espais lactancia centres comercials
espais lactancia centres comercials
Hola a tothom!
Voldria saber si coneixeu centres comercials que tinguin un espai de lactancia per poder donar el pit. Crec que fa temps algu ho va comentar però no se arrel de que va sortir el tema. Així que he preferit obrir aquest post.
M'aniria bé que el centre comercial estigués al vallès occidental o a barcelona.
Moltes gràcies!!
Voldria saber si coneixeu centres comercials que tinguin un espai de lactancia per poder donar el pit. Crec que fa temps algu ho va comentar però no se arrel de que va sortir el tema. Així que he preferit obrir aquest post.
M'aniria bé que el centre comercial estigués al vallès occidental o a barcelona.
Moltes gràcies!!
Re: espais lactancia centres comercials
Hola,
Jo he vist que tenet sales de lactància a l'Ikea, a Gran Via 2 i a Diagonal Mar. Segurament si ho mires a la web de cada centre comercial ho posarà.
Jo he vist que tenet sales de lactància a l'Ikea, a Gran Via 2 i a Diagonal Mar. Segurament si ho mires a la web de cada centre comercial ho posarà.
Gaire bé tot en tenen, sobretot els més nous. Millors o pitjors n'he trobat a tots els que he anat pel moment.
Jo t'animo a que no t'amaguis en una sala de lactància i donis el pit allà on siguis, en un banc, en un bar, en una botiga... Només així aconseguirem que la lactància materna sigui una cosa normal a la societat. Si entre totes posem el nostre granet de sorra aconseguirem normalitzar la situació. I més ara que ve el bon temps, què millor que donar el pit a l'aire lliure i no en una sala amb pudor a bolquer brut?
Si vols una sala per vergonya, amb un mocador al coll, pots posar el teu fill a mamar amb molta discreció.
Et passo el link a un post del blog de l'Alba Padró que parla del tema http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... s-gerundi/
Si vols una sala per vergonya, amb un mocador al coll, pots posar el teu fill a mamar amb molta discreció.
Et passo el link a un post del blog de l'Alba Padró que parla del tema http://criatures.ara.cat/somlallet/2010 ... s-gerundi/
la_rodri ha escrit:Gaire bé tot en tenen, sobretot els més nous. Millors o pitjors n'he trobat a tots els que he anat pel moment.
Quines han estat les millors?? Més q res x no ficar-me en un "zulo". Gràcies!
al corte inglés en ténen. Jo opino com la pesol, no t'amaguis. jo mai m'he amagat, allà on era, treia la teti i hem quedava tant ample. si algú mira malament, és qui té el problema pq donar el pit és la cosa més natural
Betth, al Carrefour del Gran Via II en tenen un espai bastant maco... 
A la maquinista també en tenen i quan jo he anat estava ben net!!
Jo opine com Pesol, però depenent de la situació els he fet servir. Al Diagonal Mar de Barcelona hi ha el Prenatal que, a més a més, té canviador i un microones on poder escalafar el menjar.
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Clar, jo crec que més que res el problema dels centres comercials és trobar un lloc on poder seure! Per exemple, al carrefour de Lleida només hi vas a comprar... no tens cafeteries que jo recordi... i si li has de donar el pit no sé com t'ho has de fer.
No crec que avui en dia hi hagi gaire gent que et miri malament per donar el pit (jo no m'hi he trobat mai!). I també els llocs aquests específics estan bé perquè hi tenen microones per si has d'escalfar la llet o el menjar del nen.
Jo el primer i últim que vaig veure va ser al CC les Arenes, a Barcelona, i ho vaig trobar bona idea (tot i que aquell dia estava a tope perquè ho acabaven d'innaugurar). Els sillons per donar el pit semblaven còmodes. I el fet que es puguin tancar amb cortineta també està bé per si la mare vol estar més tranquila, però també sobretot pel bebè,que potser no estarà tant pendent del que passi al seu voltant i es podrà concentrar més en menjar.
Jo recordo algun cop que havia donat el pit en una cafeteria i era força incòmode pel fet que havies de separar-te de la taula, vigilar que el cap del nen no xoqués contra la cadira del costat, i que tu no molestessis al qui pogués passar per darrera....
Amb tot això vull dir que està molt bé tenir la llibertat de poder donar el pit on vulguis, evidentment, però també va bé tenir facilitats per fer-ho!
No crec que avui en dia hi hagi gaire gent que et miri malament per donar el pit (jo no m'hi he trobat mai!). I també els llocs aquests específics estan bé perquè hi tenen microones per si has d'escalfar la llet o el menjar del nen.
Jo el primer i últim que vaig veure va ser al CC les Arenes, a Barcelona, i ho vaig trobar bona idea (tot i que aquell dia estava a tope perquè ho acabaven d'innaugurar). Els sillons per donar el pit semblaven còmodes. I el fet que es puguin tancar amb cortineta també està bé per si la mare vol estar més tranquila, però també sobretot pel bebè,que potser no estarà tant pendent del que passi al seu voltant i es podrà concentrar més en menjar.
Jo recordo algun cop que havia donat el pit en una cafeteria i era força incòmode pel fet que havies de separar-te de la taula, vigilar que el cap del nen no xoqués contra la cadira del costat, i que tu no molestessis al qui pogués passar per darrera....
Amb tot això vull dir que està molt bé tenir la llibertat de poder donar el pit on vulguis, evidentment, però també va bé tenir facilitats per fer-ho!
Jo diria que els he vist a tots els Centres Comercials de Bcn, pero vamos jo mai les he utilitzades, els hi he donat el pit on m'ha donat la gana perq no hi ha que amagarse...........coi!!!! Si s'esta alimentant el baby ni que fos exhibicionisme!!! tornat al tema fes lo que vulguis, pero penso que et sentiras mes agust donant el pit on estiguis mes comode.
En el meu cas va coincidir que vaig tenir el peque a l'hivern, i em va anar molt be tenir aquestes sales amb calefacció, apart d'això tenen butaques i per mi és més còmode que fer-ho en un banc o cadira. Però estic d'acord amb que no ens hauríem d'amagar.. jo nomès ho faig per comoditat.
Per mi el millor era el del Splau! a Cornellà, era molt ample i net. Al CC.de la maquinista hi ha un parell a cada planta, també està bastant be pero trotejats. Al cc VIlamarina de Viladecans hi ha una part comu (canviador i microones) i despres dos saletes petites individuals amb una butaca, es petit pero cap el cotxet i és net. Al Gran Via 2 a mi no em va agradar, perque era molt petit i va coincidir que no era gaire net quan vaig anar, amb la butaca una mica sobada... a mes nomes hi ha un i sol haver-hi cua.
com veieu m'he passat moltes tardes passejant per aquests puestos...
Per mi el millor era el del Splau! a Cornellà, era molt ample i net. Al CC.de la maquinista hi ha un parell a cada planta, també està bastant be pero trotejats. Al cc VIlamarina de Viladecans hi ha una part comu (canviador i microones) i despres dos saletes petites individuals amb una butaca, es petit pero cap el cotxet i és net. Al Gran Via 2 a mi no em va agradar, perque era molt petit i va coincidir que no era gaire net quan vaig anar, amb la butaca una mica sobada... a mes nomes hi ha un i sol haver-hi cua.
com veieu m'he passat moltes tardes passejant per aquests puestos...

Bueno, he dit que el de Gran Via II està bé pel que sembla desde fora, és clar... jo mai hi he entrat 

- carbasseta
- :: zebra

- Entrades: 1042
- Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
- Contacta:
al CI de sabadell n'hi ha una de mini a la planta 3. a mi un dia em va anar be pq si no, no tenia on seure.
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/

http://instintmaternal.blogspot.com.es/

Just ahir vaig veure que al Carrefour de Manresa n'hi havia un de nou.
Quan el vaig veure acabava de donar el pit a la Bruna a la cafeteria de fora tot fent un mos. Crec que és molt millor, però vaja, entenc que hi hagi gent que es senti més còmode.
Quan el vaig veure acabava de donar el pit a la Bruna a la cafeteria de fora tot fent un mos. Crec que és molt millor, però vaja, entenc que hi hagi gent que es senti més còmode.
Pekenyita ha escrit:Just ahir vaig veure que al Carrefour de Manresa n'hi havia un de nou.
Tots els Carrefour Planet en ténen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |