Quan no s'acaba la llet

Tria el pit o el biberó.

Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Quan no s'acaba la llet

EntradaAutor: Tutty29 » dl. juny 18, 2012 7:57 pm

Hola noies!!Tinc un bebe de aviat farà 5 mesets. Durant el dia li faig els bibes de 180ml i de vegades no se'l acaba tot i ho torno a provar al cap de 1/2 h i algun cop se'l acaba. Faig ben fet de donar-li desprès ?
I quan la que ha deixat no la vol, la guardo en un potet per la seguent toma, vosaltres que feu ? la tireu ?
Mil gracies!!!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Quan no s'acaba la llet

EntradaAutor: neuetes » dl. juny 18, 2012 8:24 pm

I si en fas de menys quantitat? de 150 ml? i si en vol més, n'hi fas 30 més?? Jo no guardava mai la llet que sobrava i al final ho feia així. A més, els nens no sempre menjen la mateixa quantitat de llet exacta a cada toma...
sivi
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

EntradaAutor: sivi » dl. juny 18, 2012 8:32 pm

Jo mai li guardava la llet que no s'acabava, a part que posa als pots de let que millor no guardar-la mes d'una hora un cop fet el biberò.
A vegades tenen menys gana, i no se l'acaben i a la seguent toma se l'acaba, per això no et preocupis!
Fes -li una mica mes petit i si veus que s'ha quedat amb gana fes-ni un altre de petit, mica en mica ja li trobaràs la mida que vol veure's.
Imatge

Imatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dl. juny 18, 2012 9:11 pm

Gracies noies!!!Quan sabeu quaan es queda amb gana?quan plora oi? Us a passat que al cap de 1h tornen a tenir gana.
Martineta26
Entrades: 1067
Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am

EntradaAutor: Martineta26 » dl. juny 18, 2012 9:25 pm

Guapa si el petit no s'acaba el biberó és perquè ja està tip i no en vol més no passa res, jo no ho tornaria a provar a la mitja hora com dius perquè està fent ja la digestió i no crec que sigui gaire bo. I lo de guardar la llet jo tampoc ho feia perquè no crec que sigui gaire bo i menys ara amb aquesta calor, no passa res si l'has de llençar, com et diuen pots combinar un bibe més petit i la propera toma un de mes gran.
I si et plora després d'una hora d'haver menjat pot ser perquè tingui mal de panxa o alguna altra cosa, no crec que sigui per gana.
Gimmy&Anna
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am

EntradaAutor: Gimmy&Anna » dl. juny 18, 2012 10:05 pm

home si dones el biberó a demanda del nen, perquè no pot ser que al cap d'una hora torni a tenir gana? A mi amb el pit em passa de vegades es tira 3 o 4 hores sense menjar i de vegades al cap d'una hora ja torna a tenir gana.. Jo crec que els bebés saben el que el seu cos necessita a cada moment...
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dt. juny 19, 2012 9:35 am

Gràcies per aclarir-me els dubtes. Una altre pregunta, el meu peque pren la LA nOVALAC i he vist que un component és la taurina, que en penseu ?

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::