Esterilizadors electrics!
Esterilizadors electrics!
Hola!
M'agradaria saber si alguna de vosaltres teniu o heu comprat esterilizadors electrics.... encara que moltes doneu pit, el teniu? si fas lactancia mixta o totalment de bibi si que es util pero amb lactancia materna??? pero als xumets i aixó si!!
Quines marques teniu??
M'agradaria saber si alguna de vosaltres teniu o heu comprat esterilizadors electrics.... encara que moltes doneu pit, el teniu? si fas lactancia mixta o totalment de bibi si que es util pero amb lactancia materna??? pero als xumets i aixó si!!
Quines marques teniu??
Re: Esterilizadors electrics!
Nosaltres hem fet LM i ara que he començat a treballar li donen amb el biberon. Res d'esterilizadors, aigua calenta,sabo i deixar-ho a secar. Un trasto menys, més barat i lo més important es que queda igual de net i esteril.
Jo faig LME i vaig comprar unes bosses esterilitzadores a la farmàcia, de la casa medela per exemple, per esterilitzar xumets i mugroneres. Barates i no ocupen gens!
Tot i que va a modes, ara la majoria de pediatres recomana no esterilitzar. Jo de tant en tant bullia ela xumets però ara ni això. Aigua i sabó! I els bibis (per
LM) igual.
LM) igual.
Jo durant els tres primers mesos esterilitzava els xumets un cop a la setmana aprox. Després aigua i de tant en tant sabó i llestos.
quin tipus de xabo utilitzeu xq netejar els xumets? fairy? o altres?
Sí, jo utilitzo el sabó de plats.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |