Llet artificial

Tria el pit o el biberó.

Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Llet artificial

EntradaAutor: Tutty29 » dl. jul. 09, 2012 10:09 pm

Aviat el meu nen comensara amb la LA de continuacio i utilitzo la marca novalac. Tinc sobrets de mostres de diferentes marques i aviat pensat aprofitar-los. Volia preguntar-vos si es bo donar-li llet de diferentes marques.
msi251
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

Re: Llet artificial

EntradaAutor: msi251 » dl. jul. 09, 2012 10:24 pm

hola!
a mi el metge sempre m'ha dit que els cereals cada cop q s'acabi un paquet puc comprar un altre d'una altre marca, però la llet no. si es vol una altre, s'ha d'anar introduïnt poc a poc ja que els hi podria donar mals de panxa o diarreas.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Lita24
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:12 pm

EntradaAutor: Lita24 » dl. jul. 09, 2012 10:27 pm

Nosaltres des q va néixer (perquè vaig decidir no donar pit) sempre li hem donat l'Almiron de llet. Un dia, ara no recordo perquè... li vam donar Novalac..., potser pq no anava bé de caques i em va dir el pediatre que proves amb una altra marca, i vam fer la Novalac i no li va anar gens bé. Feia glopadetes, cosa que amb l'almiron mai ens ha passat... no sé,... suposo que va a criatures!
ninoia
:: papallona
:: papallona
Entrades: 125
Membre des de: dg. oct. 31, 2010 10:30 am

EntradaAutor: ninoia » dt. jul. 10, 2012 6:30 am

Jo també penso que la llet és millor no canviar-la i el meu consell és que si la llet que finalment li dónes veus que li va bé (caques normals, sense grans glopades...) segueixis amb aquesta, nosaltres vam començar amb una que no li va anar prou bé, la vam canviar i des de llavors hem fet servir la mateixa!
San78
:: rateta
:: rateta
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: San78 » dt. jul. 10, 2012 7:25 am

Hola!
Jo penso que no hi ha cap problema en canviar la marca de la llet si al nen li senten bé, igual que en un adult podem passar d'una a una altra segons ens convingui. De fet, jo vaig alternant dues marques diferents per beneficiar-nos de les propietats de cadascuna i no hem tingut cap problema, se la beu igual i no li provoquen cap malestar.
Crec que ja que tens les mostres les pots aprofitar i si alguna d'elles no li va bé, no repeteixes i ja està...
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dt. jul. 10, 2012 9:23 am

Gracies noies!!Aviat tinc la revisio dels 6 mesos i ja l'hi comentare al pediatre. La veritat que la Novalac l'hi agrada i fa caca cada dia.
ter10
:: peixet
:: peixet
Entrades: 291
Membre des de: dv. set. 03, 2010 2:48 pm

EntradaAutor: ter10 » dt. jul. 10, 2012 10:55 am

Jo tampoc canviaria i aquesta que dius li agrada i fa caca cada dia. A veure que et diu el pediatra.

Sort :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::