Comença a dormir tota la nit... M'exploten els pits!
- campannilla
- :: conillet

- Entrades: 377
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm
Comença a dormir tota la nit... M'exploten els pits!
Tinc una nena de dos mesos q ara comença a dormir tota la nit, cosa que es genial!!!
El problema es que al no mamar de nit cap a les 4 de la matinada ja tinc els pits a tope! Aquesta nit m'he aixecat i me'ls he buidat una mica amb el tirallets pero no se si aixo es contraproduent... Suposo q s'aniran regulant, no? Me'ls buido? Aguanto? Quan tarden a regular-se??
Amb el meu fill gran no vaig tenir aquest problema perque va anar allargant les nits proguressivament, pero la nena ho ha fet de cop...
Moltes gracies mames!!
El problema es que al no mamar de nit cap a les 4 de la matinada ja tinc els pits a tope! Aquesta nit m'he aixecat i me'ls he buidat una mica amb el tirallets pero no se si aixo es contraproduent... Suposo q s'aniran regulant, no? Me'ls buido? Aguanto? Quan tarden a regular-se??
Amb el meu fill gran no vaig tenir aquest problema perque va anar allargant les nits proguressivament, pero la nena ho ha fet de cop...
Moltes gracies mames!!
- Quinparell
- :: puça

- Entrades: 28
- Membre des de: dg. des. 12, 2010 7:20 pm
Re: Comença a dormir tota la nit... M'exploten els pits!
El pit produeix el que es necessita, si continues extraient llet a la nit, ell continuarà produïnt aquesta llet que es "gasta". A mi normalment en tres o quatre dies se'm regulava, però tenint en compte que comença la calor i que els petits solen tenir sed a la nit, em sembla que te'n tornarà a demanar 

- sandrajuli
- :: pantera

- Entrades: 873
- Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am
anava a dir el mateix... és estrany que una nena que fa LME dormi tota la nit... potser ha estat alguna cosa puntual, però crec que et tornarà a demanar, per tant, ja se t'autoregularà... tampoc sé si dormiu juntes o no... però si és que feu collit, o dorm a la teva habitació segur que et demana teta a la nit.
Els petits són imprevissibles!! David només ha fet 2 nits seguides
jo hem treuria només ho just per que no et molesti, poc a poc es regularà! Ves congelant i tindràs llet per emergències o per fer cereals! Ah i sort amb les nits!
jo hem treuria només ho just per que no et molesti, poc a poc es regularà! Ves congelant i tindràs llet per emergències o per fer cereals! Ah i sort amb les nits!- Gimmy&Anna
- :: papallona

- Entrades: 109
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 11:59 am
A mi també em va passar! a les 7 setmanes va començar a dormir tota la nit (7-8 hores) i ho va fer d'un dia per l'altre vaig estar un parell de dies que els pits em feien molt de mal però després ja es va autoregular jo no em vaig treure llet perquè si te la treus li estas dient el teu cos que n'ha de produir..
Jo faig LME i la nena dorm a la nostra habitació i vam estar dormint tota la nit durant un mes i mig o així.. ara ja no, té més gana i em demana un o dos cops a la nit. Van canviant...
Jo faig LME i la nena dorm a la nostra habitació i vam estar dormint tota la nit durant un mes i mig o així.. ara ja no, té més gana i em demana un o dos cops a la nit. Van canviant...
Hola! Jo si fos tu, me'n treureia una mica...només perquè et deixi de molestar....pensa que passa de fer varies preses a que no en faci, pots fer una mastitis o similar.... SI et segueix dormint tota la nit, el que pots fer és treure-te'n cada dia una mica menys, fins que et regulis del tot 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
- campannilla
- :: conillet

- Entrades: 377
- Membre des de: dg. nov. 01, 2009 9:17 pm
Gràcies noies!
Poc a poc s'ha anat regulant la cosa tot i que hi ha encara algun mati q exploto...
Em vaig treure llet nomes un dia per no confondre el meu cos pero procuro no fer-ho pq sino en produire un altr cop mes...
A veure si s'acaba de regular el tema!!
Poc a poc s'ha anat regulant la cosa tot i que hi ha encara algun mati q exploto...
Em vaig treure llet nomes un dia per no confondre el meu cos pero procuro no fer-ho pq sino en produire un altr cop mes...
A veure si s'acaba de regular el tema!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |