Em mossega i em fa mal
Em mossega i em fa mal
A veure si em podeu ajudar perque estic desasperada.
La Bruna te 9 mesos i mai em tingut cap problema amb la lactància, es va enganxar a la teta quan anavem del paritori a l'habitació i des de llavors tot perfecte.
La meva idea era amamentar-la el màxim possible, fins que ella és canses pero ara m'estic plantejant fer alguna cosa.
Cap als 6 mesos li van sortir les dentetes d'abaix i van començar les mossegades, em va fer mal i sang pero de cop va parar i ja no em va tornar a mossegar. Fara 15 dies més o menys que li han sortit 4 a dalt (pobreta les 4 de cop) i ara torna a mossegar-me, em fa mooollltt de mal i em deixa el pit adolorit una estona llarga, em fa sang i tot. Se m'escapa algun crit sense voler pero intento aguantar-me per no espantar-la. Total que quan em mossega he de guardar la teta i donar-li l'altre, ma mare em renya perque diu que sembla que la castigui i que ella no ho fa expressament pero no és que la castigui és que em fa mal i el tinc tot adolorit...
Alguna te alguna solució? que puc fer?
He pensat en treurem la llet amb tirallets i donar-li en bibero fins que se li pasi la "mania" pero despres em sap greu perdrem el moment de l'alletament... Ahhh durant la nit (dorm amb nosaltres) mama moltissim i no em mossega gens.
La Bruna te 9 mesos i mai em tingut cap problema amb la lactància, es va enganxar a la teta quan anavem del paritori a l'habitació i des de llavors tot perfecte.
La meva idea era amamentar-la el màxim possible, fins que ella és canses pero ara m'estic plantejant fer alguna cosa.
Cap als 6 mesos li van sortir les dentetes d'abaix i van començar les mossegades, em va fer mal i sang pero de cop va parar i ja no em va tornar a mossegar. Fara 15 dies més o menys que li han sortit 4 a dalt (pobreta les 4 de cop) i ara torna a mossegar-me, em fa mooollltt de mal i em deixa el pit adolorit una estona llarga, em fa sang i tot. Se m'escapa algun crit sense voler pero intento aguantar-me per no espantar-la. Total que quan em mossega he de guardar la teta i donar-li l'altre, ma mare em renya perque diu que sembla que la castigui i que ella no ho fa expressament pero no és que la castigui és que em fa mal i el tinc tot adolorit...
Alguna te alguna solució? que puc fer?
He pensat en treurem la llet amb tirallets i donar-li en bibero fins que se li pasi la "mania" pero despres em sap greu perdrem el moment de l'alletament... Ahhh durant la nit (dorm amb nosaltres) mama moltissim i no em mossega gens.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Em mossega i em fa mal
Tambe m'interessa, pq tambe mossega i no se pas com ferli entendre que em fa mal!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Al meu temps, així que la criatura començava a mossegar, posàvem el dit entre el mugró i la boqueta de manera que entrés aire i així la llet no rajava. La criatura se n'adonava, com que tenia gana feia provatures i aviat trobava la manera de mamar sense mossegar. Ho podries provar, és força més dolç que renyar-la i donava resultat.
Ho probaré i ja us explicaré... igualement em dona la sensació que comença a mossegar quan ja està tipa i ho fa com a joc.... ja us explicaré!
Ufff a mi també em passa i no té ni 8 mesos però ja fa més d'un mes que té 4 dents (2 a dalt i 2 a baix) i em fot unes mossegades! Quasi sempre ho fa quan no té gana i vol jugar o adormir-se però està esverat, així que si veig que és una d'aquestes situacions, ja no li dono. I si em mossega, jo sí que el "castigo" una mica, tanco la paradeta i ja no li dono fins al cap d'una estona. Sí que saben què fan sí, per això si li torno a posar, ja no m'ho fa.... sort!!
A mi em va passar el mateix i per molt que li deia, li treia la teta, li explicava, em queixava... ell seguia mossegant. Van ser unes setmanes desesperabrs, sobretot les nits. I també em vaig arribar a plantejar de tot: donar-li la meva llet amb bibe, deslletar-lo... De sobte un dia va deixar de mossegari ja no ho ha tornat a fer.
Sé que quan t'hi trobes és un desespero però tingueu paciència, digue-li que us fa mal i al final ho deixarà de fer.
ànims!!!
Sé que quan t'hi trobes és un desespero però tingueu paciència, digue-li que us fa mal i al final ho deixarà de fer.
ànims!!!
Quan passa això, és desesperant, a mi també em va passar i ja començo a tenir por de la MAria...
Jo el que vaig fer i va funcionar: Just quan em fotia quexalada, li treia el pit d e boca i li deia un NO molt ferm (sense cridar)...aleshores suaument li explicava que allò no s'havia de fer pq li feia mal a la mama i si hocontinuava fent, la mama no li podria donar més teta...etc....Sembla que no ho entenguin, pe`ro ho entenen...POtser ho va fer un parell de cops més i ja està...
Després va passara fotre queixelada a tort i a dret quan estava molt content o molt enfadat, prò no a la teta.
és important que si fa això, no li mossegueu vosaltres
m'explico: tenim tendencia a fer pessigolles i mossegades de carinyo a les cuixes, bracets etc...per fer carinyets...i clar...ells ho acaben relacionant tot, pe`ro ells no tenen mida, per tant, més val que treguem les mossegades carinyoses del nostre dia a dia 
Jo el que vaig fer i va funcionar: Just quan em fotia quexalada, li treia el pit d e boca i li deia un NO molt ferm (sense cridar)...aleshores suaument li explicava que allò no s'havia de fer pq li feia mal a la mama i si hocontinuava fent, la mama no li podria donar més teta...etc....Sembla que no ho entenguin, pe`ro ho entenen...POtser ho va fer un parell de cops més i ja està...
Després va passara fotre queixelada a tort i a dret quan estava molt content o molt enfadat, prò no a la teta.
és important que si fa això, no li mossegueu vosaltres
m'explico: tenim tendencia a fer pessigolles i mossegades de carinyo a les cuixes, bracets etc...per fer carinyets...i clar...ells ho acaben relacionant tot, pe`ro ells no tenen mida, per tant, més val que treguem les mossegades carinyoses del nostre dia a dia 

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
és important que si fa això, no li mossegueu vosaltresm'explico: tenim tendencia a fer pessigolles i mossegades de carinyo a les cuixes, bracets etc...per fer carinyets...i clar...ells ho acaben relacionant tot, pe`ro ells no tenen mida, per tant, més val que treguem les mossegades carinyoses del nostre dia a dia
Molt d'acord, Crissie! No convé que trobin normals mossegades o pessics. D'altra banda, allò que fèiem nosaltres, de posar el dit entre mugró i boqueta, és una manera (no agressiva) de treure-li de la boca l'accés a la llet, que ve a ser el que feies tu, si bé tu li ho explicaves més.
La Berta té un any i continua fent pit. Amb la sortida de les dents hem passat dies complicats també de mossegades i en algun moment et planteges que ho hauràs de deixar estar, però de veritat que passa, són uns dies en què li deuen molestar més les dents i més que mossegar m'apreta el mugró fort i em fa mal, però després passa...
Ara tornem a tenir època d'apretar fort perquè li surt una nova dent... jo quan em fa mal li dic! Li dic NO, i ho entén. El problema ve més quan mama adormint-se, perquè apreta i ella no s'entera, així que li poso el dit a la boca perquè es desenganxi (per la comissura) i la veritat és que funciona i es queda igualment adormida...
Ara tornem a tenir època d'apretar fort perquè li surt una nova dent... jo quan em fa mal li dic! Li dic NO, i ho entén. El problema ve més quan mama adormint-se, perquè apreta i ella no s'entera, així que li poso el dit a la boca perquè es desenganxi (per la comissura) i la veritat és que funciona i es queda igualment adormida...
M'anineu bastant veient que moltes heu passat per el mateix i que dura una temporadeta i prou... a veure si se li passa aviat la mania 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |