Encostipat, medicaments i lactància
Encostipat, medicaments i lactància
Bona nit noies!
Obro aquest tema perquè no he trobat cap d'obert i necessito ajuda.
Resulta que amb aquest temps extrany de calor, ventolades, aires acondicionats,... he agafat una galipàndria de ca l'ample. Ja vaig començar la setmana passada moquejant, hem estat els tres de casa iguals. La peque continua amb moquets i el luvo ja està del tot recuperat, però jo he tornat a caure. Total que porto tres dies moquejant, amb mal de coll, tos,.... vamos com els de l'anunci del frenadol. He pres per compta meva algun paracetamol i l'homeovox, però continuo igual, si fa no fa.
Avui he decidit anar al metge i m'ha dit que prengui el paracetamol i el sekisan cada 8 hores. Ja l'he avisat que dono pit, total que arribo a casa i m'ho prenc. Després llegeixo tranquil·lament el prospecte i veig que a durant la lactància millor no prendre el xarop
, ho miro a e-lactància i el mateix. Ara ja no me'l prenc. Vosaltres sabeu si hi ha algun medicament per la tos i compatible amb la lactància?
Algun remei casero que funcioni?
Gràcies per endavant!
Obro aquest tema perquè no he trobat cap d'obert i necessito ajuda.
Resulta que amb aquest temps extrany de calor, ventolades, aires acondicionats,... he agafat una galipàndria de ca l'ample. Ja vaig començar la setmana passada moquejant, hem estat els tres de casa iguals. La peque continua amb moquets i el luvo ja està del tot recuperat, però jo he tornat a caure. Total que porto tres dies moquejant, amb mal de coll, tos,.... vamos com els de l'anunci del frenadol. He pres per compta meva algun paracetamol i l'homeovox, però continuo igual, si fa no fa.
Avui he decidit anar al metge i m'ha dit que prengui el paracetamol i el sekisan cada 8 hores. Ja l'he avisat que dono pit, total que arribo a casa i m'ho prenc. Després llegeixo tranquil·lament el prospecte i veig que a durant la lactància millor no prendre el xarop
Algun remei casero que funcioni?
Gràcies per endavant!
1/5/12 TE+dia de la mare, gràcies per aquest regal!
5/1/12 El dia més feliç de les nostres vides, el teu naixement!
17/5/15 TE + un@ germanet@ per la nostra princesa!
Re: Encostipat, medicaments i lactància
Per la tos hi ha el xarop Stodal. Es homeopàtic, veig que has pres homeovox també.
mira les alternatives que et diu a e-lactancia i pregunta al metge. També pots escriure a e-lactancia (perquè les valoracions de la web estan fetes pensant en recién nascuts)
Gràcies per contestar Andresa, l'homeovox me l'ha recomanat la meva germana, en dos dies i mig ja m'he acabat la caixa, perque 2 comprimits cada hora,...potser el metge no m'ha trobat el coll tan malament per això. Doncs l'stodal em treurà la tos? demà el compro.
Julyet a e-lactància no m'aclaro massa del tot, perquè m'és difícil trobar els medicament pel nom. Gràcies pel consell, ara m'ho miraré!
Julyet a e-lactància no m'aclaro massa del tot, perquè m'és difícil trobar els medicament pel nom. Gràcies pel consell, ara m'ho miraré!
per la tos SANTASAPINA de vogel, és miraculós!!!! també hi ha caramels que calmen la tos. Intenta també reduir al màxim els lactis (també anirà bé pel teu nadó) que de vegades provoquen més mocositat o la fan més densa, i dormir amb una ceba obre els conductes nasals i va molt bé!!
D'alternatives proposa codeina (codeisan) i levodropopizina (tautoss).
Començo a veure la llum, avui m'he aixecat millor, almenys amb forces per estar amb la peque, hem queda una mica de mal de coll i de tos, però com no he sortit de casa no he pogut comprar encara el xarop per la tos, aquesta tarda cap a la farmàcia i preguntaré per l'stodal i la santasapina, a veure que em donen. Com els dos són naturals...
Nora2007 gràcies pels consells, aquests dies ja no he pres molts lactis, alguna cosa ha caigut, però poc, i lo de la ceba sé que va bé, però no m'agrada gens la pudor que es forma.
Julyet gràcies per buscar-me els substituts a la web d'e-lactància, m'ho apunto per si els naturals no em funcionen.
Nora2007 gràcies pels consells, aquests dies ja no he pres molts lactis, alguna cosa ha caigut, però poc, i lo de la ceba sé que va bé, però no m'agrada gens la pudor que es forma.
Julyet gràcies per buscar-me els substituts a la web d'e-lactància, m'ho apunto per si els naturals no em funcionen.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |