Deslletament i un pit ple i l'altre no
Deslletament i un pit ple i l'altre no
Hola ,
Fa una setmana que li he tret el pit al menú nadó, i el que em trobo és que un pit el tinc més gran que l'altre perquè el tinc ple i l'altre ben buit. Estic molt incòmoda sobretot no sé com vestir-me i no sé si esperar (si se'm desinfla sol) o treure'm la llet amb el tira-llets, però penso que això encara estimularia més a continuar produïnt d'aquell pit no? Alguna de vosaltres ha patit el mateix cas?
Fa una setmana que li he tret el pit al menú nadó, i el que em trobo és que un pit el tinc més gran que l'altre perquè el tinc ple i l'altre ben buit. Estic molt incòmoda sobretot no sé com vestir-me i no sé si esperar (si se'm desinfla sol) o treure'm la llet amb el tira-llets, però penso que això encara estimularia més a continuar produïnt d'aquell pit no? Alguna de vosaltres ha patit el mateix cas?
Re: Deslletament i un pit ple i l'altre no
Simone ha escrit:Hola ,
Hola
quan temps té el teu nadó? quan l'has deslletat feia lactància exclusiva? quantes tomes feia? (és per fer-me una idea de la producció de llet).
En principi, i sigui com sigui, sí que seria recomanable buidar-se una mica el pit perquè hi ha risc de fer una mastitis. És veritat que si buides el pit estimules la producció, però es tracta de buidar-lo una miqueta, que no te'l notis dur i que molesti. És millor trigar una miqueta a deixar de produir que no tenir una mastitis
Per últim, pot ser que et trobis un pit més gran i ple que l'altre perquè pot ser que, per diversos motius, mamés més i "millor" (vull dir més eficientment) d'un pit que de l'altre i per això un et produís més llet que l'altre.
- LA PUBILLA
- :: rateta

- Entrades: 150
- Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am
Quan vaig deslletar a la meva filla el meu ginecòleg em va recomanar que l'anés a visitar al cap d'uns dies per veure si s'havia reduït la producció de llet, ... i davant de qualsevol dolor, bony, febre... que hi anés urgentment.
Potser no estaria malament comentar-li si tens alguna molèstia, sinó tot s'anirà posant a lloc amb el temps!
Potser no estaria malament comentar-li si tens alguna molèstia, sinó tot s'anirà posant a lloc amb el temps!
Hola,
jo vaig intentar fer un deslletament natural progressiu als 10 mesos i va ser totalment impossible. M'havia de treure una mica de llet amb un tirallets (poca cantitat) varies vegades al dia ja que tenia els pits super plens i em feien un mal terrible. Després d'uns 10 dies aguantant el dolor vaig anar al metge a que em receptés les pastilles que frenen la producció de llet i va ser un allejament total.
A veure si ho pots aconseguir de manera natural, però si veus que et fa mal i se t'allarga massa no dubtis en anar al metge. Les pastilles no tenen efectes secundaris ni repercuteixen en un futura nova lactància
jo vaig intentar fer un deslletament natural progressiu als 10 mesos i va ser totalment impossible. M'havia de treure una mica de llet amb un tirallets (poca cantitat) varies vegades al dia ja que tenia els pits super plens i em feien un mal terrible. Després d'uns 10 dies aguantant el dolor vaig anar al metge a que em receptés les pastilles que frenen la producció de llet i va ser un allejament total.
A veure si ho pots aconseguir de manera natural, però si veus que et fa mal i se t'allarga massa no dubtis en anar al metge. Les pastilles no tenen efectes secundaris ni repercuteixen en un futura nova lactància
Gràcies guapes! El meu nen té 8 mesos i només mamava a la nit, si es despertava, una vegada, dues com a molt. M'esperaré un parell de dies més i si la cosa no millora aniré al ginecòleg.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |