POSTURES PER DONAR EL PIT

Tria el pit o el biberó.

Vi
Visitant

POSTURES PER DONAR EL PIT

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 08, 2007 9:53 am

n'hem parlat a algun lloc?
com ho feu?
vull diversificar!
D.J.
:: zebra
Entrades: 1631
Membre des de: dl. gen. 02, 2006 1:26 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: D.J. » dt. maig 08, 2007 10:27 am

Uy si esto a mi me interesa,a nosotras la que mas os gusta es tumbada nos ponemos las dos en paralelo de lado en la cama,claro que luego corro el riesgo de quedarme dormida y Maia se pone las botas luego cuando me despierto me la encuentro toooooooda roja con cara de felicidad durmiendo super agusto
ImatgeImatge
Parvaty
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dc. maig 31, 2006 8:56 am

EntradaAutor: Parvaty » dt. maig 08, 2007 3:57 pm

DJ ¿pq te da miedo quedarte dormida?
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).
Doula i assessora de LM de "Do de Mare". Terrassa.

http://lanenasotalacol.mine.nu/blog/
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dt. maig 08, 2007 5:08 pm

Porque cuando me despierto Maia esta super roja no se porque y me destroza el pezon
ImatgeImatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dc. maig 09, 2007 8:24 am

a mi esta también me gusta, pero no sé si es que Cloe es muy pequeña o qué... pero no llega bien al pezón y tengo que coger el pecho y estirar. y claro, si me duermo y lo suelta no puede volver a cogerlo.

Por cierto, no os pasa que chafan tanto la cara contra el pecho que no respiran?
Aqualata
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dc. maig 09, 2007 10:29 am

Bruna jo de tu no em preocuparia, la llevadora em va dir que encara que sembli que no respira no es veritat si que ho fan........ si no respiressin ells mateixos ho deixarien anar....... i agafarien aire......
Imatge
Imatge
Parvaty

EntradaAutor: Parvaty » dc. maig 09, 2007 2:00 pm

Nenes, per això els bb's tenen el naset arramangat! ;-) Són tetadinàmics, ejjejeje
Mare del Roc (27/11/04) i de la Jana, nascuda a casa en un part fugaç (20/08/07).

Sibil·la
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dc. maig 09, 2007 9:37 pm

és cert, a mi tbe em van recalcar que sobretot no fiqués els dits entre el seu nas i el meu mugró, que el que fem és emprenyar-los mentres mengen!
us imagineu algú furgant a la vostra cara mentre dineu?
si no poden respirar ja es desenganxen

postures: jo sempre la més típica menys quan vaig tenir la mastitis que vaig provar la de rugby i una altra, i per dormir estirada amb mi
la més còmode, estirada però quan comencen a ser grans ja no. a mi em posava dels nervis perquè jugava amb les cames i em donava patades constantment
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. maig 10, 2007 8:35 am

Hola noies a veure si algu s'anima i "descobreix" alguna posicio
Nosaltres a la nit estem estirades al llit (i jo tambe he notat lo de les patadetes algun moment que deu estar nerviosa)
De dia sentades, a vegades mentre menjo (l'altre dia vaig ser capac de menjar un iogurt amb la ma esquerra mentre li donava el pit dret!)
A vegades em sento normal a vegades com de ioga, vull dir amb les cames creuades, a vegades amb coixins, a vegades sense...
res especial pero espero les vostres idees
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 10, 2007 9:25 am

jo faig panxa amb panxa amb coixí d'alletament fent de tope per darrera. a ella la poso en el forat entre el coixí i jo...
i puc llegir un llibre mentre ella menja!
o acaronar-li el caparró...

I la Cloe no separa el cap per respirar... és una mica burra! de cop i volta notes que s'ofega però no se separa... poso el dit i ella respira profundament...i li torno a treure. suposo que ja n'aprendrà.
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dj. maig 10, 2007 2:48 pm

Yo creo que hay algo que no hago bien,tengo los pezones muy rojos y me duelen cuando ella se pone a mamar,en uno tengo una heridita,no se yo creo que lo hago bien,ella ha de estar tocando barriga con barriga con migo,no ha de tener la cabecita torcida y ha de tener toda la boca abierta dentro de la areola,no se si me dejo algo pero es que me duele y ya estoy usando pezoneras porque si no es imposible del dolor que me da
ImatgeImatge
cabreta
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. maig 10, 2007 6:41 pm

DJ jo tambe he notat que em tornen a fer mal, ahir l'esquerra era horrible
Tambe em sembla que ho faig be pero com que diuenq ue no hauria de fer mal... potser es que encara no s'han "curtit " els pits
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 10, 2007 7:39 pm

QUAN FAN MAL ELS MUGRONS POT SER PER UNA MALA POSICIÓ, PERÒ TAMBÉ PERQUE MAMEN MOLT SOVINT. A MI EM PASSAVA, QUAN TENIA ELS "ATACS DE GANA" QUE EN DEIA JO, TENIA ELS MUGRONS SEEEMPRE VERMELLS I EM FEIEN MAL. QUAN ES REGULARITZAVA, TOT TORNAVA A LLOC.
D.J. SI TENS CLIVELLES, DEIXA'T LLET AL MUGRÓ I NO TE'L TAPIS DURANT UNA ESTONA: TETES A L'AIRE!!!
TAMBÉ PROVEU ALTRES POSTURES, DE VEGADES VA BÉ.
JO FEIA LA TÍPICA,I TAMBÉ LA DE PILOTA DE RUGBI I ALGUNA VEGADA EM POSAVA DE QUATRE GRAPES SOBRE EL LLIT I ELLA A SOTA...ERA MÉS GRANDETA, I LA TIA S'HO PASSAVA PIPA, I JO HO FEIA PERQUE SE ME N'ANAVA L'OLLA I NECESSITAVA FER-HO DIFERENT, AIXÍ EM SENTIA REALMENT VACA!!! NO US EXPLICO LA CARA QUE VA POSAR EL MEU HOME EL PRIMER COP QUE ENS VA VEURE AIXÍ... :-D :-D :-D
D.J.

EntradaAutor: D.J. » dj. maig 10, 2007 8:10 pm

Jajaja que bueno patufa no dudes que cuando sea mas grande Maia,la provaremos,si hoy se lo he comentado a la pediatra y me ha dicho que he de cambiar de forma de darle el pecho,yo hasta ahora le daba de un solo pecho y la dejaba hasta que se cansase y cuando me pedia k
le daba el otro a las tres horas si no pedia le daba,t¡ya me ha dicho 10 minutos de uno y 10 del otro y que como minimo cada dos horas y como masimo cada tres porque ha engordado en una semana 100 grs y dice que esta justito,haber que tal es que estos bebes podrian venir con libro de instrucciones,aaaaaa y ya estoy con las mandonguillas al aire,haber si se me curan
ImatgeImatge
Parvaty

EntradaAutor: Parvaty » dj. maig 10, 2007 10:09 pm

Probeu de moure el bb fins a trobar una posició que NO us faci mal. El panxa amb panxa no sempre és veritat!!! Només funciona amb pits simètric, q tenen el mugró al mig i que són rodons i apunten cap enfora.
Moveu al bb mentre mama amb els ulls tancats i busqueu la posició que us faci menys mal.

D.J.

EntradaAutor: D.J. » dv. maig 11, 2007 12:33 pm

pavarty tu eres de un grupo de soporte de leche materna no?sabes si hay alguno o donde puedo informarme de alguno cerca del prat?
ImatgeImatge
Sibil·la
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

EntradaAutor: Sibil·la » dv. maig 11, 2007 2:24 pm

Davinia, t'he pujat un post de grups de lactància.

I aquí et poso grups d'Alba-Lactància materna (però hi ha altres grups) que hi ha per Barcelona (jo sóc patata i no sé pas quin et queda més aprop d'El Prat)

ALBA - SANT MARTÍ
Centre Cívic Sant Martí
C/ Selva de Mar, 215 6ª Planta - Taller 6
08020 - Barcelona
Metro Línea 2 (Bach de Roda – Sant Martí)
Autobuses 33 – 43 – 44 – B24
TODOS LOS LUNES DE OCTUBRE A JUNIO
DE 16,30 A 18,30 HORAS
Responsable del Grupo: Eulàlia Torras i Ribas
albasantmarti@albalactanciamaterna.org

ALBA - SANT ANDREU
Centre Cívic Sant Andreu
C/ Gran de Sant Andreu, 1 1 1
08030 – Barcelona
Metro Línea 1 (Fabra i Puig – Sant Andreu)
Autobuses 11 – 34 – 35 – 36 – 40 – B20 – B22
TODOS LOS MIÉRCOLES DE 11 A 13 HORAS
SEGÚN CALENDARIO ESCOLAR
Responsable del Grupo: Inma Marcos Marcos
albasantandreu@albalactanciamaterna.org

ALBA - CIUTAT VELLA
Centre Cívic Convent de Sant Agustí
C/ Comerç, 36
08003 BARCELONA
Metro: Línea 1 (Arc de Triomf) - Línea 4 (Jaume I)
Autobuses 14 – 39 - 51
TODOS LOS LUNES DE SEPTIEMBRE A JULIO DE 16 A 18,30 HORAS
Responsable del Grupo: Alba Padró Arocas
albaciutatvella@albalactanciamaterna.org

ALBA - SANTS
Equipament Cívic Antiga Estació de Magòria
Gran Via de les Corts Catalanes, 181-247 / C. Moianès, 1-17
08014 Barcelona
Autobuses 9-37-109
FGC Magòria la Campana (estación adaptada)
TODOS LOS MARTES DE 16.30 A 18.30 HORAS
SEGÚN CALENDARIO ESCOLAR
Responsable del Grupo: Eva Galindo Puchol
albasants@albalactanciamaterna.org

ALBA - GRANOLLERS
Ajuntament de Granollers
C/ Portalet, 4 Planta 3
08400 - Granollers
TODOS LOS JUEVES DE 17 A 19 HORAS
SEGÚN CALENDARIO ESCOLAR
Responsable del Grupo: Maria Saiz Pérez
albagranollers@albalactanciamaterna.org

ALBA - Vilanova i la Geltrú
La Baldufa, espai municipal per a la infància
C/ Pare Garí 1
08800 - Vilanova i la Geltrú
TODOS LOS MIÉRCOLES NO FESTIVOS
DE 16,30 A 18,30 HORAS
Responsable del Grupo: Rita da Costa
albavilanova@albalactanciamaterna.org
Parvaty

EntradaAutor: Parvaty » dv. maig 11, 2007 3:20 pm

Yo conozco en persona a Alba, Eulàlia y Inma (que es comadrona y me atenderá en el parto en casa. Ella o su hermana Mireia, depende)

mainadaabord
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » ds. maig 12, 2007 5:53 pm

Jo la q em va millor és posar-la semihoritzontal mirant cap a mi (més o menys panxa amb panxa però no exactament) i jo asseguda.

La postura del llit no la puc fer pq em passa el mateix q la Bruna... La Martina és petitona i no arriba bé al mugró...

Altres postures? No sé, he provat de posar-la en vertical i tb de fer això q diu la patufa però ha sigut força desastrós... La Martina s'enfada molt si no pot enganxar-se ràpid a la teta... És molt nerviosa i es desespera en un segon...
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dl. maig 14, 2007 9:52 am

i les que he tingut el bebé per cesària, com alletàveu a l'hospital quan no us podieu ni bellugar?
jo pensaba que estirades i amb el petit sobre la panxa bocaterrossa. però la meva nena em diu que ni de conya menja així.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::