Comiat de soltera i bebe
Comiat de soltera i bebe
Hola Noies,
El setembre tinc un comiat de soltera i estaré la tarda i nit fora de casa. En aquell moment el Max tindrà quasi 8 mesos, per tan ja menjarà AC i la meva intenció és seguir donant el pit. Es quedarà amb el seu pare, així que segur que estarà ben cuidat
. Mentre estigui jo a casa li donaré pit a demanda fins que sigui el moment de marxar. Però quan jo no sigui??? Com li ha de donar la lleteta el seu pare??? La meva idea és treure'm llet i guardar-la i que ell li dongui, però no sé si amb bibe serà la millor opció, és més no sé si el Max la voldrà... Ai... serà la primera vegada que em separi tantes hores del meu petit ja que fins el novembre no torno a la feina, i em fa una peneta... I tot se'm fa una muntanya.
El setembre tinc un comiat de soltera i estaré la tarda i nit fora de casa. En aquell moment el Max tindrà quasi 8 mesos, per tan ja menjarà AC i la meva intenció és seguir donant el pit. Es quedarà amb el seu pare, així que segur que estarà ben cuidat
. Mentre estigui jo a casa li donaré pit a demanda fins que sigui el moment de marxar. Però quan jo no sigui??? Com li ha de donar la lleteta el seu pare??? La meva idea és treure'm llet i guardar-la i que ell li dongui, però no sé si amb bibe serà la millor opció, és més no sé si el Max la voldrà... Ai... serà la primera vegada que em separi tantes hores del meu petit ja que fins el novembre no torno a la feina, i em fa una peneta... I tot se'm fa una muntanya.Re: Comiat de soltera i bebe
Jo tinc una despedida de soltera a l'agost i el meu nen tindrà 7 mesets, el meu pren LA i el deixarè amb els avis.Em fa peneta separar-me d'ell unes quantes horetes.
- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
Re: Comiat de soltera i bebe
jo crec que amb 8 mesos, li podrà donar perfectament amb got!!, o amb un got d'aquests amb pitorro...
I potser si tu no hi ets, ni en vol.. i no passarà res! l'endemà teta a tope!!
I potser si tu no hi ets, ni en vol.. i no passarà res! l'endemà teta a tope!!
Re: Comiat de soltera i bebe
AMb un got i paciència !!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |