Només menja quan dorm
- AnnaClaudia
- Entrades: 3
- Membre des de: dj. jul. 26, 2012 7:58 pm
Només menja quan dorm
Hola mares!! algu em pot ajudar?? Tinc una nena que ara té 5 mesos i una setmana i estem fent LME. Fins abans dels 3 mesos i mig jo li donava el pit amb soroll, amb llum, fins i tot amb la TV i menjava perfectament... podia sortir al carrer i donar-li però des que va fer " la famosa crisi dels 3 mesos" que només menja quan està dormida... Havia llegit informació sobre la crisis i per això al principi no em vaig atabalar (tothom deia que era passatger que als 4 - 5 mesos ja estava solucionat).. li vaig començar a donar el pit a les fosques i havia d'estar molt relaxada casi semidormida, i llavors menja molt bé, però ja portem així dos mesos i pico... no li puc donar el pit enlloc que no sigui a les fosques i dormideta... La veritat es que començo a no gaudir de la lactancia ja que no puc sortir gaires hores de casa (ja que sino menja tampoc dorm) i totes les tomes les haig de fer tancada en una habitació... Quan menja desperta es com si li costa molt d'extreure la llet i fins i tot es posa molt vermella, es cansa, rondina i deixa anar al pit!! Portem així ja molt de temps... :(
Què puc fer per ajudar-la a que no li costi tant d'extreure la llet?? Algu més li ha passat??
Avui he anat a un curset de piscina per nadons i quan em acabat la sessió tenia gana li he volgut donar al vestuari i no hi havia manera... me le posat a la "boba" perquè es quedes dormideta però com tenia gana no s'adormia però s'ha quedat molt relaxadeta i me l'he tret per tornar-ho a intentar però tampoc.. s'ha posat a plorar i he hagut d'anar corrents a casa i llavor si! a la seva habitació a les fosques a menjat molt bé.
Al curs hi havia una mare amb una nena de 5 mesos també que fa LME i la nena allà al vestuari menjant la mar de bé!!
Buff... estic bastant rallada!! Moltissimes gràcies...
Què puc fer per ajudar-la a que no li costi tant d'extreure la llet?? Algu més li ha passat??
Avui he anat a un curset de piscina per nadons i quan em acabat la sessió tenia gana li he volgut donar al vestuari i no hi havia manera... me le posat a la "boba" perquè es quedes dormideta però com tenia gana no s'adormia però s'ha quedat molt relaxadeta i me l'he tret per tornar-ho a intentar però tampoc.. s'ha posat a plorar i he hagut d'anar corrents a casa i llavor si! a la seva habitació a les fosques a menjat molt bé.
Al curs hi havia una mare amb una nena de 5 mesos també que fa LME i la nena allà al vestuari menjant la mar de bé!!
Buff... estic bastant rallada!! Moltissimes gràcies...
Re: Només menja quan dorm
Si et serveix de consol el meu té 6 mesos i tot i que no arriba al punt de no menjar, de vegades crec que m'arrencarà el pit!! Sembla que es baralli amb la teta, s'estira, fa sorolls... Excepte a la nit, llavors menja com un sant!! ah, i el meu mai no s'adorm al pit..
Hola AnnaClaudia.. Jo recordo que quan li donava el pit al meu fill (d,això ja fa 10 anys), cap als 3 mesos també em semblava que no volia el pit.. Plorava, l,agafava, el tornava a deixar... Pensava q no tenia llet.. Però resulta que el nen tenia còlics, bé, el q es diu "reflexe còlics.gastric", o sigui q quan la llet li arribava a l,estómac li feia mal la panxa, i quan estava mig adormit no ho notava tant i menjava.. No se si es el teu cas.. Beus molta llet d vaca?? Si es així, prova d beure,n menys.. A veure si et funciona. Al meu nen li va durar ben be un més.. Ànims guapa.
Un petó.
Un petó.
Al meu fill li passava el mateix, tot i que prenia biberó. A ell li va passar des de ben petit, perquè tenia el "frenillo" de sota la llengua massa curt i li costava tant succionar (per això no va funcionar la LM) que es cansava molt i s'adormia. En fi, que tot es va arreglar en introduir les papilles.
Segurament el teu bebè menja adormit per algun altre motiu (prefereix la tranquil·litat...) però ja veuràs com això és una fase. Jo estava bastant desesperada i pensava que sempre seguiria igual, però de sobte al fer-se més grandet i introduir nous aliments i textures va canviar d'un dia per l'altre.
Ànims!
Segurament el teu bebè menja adormit per algun altre motiu (prefereix la tranquil·litat...) però ja veuràs com això és una fase. Jo estava bastant desesperada i pensava que sempre seguiria igual, però de sobte al fer-se més grandet i introduir nous aliments i textures va canviar d'un dia per l'altre.
Ànims!
- AnnaClaudia
Gràcies per explicar-me les vostres experiències... Fa un parell de dies que intento donar-li el pit en una altre habitació que no sigui la seva i amb llum però em costa molt, menja molt poc ( i poder fa 4 hores que no menja...), vull dir que de gana en té... es posa nerviosa i en canvi vaig a la seva habitació a les fosques i la relaxo i menja la mar de bé... Pot ser que la nena hagi relacionat que per menjar ha de dormir?? Ai no sé estic feta un lio!!
Per que no intentes posar-te en contacte amb Carlos Gonzalez, ja sigui amb la web de 'Ser padres' o llegint algun del seus llibres? La veritat és que entenc que no has de gaudir massa si sempre que li dones el pit li dones en unes condicions no massa compatibles amb la vida quotidiana... Esperem que sigui alguna cosa transitoria!!!!
Ànims i sort!!!!
Ànims i sort!!!!
- AnnaClaudia
Si, ja li vaig enviar un correu però em van contestar els de "Ser padres" que m'haig de subscriure a la revista... Els seus llibres me'ls he llegit tots i si, en un d'ells, diu que hi ha nens que no mengen de dia i recuperen tot de nit, deu ser el cas de la meva. Ara durant el dia li dono amb llum i desperta i casi no menja però de nit deu recuperar perquè la nena de pes està a la seva línia. Gràcies Luni57 pels anims!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, Pecunia