com escalfar bibi de LM

Tria el pit o el biberó.

Primavera17
:: tortuga
Entrades: 319
Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm

com escalfar bibi de LM

EntradaAutor: Primavera17 » ds. abr. 21, 2012 9:45 pm

Hola noies,
hi ha dies q deixo un bib de LM p anar al gimnàs, etc. Al meu home li vaig dir q l'escalfés a sota l'aixeta o q escalfés aigua en una olla i dps apartés l'olla i hi posés el biberó, però diu q la llet no queda prou calenta. Alguna idea? Sé q no es pot posar al microones, però i si l'escalfo en una olla directament al foc i dps la posem dins del biberó?

Gràcies
Imatge

Imatge
mirins
:: tigre
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

Re: com escalfar bibi de LM

EntradaAutor: mirins » ds. abr. 21, 2012 9:55 pm

Hola,

Al bany maria, si no tens escalfabiberons que ja t'ho fa i també et servirà més endavant amb els pots de menjar, el pot escalfar amb el tupí amb aigua sense que bulli però al foc.
Imatge[/url]
Yanara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

EntradaAutor: Yanara » dg. abr. 22, 2012 3:28 am

Jo poso una mica d'aigua a escalfar en un pot. Un cop és calenta, apago el foc i hi fico dins el biberó fins que està calentonet.
Imatge
ursulxunxa
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dg. abr. 22, 2012 5:42 am

això és el què diu a la web d'alba:

"Lo que SI puede hacerse:

Poner agua previamente calentada en un cazo e introducir dentro el envase de leche extraída hasta que alcance la temperatura deseada.
Calentar al microondas y después remover bien la leche para que su temperatura sea uniforme.

Lo que NO debe hacerse:

Calentar al baño maría (Introduciendo la leche fría o congelada en un recipiente con agua fría y calentándolo todo en el fuego).
Calentar la leche directamente en el fuego.
"
[url]
http://albalactanciamaterna.org/lactanc ... a-extraida[/url]
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dg. abr. 22, 2012 11:24 am

Hola,

tot i que és una mica més car, jo ho faig amb l'escalfador de Medela. És especial per a llet materna i també serveix per a escalfar "potitos", si convé. JO deixo la petita amb els avis i era un embolic, perquè el biberó que fa servir no deixa anar gotetes i costava molt saber quan arriba a la temperatura ideal. Per facilitar-los la vida vaig comprar aquest escalfador i cap problema. El poses allà i en un moment està a la temperatura justa perquè no es cremi i perquè es conservin totes les propietats.

No crec que sigui un aparell imprescindible però sí que facilita la vida (i amb el que ens ajuden els avis, almenys posar-ho fàcil).
Imatge
Primavera17
Entrades: 319
Membre des de: dl. abr. 04, 2011 4:59 pm

EntradaAutor: Primavera17 » dl. abr. 23, 2012 10:05 am

gràcies noies,
la veritat és q p un bibi a la semana passo de comprar l'escalfabiberons però sí q faciliten la vida aquests trastos. Avui se m'ha espatllat el tirallets, una me.... :ufs: pq segur q tornaré a fer una obstrucció! aix....
Imatge

Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::