Medela swing.. Portàtil?
Medela swing.. Portàtil?
Hola noies! Em vull comprar un tirallets per quan hagi de tornar a la feina. La meva primera idea era comprar-me el mini elèctric de medela perquè és petit també funciona amb piles, però llegint-vos veig que totes dieu que el swing és molt millor. No l'he vist mai en directe, però a la foto es veu relativament petit. Diríeu que és factible dur-lo amunt i avall? Es pot fer servir també amb piles?
Gràcies!
Gràcies!
Re: Medela swing.. Portàtil?
Hola Catalanna,
Jo tinc el Medela Swing i va de conya, fa 4 mesos que el faig servir i el porto a tot arreu, efectivament tambè funciona amb piles. A mi m'ha anat perfecte, i el recomanaria a tothom.
Jo tinc el Medela Swing i va de conya, fa 4 mesos que el faig servir i el porto a tot arreu, efectivament tambè funciona amb piles. A mi m'ha anat perfecte, i el recomanaria a tothom.
Mira, a mi em van deixar l'electric, i despres el SWINg, i si, el SWING és molt millor.
També va amb piles si, pero es veritat que el motor que porta ( la circunferencia) fa una mica de bulto, peor baja, que amb una bosseta de cartro tipus " zara" de les petites, vas sobrada.
També va amb piles si, pero es veritat que el motor que porta ( la circunferencia) fa una mica de bulto, peor baja, que amb una bosseta de cartro tipus " zara" de les petites, vas sobrada.
Perfecte, doncs, ja ho tinc clar! Ara a veure si trobo algú que el vengui!Gràcies!!
Escolteu, ja que estem amb el tema: puc transportar la llet amb la bossa dels tupers? Cal posarhi la
Peça aquella com de gel de les neveres portàtils? Quantes hores m'aguantarà en aquesta bossa? Gràcies!!
Peça aquella com de gel de les neveres portàtils? Quantes hores m'aguantarà en aquesta bossa? Gràcies!!
Jo vaig comprar-me un d'aquests manuals, però no en treia gaire, i la llevadora em va recomanar el swing i perfecte! estic encantada, tmb funciona amb piles i és bastant petit, te'l pots portar amunt i avall. Si pots mira-t'ho en alguna web pq jo vaig trobar molta diferència de preu vs farmàcies i botigues...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |