Algun grup de suport a la LM a Rubí o Sant Cugat?
Algun grup de suport a la LM a Rubí o Sant Cugat?
Hola a totes!
Dintre de poquet tindré el meu segon fill i com amb el primer vaig tenir tants problemes amb la LM que em va fer abandonar, estic llegint molt i informant-me de com es fa correctament per tal que aquest cop funcioni, però si tinc algun problema m'agradaria si hi ha algun grup de suport que es reuneixi a Rubí o Sant Cugat ja que visc a Rubí.
Moltes gràcies
Dintre de poquet tindré el meu segon fill i com amb el primer vaig tenir tants problemes amb la LM que em va fer abandonar, estic llegint molt i informant-me de com es fa correctament per tal que aquest cop funcioni, però si tinc algun problema m'agradaria si hi ha algun grup de suport que es reuneixi a Rubí o Sant Cugat ja que visc a Rubí.
Moltes gràcies
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Re: Algun grup de suport a la LM a Rubí o Sant Cugat?
Ho has preguntat al Cap?
bon dia bonica!! sabadell t'agafa molt lluny? aquí està Mamas i va molt i molt bé, es reuneixen els dimecres a la tarda. També pots buscar una assesora en lactància, etc. on tindràs al nadó?
petonets
petonets
Al CAP de sant cugat es reúneixen els dimecres al mati!
Segons la web de la Federació Catalana de Grups de Suport, no n'hi ha cap a St Cugat ni a Rubí (com a mínim que estiguin federats).
A Sabadell hi ha el que t'han dit : http://www.grupslactancia.org/ca/grupos/mamas-sabadell
I a Terrassa: http://www.grupslactancia.org/ca/grupos/acaronar
Encara que no hi puguis anar presencialment, molts grups fan assessorament telefònic. Per exemple Alba Lactància té un telefon de consultes: 690 144 500
Com et diuen també pots preguntar al CAP
Molta sort amb la teva segona lactància.
A Sabadell hi ha el que t'han dit : http://www.grupslactancia.org/ca/grupos/mamas-sabadell
I a Terrassa: http://www.grupslactancia.org/ca/grupos/acaronar
Encara que no hi puguis anar presencialment, molts grups fan assessorament telefònic. Per exemple Alba Lactància té un telefon de consultes: 690 144 500
Com et diuen també pots preguntar al CAP
Molta sort amb la teva segona lactància.
- Ítaca
ostres, jo no sé si estan federats o no... però sé q el de Valldoreix, sí q ho feia (també feia un "taller" de massatges per nadons)
Ítaca ha escrit:ostres, jo no sé si estan federats o no... però sé q el de Valldoreix, sí q ho feia (també feia un "taller" de massatges per nadons)
Ei, no ho deia com algo dolent ni res... simplement que si no estan federades no surten a la web de la Federació que és on jo ho he mirat!!
- Londonbaby
- :: zebra

- Entrades: 1074
- Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am
Hi ha una noia d'Alba que viu a Sant Cugat, a Valldoreix em penso, si vols et puc mirar de posar-te en contacte.
Esl grups de MAMAS de Sbadell, només funcionen els de dimarts i dimecres, Tot i així, vivint a Sant Cugat segur que pots apropar-te a alguns dels grups d'ALBA a Barcelona, hi ha un munt d'horaris. Sort!
Esl grups de MAMAS de Sbadell, només funcionen els de dimarts i dimecres, Tot i així, vivint a Sant Cugat segur que pots apropar-te a alguns dels grups d'ALBA a Barcelona, hi ha un munt d'horaris. Sort!
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
- Ítaca
Ponioleta ha escrit:Ítaca ha escrit:ostres, jo no sé si estan federats o no... però sé q el de Valldoreix, sí q ho feia (també feia un "taller" de massatges per nadons)
Ei, no ho deia com algo dolent ni res... simplement que si no estan federades no surten a la web de la Federació que és on jo ho he mirat!!
No, no, ja em penso q no ho deies com res dolent
La meva experiència amb grups d'alletament és nul·la, però si q recordo quan vaig anar a fer el taller de massatges, q la majoria de noies q venien, es coneixien del grup de lactància
Al cap a Rubí hi ha grups, al Mutua i al.St Genís! ;) però no son com "Mamas", de Sabadell, "Do de mare" de Terrassa...
2010 & 2016
hola!!
jo soc de sant cugat,de les planes i hi ha un grup de lactancia que es fa al cap de valldoreix els dimecres al mati i ara en començaran un al nou cap de can mates.
jo anire per primer cop aquest dimecres al cap de valldoreix,ja t'explicare que tal ha ant i preguntare quan començen el de can mates i aixi estiguis millor informada.
una abraçada!
jo soc de sant cugat,de les planes i hi ha un grup de lactancia que es fa al cap de valldoreix els dimecres al mati i ara en començaran un al nou cap de can mates.
jo anire per primer cop aquest dimecres al cap de valldoreix,ja t'explicare que tal ha ant i preguntare quan començen el de can mates i aixi estiguis millor informada.
una abraçada!
Al CAP Rambla de Terrassa, dimarts de 12 a 14h. Si ers de Rubí, ho tens fàcil
Moltes gràcies per la informació,miraré totes les possibilitats de sant cugat i Rubí perque a Sabadell em queda una mica més lluny, però és bó saber-ho.
Ja us diré que tal.
Ja us diré que tal.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |