur que la lactancia seguirà 1 any o mes!!!! jo portu 27 mesos jijijiji
Re: S.O.S Disminució de llet
Gràcies!!!!
La producció ja ha pujat, suposo que m'ha infuit molt els nervis d e tornar a la feina, la por de que el meu angelet no menges... i marrameigés mooolt però ahir mentres treballava vaig passar un momentet per casa i em va fer una rialla enoooorme, després em vai treure llet i tornavem a la mateixa quantitat de sempre!!!!
Es injust que ens haguém d'incorporar tant aviat a treballar, si en teoria no podem introduir cap aliment fins als 6 mesos. tot i que nosaltres hem introduit la farineta sense gluten per la nit, així allarguem reserves!!!!
Merci per tot!!!!
La producció ja ha pujat, suposo que m'ha infuit molt els nervis d e tornar a la feina, la por de que el meu angelet no menges... i marrameigés mooolt però ahir mentres treballava vaig passar un momentet per casa i em va fer una rialla enoooorme, després em vai treure llet i tornavem a la mateixa quantitat de sempre!!!!
Es injust que ens haguém d'incorporar tant aviat a treballar, si en teoria no podem introduir cap aliment fins als 6 mesos. tot i que nosaltres hem introduit la farineta sense gluten per la nit, així allarguem reserves!!!!
Merci per tot!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |