Millor moment per treure llet???

Tria el pit o el biberó.

meirinish
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:17 pm

Millor moment per treure llet???

EntradaAutor: meirinish » dg. set. 16, 2012 6:28 pm

Hola a totes!!!!

Tinc un petitó de 2 mesos i vull començar a emmagatzemar la llet per quan hagi de començar a treballar. He fet un parell d'extraccions ja, tinc el tirallets Medela elèctric, però tinc dubtes:

- Quin és el millor moment per extreure's la llet? Em van dir que havia de passar una hora després de que mamés el nen, però no em surt molta llet... a no ser que no hagi mamat d'algun dels pits.

- Un dels mugrons, el tinc molt petit, i amb el tirallets em fa mal i se'm posa un trocet morat. És normal??? Us ha passat??? què vol dir???

Moltes gràcies avançades per l'ajuda, sóc "novata" en aquest fòrum.

meirinish
merimeto
Entrades: 11
Membre des de: dl. feb. 20, 2012 10:12 am

Re: Millor moment per treure llet???

EntradaAutor: merimeto » dg. set. 16, 2012 7:26 pm

Jo hem treia la llet per la matinada, ja que per la nit m'aguantava seguides 5 hores dormint i llavors nomes li donava d'un pit. Tambe intentava durant el dia, pero era mes dificil perque el meu es molt menjador.
Amb lo del tirallit no tinc ni idea, ja que jo el tinc manual, pero que et quedi morat no es molt normal
flordelavida
Entrades: 11
Membre des de: dg. maig 06, 2012 8:33 pm

EntradaAutor: flordelavida » dg. set. 16, 2012 9:43 pm

Hola!! Per la meva experiència extreiwntme llet durant vuit mesos,et puc dir que la millor manera d'aprofitar el temps i la llet dels pits,és treure't a la vegad que mAma de l'altre pit,veuràs com és ideal!!!un pit el nadó a laltre pit lextractor,facil ràpid i motivador,tenir la màquina mentre mires al petitó!!! una altra manera és donar un sol pit de nit i al matí treure't del que està ple.a mi no magradava tant per por a una baixad De producció de la llet. Pel que fa al tema del mugró, has mirat que la copa dextracció sigui de la teva talla???segons la mida del mugró et pots fer mal si la mida no ës la teva!normalmnt amb lextractor ve la talla estàndard, NOieta espero haverte ajudat i SOrt i molts Anims!!!
edae
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dl. set. 17, 2012 7:13 pm

Hola Merinish benvinguda al fòrum!

Això que et fa mal, el que et recomano és que vagis probant durant uns dies, no més de 10 min, perquè el pit es vagi acostumant, i així no et faci tant de mal.
Mica en mica veuràs com a part de fer-te menys mal la pell, sortirà més llet.

Respecte la hora, ves probant. A mi m'anava molt bé a primera hora del matí, o al vespre al arribar a casa. Si ho feia a la feina mirava les fotos del mòvil, o alguna peça de roba seva que fes olor.

Intenta relaxar-te molt, com més relaxada millor et sortirà. Jo a casa ho feia mirant la tele, o llegint.

Ah, i segons la llevadora, la llet, dels 2 als 4 mesos canvia, o sigui que si la que et vols extreure ara millor que li donis aviat, sinó la de més de 4 mesos millor que t'esperis una mica a guardarla.

Que vagi bé! :-()-)
Imatge
Imatge
Gracienca
Entrades: 28
Membre des de: dc. nov. 16, 2011 7:06 pm

EntradaAutor: Gracienca » dt. set. 18, 2012 8:17 am

Jo també tinc problemes amb les extraccions. La meva nena té tres mesos i mig i tot i que encara em queda temps de baixa, he començat a treure'm llet. Ho faig a la nit, després de la tirada de més hores de son, del pit que no pren. Tot i així només aconsegueixo uns 50 ml, em desvetlla totalment i després ja no puc dormir. Em dona la sensació que és una feina de formiguetes, amb una semana que porto, crec que només en tic per fer 2 bibis. He pensat fer-ho al mateix temps que li dono el pit, però el tirallets que tinc (medela) fa bastant soroll i no sé si li molestarà. Les que ho feu al mateix temps no els molesta als nens?
Quants cops al dia ho feu i quanta estona? Jo de moment només a la nit i uns 10-15 minuts.
meirinish
Entrades: 31
Membre des de: dg. set. 16, 2012 6:17 pm

EntradaAutor: meirinish » dt. set. 18, 2012 1:26 pm

Moltes gràcies noies!!!! M'heu ajudat molt! Mirare de provar-ho de mica en mica i que no m'obsessioni ja que ja voldria tenir el congelador plè de llet! Jejejeje un ptonas a totes!
edae
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dt. set. 18, 2012 4:34 pm

Gracienca,
hi ha gent que li costa molt extreure llet amb l'extractor. Perquè no canvies l'hora? Has d'estar molt relaxada, sinó costa molt més! I clar, si ja penses en el soroll que fa, que et desvetlles.... segurament no hi ajuda. Jo em treia entre 120 i 180, hi ha gent que més, i hi ha gent que menys.
Perquè no demanes un extactor diferent a algú que te'l pugui deixar a veure si et va millor? O fes-ho amb la tele engegada, perquè no notis tant el soroll? Jo tenia el de Avent, que pot ser manual o electric i m'anava molt bé, no conec el teu.

Em sap greu, no t'he ajudat gaire! :-()-)
Imatge
Imatge
Gracienca
Entrades: 28
Membre des de: dc. nov. 16, 2011 7:06 pm

EntradaAutor: Gracienca » dc. set. 19, 2012 8:10 am

Si que m.has ajudat. Intentare fer.ho amb calma. Avui he canviat l.hora i he provat amb tv i tot i que la quantitat no augmenta, m.he sentit mes comode. Seguire provant.
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

EntradaAutor: mdemare » dv. set. 21, 2012 2:29 pm

A mi em va molt bé a primera hora del matí, recent llevada. Tinc els pits plens i a aquesta hora el nen està tranquil desprésd'haver dormit tantes hores.
sagmai
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » ds. set. 22, 2012 9:43 pm

Jo ho faig "quan puc". Els moments que surt mes quantitat, en el meu cas son:

1. al llevar-se, ja que la ultima presa de la nit intento que la faci del pit "menys productor". Quan m'aixeco m'extrec tota la llet del pit "molt productor".

2. mentre ell mama, amb l'extractor a l'altre pit , com ja s'ha comentat.

Mica en mica t'aniras treient mes, no et preocupis.
Jo ara mateix m'he fixat un objectiu de 100ml al dia. Crec que podria treure mes pero vull passar temps amb el meu nen, tambe.
M'acabo de comprar per internet (amazon) uns sostens que permeten col.locar l'embut de l'extractor per poder fer el proces mans lliures, ja us dire com em va.

Salut!
magrana
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dg. set. 30, 2012 9:49 pm

Hola,

encara que te'n treguis poca guarda-la. Jo el que feia era treure-me'n del pit que no mamava. La meva filla normalment amb un pit quedava tipa, així que mentre ella mamava jo em col·locava el llevallets a l'altre i me'n sortia un munt. A vegades menjava dels dos pits, però mai me'l buidava del tot. I encara que tragués poca quantitat la guardava i la congelava, o bé l'acumulava amb altres miques al final del dia.

Però sobretot no t'estressis. Quan treballis serà molt més senzill. Tindràs els pits a rebentar i te'n podràs treure sense problema. Jo me'n treia quan tornava de treballar (me'n treia d'un només, igual que abans) i ja tenia el biberó del dia següent fet.

Sort!
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::